29.11.2007., četvrtak

Traže se ...

Image Hosted by ImageShack.us
Da ne bih odavala dojam konstantnog objavljivanja seta zabrinutih postova, moram vam prije nego krenem na temu reći da se stvari pomiču i malo pomalo stvari sjedaju na svoje mjesto. Većih briga nema. Manjih ima, i to u enormnim količinama. Kap u moru tih manjih je i pitanje cipela.

Muškarci su po nekoj nazovimo početnoj postavci jednostavnija bića. Image Hosted by ImageShack.us U skladu s time nije teško za pretpostaviti da u ovom mom slučaju muške cipele nisu te koje stvaraju brige. Kod muškaraca uglavnom ide - dođeš, vidiš, uzmeš. Kod žena poput mene ta strategija spada u znanstvenu fantastiku. Image Hosted by ImageShack.us

Kad su vjenčane cipele u pitanju, znam što želim. Oblaste bež cipelice s osrednje visokom petom širine da su elegantne, ali opet da ne lelujam. Kažu da je pola problema riješeno kada znaš što hoćeš. Moj je problem ona druga polovica - takvih cipela na riječkom tržištu nema. Ili možda ima, ali onda molim da me se prosvjetli. Image Hosted by ImageShack.us

Izbor koji postoji kad su svijetle cipele u zimskom razdoblju u pitanju je jedino i samo špićoke. I to najčešće one sa tolikim špicom da bi se nekoga njime moglo i ozljediti. Image Hosted by ImageShack.us Prestrašno. Mislim da ću početi sanjati kako sam vještica, a ne mladenka. Zašto, zašto, zašto .... nema teorije da si žena kupi nešpićokaste elegantne bež cipele, a da ne spadaju u kategoriju bapskih?

Ako se neko čudo ne desi i ako ne dođe do ukazanja u vidu savršenih cipelica, odlučila sam kupiti neki plastični jeftinjak od maksimalnih 200-tinjak kuna koji će biti za jednokratnu upotrebu.

Zna li netko možda sluuučajo gdje ima cipela kao što su ove na slici ili sličnih?

- 23:17 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (46) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"