štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

07.08.2006., ponedjeljak

Kolaps pregovora o liberalizaciji svetske trgovine



Ženeva - Globalni trgovinski pregovori u okviru Svetske trgovinske organizacije propali su pošto vodeće trgovačke sile nisu uspjele da se saglase o koracima za liberalizaciju trgovine poljoprivrednom i industrijskom robom.


Indijski ministar trgovine Kapal Nat izjavio je u Ženevi da su pregovori prekinuti i da biti 'potrebni mjeseci ili godine' da se ponovo pokrenu.


'Ovo je ozbiljan udarac', rekao je šef brazilske diplomatije Celeso Amorim. U pokušaju da oživi pregovarački proces, šef STO Paskal Lami sazvao je sastanak sa ministrima Australije, Brazila, 25 država EU, Indije, Japana i SAD. Vodji Grupe osam vodećih industrijskih država potvrdili prošle sedmice na svom samitu u Rusiji podršku pregovorima WTO, ali nisu uspjeli da pokrenu pravu pregovaračku akciju koja bi vodila zaključenju takozvane runde iz Dohe iz 2001. ž




Cilj tih pregovora su bili unapredjenje svjetske privrede i izvlačenja miliona ljudi iz siromaštva. Sekretar SAD za poljoprivredu Mike Joan kaže da su predloženi koraci 'postajali sve slabiji i slabiji tokom proteklih tjedana.' Ali drugi zvničnici kažu da su SAD morale da poboljšaju ponudu za smanjenje subvencija svojim farmerima. Medjutim, SAD su čvrsto pri stavu da će se prikloniti tek onda kad EU smanji carine na uvoz poljoprivrednih proizvoda i kada vodeće zemlje u razvoju, kao Brazil i Indija, sruše prepreke u trgovini industrijskom robom.


Runda iz Dohe je zaglavila zbog razlika izmedju bogatih i siromašnih zemalja, kao i trzavica izmedju SAD i EU. Ni 14 sati zasjedanja u nedelju u Ženevi nije dovelo do pomaka u ključnim pitanjima poljoprivrednih subvencija, nazvanih 'domaća podrška', gde su SAD pod pritiskom na učine veće ustupke. Vašington je zahtjevao da EU i druge članice WTO koje je označio kao 'protekcionističke', krenu dalje u pristajanju na snižavanje poljoprivrednih carina prije nego što SAD učine dodatni korak u smanjenju subvencija svojim farmerima. Washington kaže da je američka ponuda za smanjenje subvencija za 60 postotaka značajna, ali trgovinski rivali tvrde da to kresanje zapravo ne smanjuje priliv državnog novca američkim farmerima.

- 21:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket