Misty morning

utorak, 23.05.2006.

potrudi se i za mene

ne radi mi se nista korisno....ubijam se na suncu,uzivam u moru i pijem cedevite.ljudi su nekako veseli i ucenje mi je zadnje na pameti(a imam toliko toga za ispravit)...eh!

*.ovaj dio posta posvecujem loliti.u zadnje vrijeme je uvijek tuzna kad je vidim,al nadam se da ce je proc do petka.ova pjesma me inace podsjeca na par mojih prijateljica,na neke događaje,al pogotovo na lolitu..pa eto da se i vi podsjetite,ak je niste dugo citali...

DJEVOJČICI UMJESTO IGRAČKE

Ljerko, srce moje, ti si lutka mala,
Pa ne slutiš smisla žalosnih soneta,
Kesteni pred kućom duhu tvom su meta
Još je deset karnevala do tvog bala.

Ti se čudiš, dušo. Smijat si se stala
Ovoj ludoj priči. Tvoja duša sveta
Još ne sniva kako zbore zrela ljeta.
Gledaš me k'o grle. Misliš - to je šala.

Al će doći veče kad ćes, ko Elvira,
Don Huana sita i lažnih kavalira,
Sjetiti se sjetno nježne ove strofe.

Moje će ti ime šapnut moja muza,
A u modrom oku jecati će suza
Ko za mrtvim klaunom iza katastrofe.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*.a ovaj drugi dio posta posvecujem ljudima koji znaju ignorirati gluposti i onima koje vodi osmijeh.

Zaluđeni njegovim lažima
bojaju vesele ulice u sivi strah.
Na sve prozore bacaju svoje rijeci
I prekrivaju harmoniju sreće.
Stavljaju maske kao vesela djeca
ne bi li neprimjtno prosli pokraj iskrenih pogleda.
...Ali jos uvijek postoji onaj tko dijeli osmijehe...
Osuđuje nas na vjecnu sigurnost
i ostaje zarobljen u uvodu...

- 21:10 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>