free counter with statistics Matematika - Patre - Blog.hr

Patre

petak, 14.01.2005.

Matematika

Sinoc sam se toliko izivcirala da danas nisam cili dan nista jela. Posto ce mi porodiljni uskoro isteci,vrime mi je da najdem posal ,jer ove godine imamo velike kreditne planove vezane naravno uz kucu ,pa jedna placa ni dovoljna . Naravno pomisao da cu biti razdvojena od moje Pupapinkice vec me cini munjenom i bijesnom.
I tako san ja na internetu nasla jedna posal onako birokratski ,ali ne dosadan vezan uz americki mirovinski fond .Firma je poprilicno velika ,a to je jako dobro za pocetak .Placa je solidna .I sve je super .Muz mi je napisa rezime i kad ga citam pari da pise o nekoj direktorici koja bi dusu dala za kakovu veliku korporaciju ,koja zna sve poslovne tajne i sve drzi u malom prstu .Organizacijske sposobnosti ludilo,komunikativne da i ne govorim i sve tako dalje .Ovdi kao i svugdi triba znati sebe uzdignuti do nebesa pa kasnije neka te gaze .
Uglavnom sve bi to bilo fino da nisam doznala kako trebam pisati ispit ni vise ni manje ,nego iz financijske matematike plus vjestine pisanja .Da se razumimo fakultet sam upisala pod uvijetom da na njemu nece biti matematike i fiskulture(tjelesnog odgoja) i,ali kako mi dipoma ne moze puno pomoci sad me je vrag opet doceka .I bila bih ja odustala da mi onaj moj nije reka kako je sve to da me prostite PD,tj. vrlo jednostavno.I kako ja to sve mogu nauciti u par dana jer to je ka ionako pocetni stupanj ,kojeg ljudi ionako brzo napustaju u potrazi za boljim
On je lipo sve napisa na jedan papiric ,ostavio mi popis literature sa svoga fakulteta tako da se mogu posluziti finacijskom terminologijom ,prouciti kako funkcioniraju mirovinski fondovi ,kakvih jos fondova ima i tome slicno jer bitan je i teorijski dio. Ucila ja tako danas jedno poglavlje i sve onako laicki sebi pokusavam objasniti .Razumila nisam nista iako su mi rici bile poznate za mene je to bi neki drugi jezik i neki drugi svit .
Onda mi je dragi kad je dosa doma sa posla odrza lekciju zivotnu i matematicku ,pa sam ja to sve posupala i dosla do ideje u glavi da bih se mogla okusati u takvom izazovu jer prezivih i gore u zivotu.
Pa sta bude .U ovom gradu ima nas 5 miljuna ,nisu svi najpametniji .Uostalom ko oce da radi ,posla ima .Triba imati muda i gaziti od trnja do zvizda i ne zaboraviti iz cega si izrasta. E tako lipo!



- 05:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Velika radost koja se ne da prepricati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Od milja je zovemo Pupapinkica.

Patre
Tako me zove moja prija Ada ,koja je nedavno izjavila da zivi zivot iz radoznalosti.
U nedodostatku maste i dijakritickih znakova poglede kroz svoju prizmu odlucih zablogiti pa sta bude .Jedino me jebe sta ne znam gdje da pocmem .Kasna je ura pa obecajem sebi kao i uvijek ,zapoceti sutra