°¤,˛˛,¤°'°oD KuD t0LIkE b0L SuZe i sTraH¤,˛˛,¤°'°¤,

Objavljeno: nedjelja, 18.02.2007.

zivot

zivot mi tece
pred ocima....tece ko
kisa u jesan
mislim si nesto
sto nikad ni sama necu moc zamislit
sve skola,zivot,novac i ljubav
pa odakle da pocnem neznam ni
sama.....zapravo vise nista neznam
neznam ko sam sta sam u koji to svijetu mi
zivimo ..pitam se....nadam se da cu jednog
dana naci odgovor na sva moja pitanja
nadam se...i da ce doc taj dan
kad ce svi nasi snovi postati
stvarnost
nadam se....ali ja se samo
mogu nadati jer znam da sva ta nasa
nadanje,snovi,želje
bit samo nesto sto ce bit samo nasi snovi
ali jednog dana nekome ce se to
i ispuniti ali kazem nekome
rijetko kome...snovi postanu
stvarno taj ima srece u sve
sve smo samo mi smrtnici
mozemo sanjati
mozemo sanjati
boljem zivotu, boljoj buducnosti
ali ko zna...niko od nas nezna
sta nas sve ceka za par godina
mozda cak i kad nas vise nebude bilo
mozda cemo tada shvatiti
koliko je dragocijen ovaj
zivot koji sad zivmo
ali shvatit cemo da ga netraba upropastavati
nego trebamo ic danje... danje sa
zivot uzivat u necemu sto se
samo jednom pruza i NIKAD VIŠE
samo jednom i taj jedan sto ga imamo
sve nam je sto cemo ikad imati
sve nase zelje,snovi, nadanje, patnja, bol,ljubav
sve je to slozena u nesto sto se
zove ŽIVOT
to je nesto sto je sve sto cemo
ikad imati
sve se to pretvorilo u nesto
za sto si mi trebamo bit
zahvalni
ja jesam i zeli ovo
iskoristit na najbolje
moguci nac i ocu nadam se
to trebamo svi ne samo ja
jer nisam ja jedina
na ovo svijetu u kojem
svi mi zivimo
KAO LJUDI!!!!!!!!!!!!!!


btw... ja napisala i to je tako stvarno a
sad vi recite sto ocete
ae papa pusaaaaaa svimakisskiss
a posebno mariche moa v.t jakooookisskisscerek

- 18:46 - Pretty In Pink... (78) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: ponedjeljak, 12.02.2007.

Zasto smo ja i marina moa B.F


-Zasto sto uvijek svugdje idemo zajedno
-zato sto se zajedno uvijek smijemo (zajebavamo hihiihi)
-zato sto sve ljude zajedno znamo(misli onooooo)
-zato sto jedna drugoj uvijek sve kaze u facu(ma sta to biloooo)
-zato sta uvijek zajedno idemo van hehehehehe
-zato sto smo zajedno sve probale(mislim onoooo)
.zato sto se jako LOLIMO .....
-zato sto sve isto volimo (naravonoo i decke misli ono)
-zato sto smo se jednoj drugog uvijek raplakale kad nam je tesko(zna se za sta)
-zato sto smo jedna drugugoj sve ucinilaaa (kad je bilo potrebno)
-sve zajedno prozivljavamo
.ne mozemo jedna bez druge
-svaku tajnu znamo....
-savijetujemo si kada nam je tesko...
-zato sto se znamo od 7 godine zivota weeeeee
-jednostavno zato smo b.f (oduvijek)


- 20:09 - Pretty In Pink... (43) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: četvrtak, 01.02.2007.

uZaSSSSSSSSSSSSSS

iseeeeeeeeeeeee
nemogu vjerovat imo je reodendan u ponedeljak kmeeeeeeeeee
ali ja ga jos uvijek volimmmmmmmmmmm
jakoooooooooooooooooooooooooooooooooocerekcerekcerek
ali izgubila sam ga zato se moram pomirit s tim
a sta moguuuu
sve u meni life je uzasonooooooooburninmadburninmad
ali sta da radim kmeeeeenono
ve jeda pjesmica da ga forgeeeeeeeeeeeeeet jednom
a da fala ako mojoj b.f sto me tjesi
v.t jakooooooooooooooooocerekcerek


Lažem samu sebe i govorim da ga više ne volim,
Uvjeravam druge kako sam ga preboljela i zauvijek zaboravila,
A stalno mislim gdje je i što radi,
Misli li na nju ili se ipak sjeća mene?

Hoće li idući puta kada ga vidim samo proći pored mene,
Ili će stati i gledati kako mi srce vene?

Ma hajde reci,
Voliš li je kao mene,
Jeste li sretni poput tebe i mene,
Smiješ li se s njom kao što donedavno smijao si se sa mnom?

Jesi li me prebolio,
Jesi li me iz sjećanja i u spomena izbacio?

Uvjeriti ću sebe da je bolje kada smo razdvojeni,
Pričat ću drugima kako te nikada ni voljela nisam!
Njoj ću reći kako vam želim svu sreću,
A tebi ću reći kako te nikada zaboraviti neću!

Pred svima ću glumiti zadovoljstvo i sreću,
A iznutra se nikada oporaviti neću,
Srce će mi se slomiti na pola
I raspuknuti se od bola!

Uvenut će sva naša lijepa sjećanja,
Zaboraviti će nas vrijeme
I potisnuti uspomene!

Ali oboje znamo da bez nas sve će stati,
Da se nikada nećemo prestati zvati,
Da će uspomene bez nas biti male i prazne,
Da ćemo uvenuti od tuge, jada i bola,
Da ništa neće biti isto bez nas


p.s napisal moa ancikaaaaaaa sestricna moa pusaakisskiss

svima kissssssssssssssssskisskiss

- 22:33 - Pretty In Pink... (31) - Print Post... - Link Of This Post...