11.03.2005., petak

walk unafraid, I'll be clumsy instead, hold my love me or leave me..high

Nema me neko vrijeme. Ne znam što to znači. Svaki dan nadoknađivanje zaostataka. Neke nove aktivnosti, novi i stari ljudi, telefon, mejl, diplomski, cv, gastroskopija, pilates, zubar, svađa koja je trajala dobrih 10 dana i napokon je završila pomirenjem. Pitam se gubim li ja to zanimanje za ono u čemu sam uživala mjesecima.. Je li to zasićenje? Umor? Ili neimanje materijala? Bilo mi je dosta ispunjavanja tuđih očekivanja, prvi put sam odlučila ispuniti svoja očekivanja i još uvijek ne znam rezultat. Bilo mi je dosta ljudi koji svoje frustracije iskaljuju na drugima. Makar to lijepo zapakirali u pametno i duhovito obličje. Uvijek sam svoje frustracije usmjeravala prema samoj sebi, pa mi je zato ovaj drugi način stran i odbojan. Ali u konačnici puno zdraviji zar ne?
Bilo mi je dosta snijega, paralizirao me je, iako sam se borila.. velikim loptama, izmišljanjem razloga da počastim auto vožnjicom po gradu, a sebe sokićem, R.E.M.-om (uvijek, uvijek me oraspoloži:), novinama nakon doručka, napolitankama, duugim telefonskim razgovorima, dobrim slikicama (kosa mi je strašno narasla.. skoro do guze, a nisam to stigla ni primjetiti), blogovima dragih mi ljudi, mojim malim anđelom koji rješava Dalaj Lamin test osobnosti (zašto sam za kavu napisala crna? Zašto? Zašto?), kupovanjem školske torbe, pa zamjena iste i traženje torbe s princezom, kreativnim (nadam se) prijavama za posao, planiranjem puta u Rijeku (nakon dugo vremena tulumarimo!)… hrabrenjem, smijehom, snom…
Nije mi dosta: ljudi koji su se pitali gdje sam, njihovih riječi, nadanja i svakodnevnih šetnji njihovim malim kutcima .. Nedostajete mi ..neopipljivi ste, ali postojite.. i svo ovo vrijeme osjećala sam se kao da sam nekog iznevjerila. Dok sam tražila sebe. Nisam spremna napustiti ovo mjesto. Kolikogod maleno bilo. Moje je.

as the sun comes up, as the moon
goes down
these heavy notions creep around
it makes me think
long ago I was brought into
this life a little lamb
a little lamb
courageous, stumbling
fearless was my middle name.
but somewhere there I
lost my way
everyone walks the same
expecting me to step
the narrow path they've laid
they claim to
walk unafraid
I'll be clumsy instead
hold my love me or leave me
high.



- 22:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Design by: Barney