°¤,˛˛,¤°'°oD KuD t0LIkE b0L SuZe i sTraH¤,˛˛,¤°'°¤,

Objavljeno: nedjelja, 09.09.2007.

.....Napokon post.....

Mislim sad bi bilo i vrijeme da pamela napise
post dada..... hheheh
joooooj neznam odakle da pocnem
ovo je moj post sad tek prvi poslije
ljeta a nije mi se da bas pisat...nes pretezito
hehehhe...
ev sad pisem joooooj preko ljeta se svasta dogodilo
i doro i lose
ajde prvo lose,heh lose je to
sto mi nis nije dogodilo ovo ljeto bilo dosadno
heheh a doro e toga ima prosla na popravna sad
sam se ponosim sobom drugi sa razred
hehehh a jesam stara
i jos nesto.... citali ste moj prijasnji post
sve vec znat e zato necu dugo zaboravila sam
ga a sto je najboolje poslala sam ga u tri pizde materine
kad moram tako rec..heheheh
fala bogu i moja se zelja ostvari
kako sam sretna.... kontala sam si ja
da ja nisam neka glupaca koja ce stalno plakat
nono ne dolazi u obzir... i nadam se da ce mu bog
jednog dana vratit za svaku suzu koju sam ja
prolila nadam se i sad sam obecala sebi
da necu ni zbog nijedne budala plakat ne
vrijedi sta su da ja morama plakat heh
a sad prode pored mene koda me ni neznam
drago mi je zbog toga i nadam se da ce shvatit
jedog dana sta je izgubio samo to trazim
dosta o njemuu opce nije vrijedam spomena ni
mojih rijeci za njih
hehhe
skola sve super sve pet nikada nisam
toliko uzivala u zivotu i zato hvala
bogu na tome
shvala svima koji su bili uz mene
mojoj marina fala sreco za sve
ae idem ja sad mislim da sam dosta pricala
heheh
ae papawavewave pusaakisskiss svim
btw:fala svima na podrsci i na komentarima
oduzim sesretansretan


by:pamela

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:54 - Pretty In Pink... (92) - Print Post... - Link Of This Post...