petar pan (music man)

utorak, 10.04.2007.

Savršeni dan

(Pjesme koje govore 3)

Jučer sam sa svoje dvije cure otišao u kino. Gledali smo novi crtić - «Meet The Robinsons» se zvao. Projekcija u 16.00, grad je poluprazan, tih i miran, bonaca je u zraku. Karte smo kupili pola sata prije početka i ostalo nam je dovoljno vremena da se prošetamo do Rive koja je još uvijek pod građevinskom opsadom. Prebacivao sam se s noge na nogu, bez one sumanute žurbe koja nam pritišće svakodnevni život, došao sam opasno blizu nirvane, mogao bih se okladiti da sam primjetio neke stvari koje do tada nisam uočavao iako sam tim ulicama dosada prošao nebrojeno puta. Starija se uz put zaustavljala kod svake trafike provjeravajući ima li u izlogu koji broj stripa o Garfieldu koji joj nedostaje, a mlađa je bila toliko razdragana zbog skorašnje proslave rođendana da je više bila u zraku nego li na zemlji. Još su za uvertiru utržile kokice i sok, a Robinsoni su bili dovoljno zabavni da zaokruže dio gotovo savršenog dana. Gospođa Murtila Fjora ostala je kući odmarajući glavu od nas i naših zvukova, čupkala travu i vrtila se oko svoga cvijeća, tako da ni njoj taj dio dana nije bio loš.

I tako me svojim «take it easy, amigo» tempom ovaj dan sam doveo do novog nastavka notornih Pjesama koje govore. Premda su mu albumi Transformer i Berlin uistinu izvrsni (Velvet Underground ovom prilikom ne spominjem) ,Lou ne spada u uži krug mojih favorita, ali pjesma Perfect Day je jedna od onih kod kojih ću uvijek zastati i poslušati ih kad god susretnem. Naravno, on ne bi bio Lou Reed kad ne bi dodao malo gorčine na kraju.


pjesma: Savršeni dan (Perfect Day)
izvođač/autor: Lou Reed
možete je naći na albumu: Transformer

Baš savršeni dan,
pijemo sangriju u parku,
a kasnije kad se smrači
idemo doma.

Baš savršeni dan,
hranimo životinje u zoološkom,
kasnije gledamo film
i onda doma.

Ovo je tako savršeni dan
drago mi je da sam ga proveo s tobom
Tako savršeni dan,
držiš me uz sebe.

Baš savršeni dan,
svi problemi stavljeni sa strane,
vikendaši sami za sebe,
tako je gušt.

Baš savršeni dan,
činiš da zaboravljam sebe,
pomislim da sam netko drugi,
netko dobar.

Ovo tako savršeni dan
drago mi je da sam ga proveo s tobom
Tako savršeni dan,
držiš me uz sebe.

Požet ćeš ono što si posijao.
Požet ćeš ono što si posijao.
Požet ćeš ono što si posijao.
Požet ćeš ono što si posijao.

- 23:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #