< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right.


Linkovi

06.12.2007., četvrtak

Naša svakodnevica

Image Hosted by ImageShack.us


Ovako kada se čovjek malo sredi, i ne mora konstantno razmišljati o stvarima koje ga muče, tražiti riješenja za raznolike probleme. Uspije naći vremena da primjeti kojekakve stvari, jer je uspio rasteretiti mozak. Da istina je trenutno nemam nikakvih briga :)

Osjećaj je skroz ugodan, i stalno sam opušten i skuliran. Tu i tam izleti koja pizdarija, al niš vrijedno spomena i zamaranja mojeg super mozga.

I poćeo sam primjećivati da unatoć nakrcanom rasporedu i osjećaju ispunjenosti na kraju dana. Nešto mi fali, sve je nekak pre pre pre...
Kak bi se najbolje izrazio, PREOBIČNO.

Da baš tako, sve ide super nema nikakvih kombinacija. Neki dan baš dok sam išao na posao sam razmišljao kako bi bilo super da se dogodi pun kurac sranja, i instantno sam bio ushićen. Nije se desilo ništa....

I tako sam malo razmišljao da je to stvarno tako. Ljudi koji nemaju kinte uvijek imaju pun život sranja, i nikad neznaš što će se sljedeće dogoditi. Uvijek ima neki grč u želudcu, ali zbog toga možeš se snaći u jako triky situacijama.

Ovak ljudi koji su cijeli život u srednjem staležu, rade neki poslić koji nije pretjerano zanimljiv. Ja mogu zamisliti kako je tim ljudima DOSADNO!!! Mislim ok možda imaju ok ekipicu, ali osim drama koje se znaju desiti u društvima ili ih iznenedi slučajni prolaznik sa nekim svojim provalama i uzruje ih ili oraspoloži.

Nažalost te drame se svode oko toga, ko koga traća i ko je reko šta o kome, i prepucavanje na jadnom niovu. Di niko niš ne postiže, ali svi gube vrijeme, odnosno tako si ubijaju vrijeme i dosadu.

Mislim što je meni normalno, drugim ljudima je fascinantno jer to ne rade baš. Ali ja sam se naviknuo već i moja ekipa je isto naviknuta već na taj način zabave. Fakat me extremne stvari mogu iznenaditi, vidio sam stvarno svega, a čuo još više. Kao npr kada ljudi žive na nekim egzotičnim mjestima, njima su ona sa vremenom "normalna". Ali mi kad ih posjetimo ostajemo bez daha, tak je i meni sa nekim stvarima u životu.

Tako sam si već počeo razmišljati čime da si još začinim život da bude još ljući i žešći :D

Ima dosta stvari koje sam radio i koje su mi super i gušt, ali prođe te sa vremenom. To znaš i tu i tamo se time opet pozabaviš. Osim mojih stalnih interesa za specifičnosti mog posla i zabave sa ženama, u budućnosti imam planove neka divlja putovanja. Samo će trebati naći ljude koji su spremni za tako nešto, da su dovoljno ludi i cool, što je teška kombinacija.

Ali to sam već i prije planirao. Sad tražim nešto divlje da mogu raditi od sljedeće godine. Jer tak mi je jadno kada vidim sve te kumice koje čitaju o tuđim životima i njihovim tragedijama, a piše se o ljudima koji ni ja sam neznam ko su uopće i zašto se piše o njima. Na televiziji cijelo vrijeme gledaju sapunice sa bolesnim zapletima, filmove sa kojekakvim shemama sve puno uzbuđenja i akcije. A vlastiti životi su im dosadni do bola.

Ja se nemogu pomiriti sa time, da trunem u najboljim godinama kao penzioner.

Pitanje stoji, što?

Kad vidim znati ću, glavno je da je postavljeno :)