Panonski Utd.

subota, 08.05.2010.

Zašto Balašević nikad nije trebao snimiti film

U Bačkoj Palanci bila je igranka
Ma lažem, ordinarna pijanka
Samo smo brljali
Kako smo starili sve smo surovije tezgarili
Posle se kajali, sve šatro čudili
Dokle smo stigli i kraj kojih smo se krokodila budili
Nešto pre fajrunta prišla mi tipčina
S onim hitlerskim brčićima
Pečatnim prstenom, kravatom labavom
Da časti oduševljen zabavom
Al ja baš nisam fan napadnih pedera
što večno jure konobarice i mirišu na berbere
Al ajde...



Negdje krajem osamdesetih prvi put sam dobio priliku da zaorem malo dublje u tu brazdu Balaševićevog stiha, natopljenog s više od jedne i pol rečenice kako se promatraču prolazniku možda čini. Spoznao sam potpuno novu dimenziju ljepote riječi u jednoj ravničarskoj šansoni i nikad više nakon toga neću pasti na ispitu iz "kolegija" koji mi znači više od pjesme. Studirao sam njegovu poeziju, u glavi slagao tisuću slika, ne priče, nego cijele romane, samo mojom maštom prefarbane, tako dobro sročene, netaknute, neukaljane... tuđim.

Znam da je sebično i pomalo djetinjasto, ali ljepota je u oku promatrača, a taj promatrač sam ja, deran od svojih petnaest, dvadeset, i još ne zadugo, trideset i pet godina. I onda kao po kazni u ime nekih drugih ciljeva, olabavljenog smisla i čudnog besmisla, Đole snimi film o Vasi Ladačkom, dovede glumce, napiše scenarij, početak i kraj i baš tu negdje kod tog kraja uništi ljepotu u oku promatrača jer Vasa svaki put nanovo oživi kada na plejeru otpustim pauzu...



javascript: void(0);" onclick="this.target = ''; alert('Autor je zabranio komentiranje ovog posta.'); u 11:24 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike iz djetinjstva sa tu i tamo kojom aktualnom temom

Linkovi



>> moji, a meni najdrazi...<<

Kad nebo primi boju tvojih ociju...

1999.

O Balasevicu!

1988.

O vojsci!

Stats


web counter with stats