Index librorum prohibitorum

subota, 03.03.2007.

Rođendan kod droljca

Nisam mogao odbiti poziv knjiškog droljca na rođendansku proslavu. Uskočio sam u maserati i sjurio se u Rijeku.
din-don
- Naprijed, uzviknuo je razgaljeni droljac.
Uručio sam mu velebitsku degeniju premazanu govnima nakon čega me zagrlio i poljubio.
Gosti su na podu sklapali maketu nosača aviona USS Kitty Hawk. Izdrkao sam ga na kapetanski most.
Droljčeva Maja je četkicom za zube čistila fuge na pločicama njihove nove garsonjere. Prišao sam joj sleđa i opet ga izdrkao.
Uskoro sam shvatio da je prostor ispunjen naočalastim spodobama i tišinom.
- Muzika, muzika!, dreknuo je droljac i ubacio tdk kasetu grupe Colonia.
Popeo se na stol u haljinici i čizmicama s visokim potpeticama gdje se bacakao kao odurni štakor pokušavajući oponašati Indiru. Dei su briznuli u plač kad su shvatili da im nedostaje neki dio za sklapanje makete.
Droljavi se uskoro zadihao kao smrdljivo đubre i odlučio zapodjenuti razgovor
- Ja sam droljav.
- Znamo, rekao je očalinko broj dva.
- Hoćete da vam pokažem snimke s izleta u Budapest?
- Nećemo, odjebaše ga debili.
Droljac je pokunjeno ušetao u zahod. Zaronio je lice u dlanove i tiho jecao. To sam iskoristio da mu naguram njušku u wc-školjku. Ritao se kao bijesna vjeverica, ali to me nije spriječilo da mu ga izdrkam u uho.
Vrativši se u sobu uvidjeh da je vrijedna Maja pripremila posuđe za žderanje torte.
Izdrkao sam ga u tanjure i otišao.
Vrijeme – pretežno sunčano s mjestimičnom naoblakom.

21:03 / Komentari (34) / Isprintaj / #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31