03.08.2005., srijeda

Lupine

Dok je jedna zamišljala riječi koje želi reći, kao da su mjehurići izlazili iz kipućeg griza i rasprsnuli se i prije nego su bili oblikovani – sve su formulacije bile beskrajno krhke i rasplinjavale se lakše nego mjehuri od sapunice. Očajavala je sada: jedan je sustav netragom nestao i ustupio mjesto dogovaranju povratnim vezama s novom stanarkom, u dodiru s egzemplarom bivšeg svijeta se partnerica povukla ostavivši svoje ostatke koji samo smetaju, kao klinovi priječe povratak u poznato. Dvojila je: pokazati rukom na izlaz ili grcati dok nešto ne uspije izgovoriti.

Čemu grcanje? Govori, govori, govori!


Dlakavica je sjedila na dnu zdjelice, nečujna i dalje i sama iznenađena svojom sposobnošću prikrivanja energetskom mimikrijom. Poprimila je vanjska obilježja, ritam pulsiranja Anjinog tijela i potpuno se stopila s okolinom. Čekat će, još nije spremna za objavu ljudima koji «vide kroz», lakše joj je svoje postojanje očitovati kroz modificiranje Anjine čiste pragme i toga će se i dalje držati. Ona se boji i više nego Anja, ona se boji do samouništenja svojevoljnom hibernacijom, najradije bi se začahurila u čelične lupine, a Silvija ne pomaže, ne pita prave stvari, ne navodi na pravi put. Anja je šutjela svoje misli:

Ludo jedna, gdje je sada tvoja moć zapažanja, gdje je tvoje čitanje misli. Pročitaj ove, ako si takva genijalna!

Silvija je i dalje samo mozgala gledajući Anjine oči iza kojih je i dalje preko cijele površine cortexa bjesnila hajka na pravu riječ ili barem odgovarajuće micanje glavom, a onda se ustala i sjela kraj nje, naslonila se na dvosjed i gledala ju iskosa, s leđa, nepomičnu i dalje. Stavila joj je ruku na rame i pogladila gotovo erotično. Nije imala nikakve namjere, jednostavno je osjetila glad dlana za ramenom i utažila dlanu glad.
Anja se ispružila postrance, noge prenijela na odmorište za ruke, a glavu stavila u Anjino krilo.
O, Bože, kako je ovo ugodno...,
tiho, najtiše, uzdahnula je Anja.



- 12:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

meki potezi ostavljaju najdublje tragove

U prvi mah je izgledalo kao da će ovaj blog proći bez mojih omiljenih himnica, ali neće. Neke stvari jednostavno nikada nisu dovoljno često ponovljene, a "je ne regrette rien" mi je otela kuja... ostaje mi samo da ližem svoje rane...

Hoću da znam kuda vodi ovaj put, mene
i život moj

Čiji je početak? Čiji je kraj?
Koji to čovek večnu tajnu zna?

Tamo gde je srce, tamo sija sunce
Tamo gde je strah, tamo živi mrak

Biti isti,
Biti poseban,
Biti slobodan,
Biti samo svoj.

Marijo, Majko Božija,
da li vidiš šta rade sa tvojom decom?

Biti isti,
Biti poseban,
Biti slobodan,
Biti samo svoj.

Isti, poseban, slobodan ... samo svoj.

(courtey of chocogirl)

A bez ove jednostavno ne može. Živjela jednostavna, plitka, brutalno banalna prepotentna nadripoezija!

Nikad nisam bio mlad
Bio sam uvek star
Ljute dane provodim sam
Sam ližem svoje rane

Želis li da sam živ
Želis li da sam srećan
Daj mi veru
Zaštiti me od svega

Ono što pokušavam sad
Ti nećeš za ceo svoj život.

Nikad nisam bio mlad
Bio sam uvek star
Ljute dane provodim sam
Sam ližem svoje rane

Želis li da sam živ
Želis li da sam srećan
Daj mi veru
Zaštiti me od svega

Ono što pokušavam sad
Ti nećeš za ceo svoj život.

Ti nećes...
Ti nećes...
Ti nećes...
Ti nećes...