°¤,˛˛,¤°'°oD KuD t0LIkE b0L SuZe i sTraH¤,˛˛,¤°'°¤,

Objavljeno: utorak, 10.04.2007.

...dosadno mi pa pise post hehe....

Boring jeyesyes pa pisemmm post heheheheheyesyes
neznam sta da radim na praznici hehehh
dosadno je a svi se radovali njima yesyeshehehhehehe
aj neka bar cemo se mal odmorityesyes heheheeheh
oni se odmaraju tjedan dana a ja dva heheheheehhyesyeswink

ali jebiga bila sam bolesna i na moju zalost jos uvjek sam kmeeee
ubit cu seeee kud bas sad moram bit bolesna a kad idemo in d skul
onda nis s fak i sve grrrrrrrheadbangheadbangmad

a doro sta sad jebiga
a bit ce boljeyesyes
hehehheheheh
bar da mi bude hehehehehe
joj nema sta dadit ustala sam se u 7 i samo se dosadujem
po fak al nasla sam zanimaciju pise iwi mojoj komove da ne kaze da sam
skrta heheheheh

salim se ja heheeheh
ja sam heppyyesyes ovih dana naokon sam se rijesila ljubavi NAPOKON
weeeeeeeee
to sam cekala i sad se ostvarilo weeeeeeeyesyeswink

vjerujte ljubi bolje je kad si slobodan hehehehe
ja jesam a sad neznam za vas????rolleyesrolleyes
hehehh

jo0o0o0o0o0o0j neda mi se vise pista pisala sam previse hehehehe
idem heheh ae pusaaakisskiss svima i pozzzzwavewave
posebno mojoj marinche hehehehe pusaakisskisscerekcerek


stavit cu ovo song odlicna je zove se molitva

ni oka da sklopim
postelja prazna terasa
a zivot se topi
i nestaje brzo ko dlanom od dlan
ko razum da gubim
jer stvarnosti ne primjecujem
jos uvek te ljubim
jos uvek ti slepo verujem
ko luda neznam kuda
ljubavi se nove bojim
a dane zive rane
vise nebrojim
molitva kao zar na mojim usnama
je molitva
mesto reci samo
ime tvoje nebo zna ko ja
koliko puta sam ponovila
to nebo bas kao ja
da je ime tvoje moja jedina molitva

ali bogu ne mogu lagati
sve dok se molim
a lazem ako kazem da te nevolim

molitva kao zar na mojim usne
je molitva mesto reci samo ime tvoje nebo
zna kao bas kao ja koliko
puta sam ponovila to nebo zna
bas kao ja da je ime tvoje moja molitva

i nebo zna bas kao ja
koliko puta sam ponovila
to nebo zna bas kao ja da je ime tvoje moja jedina molitva

da je ime tvoja moja molitva