The Maldives by Peter Adams
The Maldives
Lijen si? - Dakota - Blog.hr

Dakota

Lijen si?

Odmori se!

Čovjek: "To me jako muči, ta lijenost. Još od malena stidio sam se lijenosti. Izjebavao sam pomoći mami na svakakve načine. Jedino dok sam radio bio sam jako odan poslu i mogao sam danima raditi bez prestanka. Uh!"
Anđeo: "Lijenost je motivacija."
Čovjek: "Da, right!?"
Anđeo: "Osim što je svaka osoba za sebe, postoje neki ljudi koji su bliži drugima po odrednicama Bića. Tako postoje ljudi koji rade ono što im se kaže i ne propituju se u životu, a postoje oni, kojih je sve više, koji traže svrhu u svom Životu."
Čovjek: "Da?"
Anđeo: "Ti si takav."
Čovjek: "Kakav?"
Anđeo: "Ne možeš nešto raditi ako u tome ne vidiš svrhu."
Čovjek: "Ok, hajde mi sad kaži nešto što ne znam?"
Anđeo: "Muči te kako da to promijeniš?"
Čovjek "Čovjek pogleda u sugovornika, izvadi čekić i nabije mu ga u glavu...???"
Anđeo: "Hahahahahaha, baš me zanimalo koliko ćeš imati strpljenja."
Čovjek: "To si ti mene isprobavao sada? Agrhrgrhhhhaaaaa!"
Anđeo: "Ok, da se vratimo na temu. To ti je isto kao i sa svakim drugim negativnim osjećajem. Da ga nemaš, ne bi ga mogao nadići. Dakle, lijenost je veliki problem jer je lijenost veliki zadatak. Nadići lijenost znači shvatiti svrhu življenja."
Čovjek: "Što da činim, pomozi mi!?"
Anđeo: "Napravi nešto pa gledaj što se dogodilo poslije, da li je imalo svoju svrhu. Recimo, ako ne jedeš, ti znaš da će te boljeti želudac, da ćeš biti slabiji, ako si dugo za kompjuterom boljeti će te oči, ako živiš danima u neredu, postati ćeš nervozan, ako ne učiš, osjećati ćeš se jadno i bezvrijedno. Moraš vidjeti svrhu i posljedice onoga što činiš ili ne činiš. Tada, kad ih vidiš, možeš jednu po jednu lijenost mijenjati činom."
Čovjek: "Hm, sviđa mi se to. Dakle ja samo trebam shvatiti da mi to nešto služi nečemu, trebam to spoznati?"
Anđeo: "Da. Postoji jedan način koji je poprilično težak, ali ja ću ti ga spomenuti u slučaju da budeš dovoljno jak da ga ponekad sprovodiš u djelo."
Čovjek: "Rec' bejbe!"
Anđeo: "Najbolji način da budeš aktivni sudionik svog življenja je da svaki put kad osjetiš da ti se nešto ne da, učiniš upravo to. Na taj način ćeš zbuniti uokvireni mozak koji si uokvirivao sav ovaj niz godina."

04.06.2005. u 02:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

05/2008 (5)
04/2008 (11)
03/2008 (3)
01/2008 (2)
12/2007 (4)
11/2007 (3)
10/2007 (6)
09/2007 (5)
08/2007 (11)
07/2007 (14)
06/2007 (7)
05/2007 (10)
07/2005 (7)
06/2005 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Cjelina koju otkrivam:

slike doista znače 1000 riječi


Iskustva koja pomažu:

Alergije.
Nevjerojatno!
Breathless.
Laughing yoga