photopublika

nedjelja, 11.02.2007.

kaj to znaci biti akademski obrazovana osoba


312

Volim ovakve tmurne vikende. Fino zemem pesa i znam da neću nigdje u sumi srest nikoga. Peso onda može fino bezuspješno naganjat srne i zečeke, a ja pustit mozak na pašu. Tako mi zašli u šumetine, pustim ga ja s lanca… i prvo meni padna na pamet ministar Kirin…
Daklem što to znaći biti akademski obrazovana osoba u Hrvatskoj? Je li to možda opcija da možeš puku objasniti kako lova nije imovina (g. Sokol – sada sudac ustavnog suda), jer eto lova često mijenja vlasnika u razlićitim iznosima pa je stoga neka vrste pokretnine brzo promjenjive vrijednosti? Hmmm e da mi je tako jedna omanja kolićinica takve vrijednosno brzo promjenjive pokretnine… no s druge strane akademski obrazvoana osoba može biti i zavidna drugoj akademsko obrazovanoj osobi, pa shodno tome značaj njegovog istraživačkog rada usporediti s veličinom izuma četkice za zube (g. Letica u vezi otkriča Radmanovog tima). No možda je u ovom slučaju Letica zaboravio da je zubna četkica s higijensko vizualnog aspekta društvenog življena ipak bitan izum. No ne treba smetnuti s uma da možda g. Letica ima malo drugačiji pristup higijeni i vizualno izražaju svog oralnog otvora. Kada smo kod izražavanja i zavisti akademska osoba je očigledno i ona koja nemože otrpjeti da je netko tko je niže stručne naobrazbe, materijalno uspješniji od akademsko obrazovane osobe. Tako smo mogli ne tako davno čuti, da kak se je taj gospon koji je do jučer pekel škampe, usudil revidirati zagrebački urbanizama (g. Petrinjak u nedostatku argumenata u vezi g. Horvatinčića). Zanimljiva bi bila i istraga kako je malo prije spomenuti pekać škampa došao do novaca. Zaključak bi sigurno glasio u stilu da su eto, proveli operativna izvješća i o tome i izvide sumnje radi (g. Kirin u otvorenom). Pa si ti onda to interpretiraj kak ti paše. Možeš i po horizontali, a ak ne ide po horizontali onda i po vertikali. I na kraju, jer ja sam ipak srednješkolski obrazovana osoba, pa sam shodno tome kratke pameti, možemo se analno rukovati (onaj sudac iz Gospića), mada bi bilo ispravnije reči da je dotični htio napraviti pregled hemeroida, jer mu se košarkašica čudno kretala po terenu……

zakaj volim JUBITUBI



- 19:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>