ozbiljnozanimljivo?

četvrtak, 29.03.2007.

Hvatamo se u "kolo"

Tražimo jedan drugoga prema srodnosti naših osobina i sposobnosti i tada se uhvatimo u kolo čvrsto držeći se međusobno, kako se ne bi ponovo izgubili nakon što smo se našli u ovom stranom svijetu – svijetu materije. Tako pravimo prve „grudve“ nas samih. Vaši fizičari te majušne grudvice nazivaju raznim imenima odnosno jednim zajedničkim imenom – subatomskim česticama. Mi mali duhovi skupljeni u „grudvice“ postajemo materijalizirani – više nismo samo 'netko' nego postajemo i 'nešto'. U razmjerima vašeg materijalističkog svijeta mi smo još uvijek tako sićušne grudvice. Toliko malene da nas vi ni sa nasuvremenijim vašim uređajima još ne možete vidjeti. I što je još važnije mi smo vrlo nemirni. Neprekidno mijenjamo svoj položaj, svoju brzinu i smjer kretanja, tako da nas vi nikako ne možete pouzdano locirati. Vi svojim pokušajima da nas „uhvatite“ odmah uzrokujete naše nestajanje sa mjesta gdje ste to pokušali uhvatiti. Tako se mi ustvari „branimo“ od vas jer vas se „bojimo“. Mi smo ovako maleni i skoro ništavni a vi veliki i opasni.
Ja sam se spojio sa nekoliko svoje braće. Svi mi u toj grupi imali smo jednu zajedničku osobinu – težnju za vrtnjom u istom smjeru. Tako smo „zavrtjeli naše kolo“, kako biste vi rekli, u smjeru kazaljke na satu. Nedugo potom sreli smo još naše braće. Neki od njih bili su u „kolu“ koje se vrtjelo kao i naše a neki su se vrtjeli u obrnutom smjeru. Ali bilo je puno naše braće oko nas koji se nisu hvatali naših „kola“ (valjda nisu voljeli plesati u kolu) nego su „skakutali“ sami kao pojedinci. Cijelo to sada već „naše pleme“ osjetilo je neku cjelovitost među nama. Iz te cjelovitosti izrodile su se neke sile koje su naše pleme držale na okupu. Vaši znanstvenici dijelove našeg plemena zovu kvarkovima i gluonima. Nemamo ništa protiv toga, samo neka se zna da smo to mi mali duhovi spojeni u cjelovite materijske grupice s različitim osobinama – vaši znanstvenici nas zbog tih različitih osobina zovu različitim imenima i daju nam osobine kao na primjer 'u' kvark – 'd' kvark odnosno kvark“gore“ i kvark „dolje“. Ustvari među nama postoji privlačnost koju smo donijeli sa sobom iz našeg duhovnog svijeta a upravo ta ista privlačnost omogućuje svakom od nas osobinu koju mi ostvarujemo samim našim ponašanjem, našim gibanjem, smjerom i brzinom kretanja.
Nisam siguran da sam ovo baš dobro objasnio kako biste vi iz materijalnog svijeta mogli razumjeti. Teško je to vama objasniti jer u vašem svijetu nema takvih pravila ponašanja. Pokušat ću usporedbom. Ako vi želite napraviti đerdan (nisku bisera), vi ćete bisere među sobom povezati vrpcom – nanizati ih na vrpcu (konac). Što vas na to tjera? Tjera vas želja za stvaranjem đerdana – cjeline, prema kojoj ste nakloni. Tako nas tjera želja, težnja za našom iskonskom cjelinom u kojoj smo 'netko' i kojom nadomještamo našu manjkavost da smo 'ništa'. Ta naša međusobna privlačnost (ljubav) pokretač je stvaranja grupica, grupa, plemena i drugih oblika zajedništva među nama – naše povezanosti, i to silama proizašlim iz osnovne privlačnosti.
Vi naše slobodne grupice malih duhova, koji se „igraju“ unutar kola i oko kola, koje vrte veće grupe malih duhova, vi zovete gluonima prema vašem imenu za ljepilo. Skoro da ste u pravu. Slobodne grupice malih duhova u smislu njihove uloge jesu neka vrsta ljepila jer sudjeluju u održavanju jedinstva među svim malim duhovima toga plemena.
Kao što sam na početku rekao ja sam se udružio s mojom braćom u ono što vi zovete 'u' kvark – kolo koje se vrti u smjeru kazaljke na satu. Stvorili smo materijalnu česticu kvark 'gore'. Tako vi doživljavate našu grupu. Druga naša braća stvorili su druge kvark čestice 'gore' i kvark čestice 'dolje' a grupice naše slobodne braće pomiješali su se s nama i stvorili smo još veća plemena.

29.03.2007. u 21:42 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Postavljanje ozbiljno zanimljivih pitanja

Linkovi

http:ateizma.blog.hr
http:davor000.blog.hr
http://fidingmyself.blog.hr