photopublika

ponedjeljak, 13.11.2006.

zagrebacka banka - novi izgled

123

Danas sam natrčao na business.hr na članak gdje se opisuje rebranding (predivne li riječi) Zagrebačke banke. Išlo se je smjeru da se vizualni identite uskladi s UniCredit grupom. No po meni novi izgled, ako će zbilja biti onakav je blago rečeno loš. Kao prvo ona plava boja; ok dajem mogućnost da će biti drugačija, ali ova prikazana je jednostavno preteška, presirova za jednu financijsku ustanovu. Po mom mišljenju banka ili financijska ustanova traži ipak jednu vedriju veseliju plavu boju, u stilu stare boje Zagrebačke banke. Onda tipografija. Font je iz familije dax. Po mom mišljenu, jedna bezlična tipografija koja je negdje između grotekstne i serifne tipografije. Djeluje mi skrućeno, preneodređeno, nema niti ruba, niti reza, niti obline, … Nadalje me mući sam položaj UniCredit natpisa, kao da ga je ketko tamo stavio jer nije znao kuda s njim. I ona „kugla“ kod članova grupacije vidljivo je da se boja iste mijenja, što znači da je u nekoj knjigi standarada to dozvoljeno, pa ne znam zašto se nije išlo na zadržavanje stare tipografije te stavljanje one kugle u boju zagrebačke banke?
Osobno ne znam tko je to radio, niti dali se to radilo kod nas ili u sjedištu grupe, ali po meni zanatski taj posel je slabo obavljen.
- 18:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>