nedjelja, 30.01.2005.

MY COMPLAINT ABOUT BLOG.HR

Skot jedan, fakin...
Pa majku mu staru.

Tuzan dan me docekao.

Nisam prakticki ni poceo s blogom, a vec sam ostao bez njega.
Od mojih sedam osam postova, ostalo je jedan i pol.

Mozda je moj blog nekom mali, i balavac u povojima, ali moj je, i srcu mi je mio.
Odnosno mi je mio bio.
Dok se nije na novi server preselio, i potom ispario.

Ne preostaje mi nista drugo nego pisati neke postove opet, a u medjuvremenu pozvati starog dobrog Scotta Pakina u pomoc:



Scott Pakin's automatic complaint-letter generator
Molim reloudati blog (ili samo iframe s pismom) za uvijek novu, svjezu verziju pisma.

Jedna od najsjajnijih zvijezda mladog neba interneta, prije 10 godina.
Zabava za prijatelje i obitelj. I narocito neprijatelje.
Samo upisite ime, odaberite broj paragrafa, i kliknite Complain! Mozete odabrati zalite li se protiv osobe ili organizacije.

I da, ne zaboravite poslati svojoj zrtvi link, kao sto cu ja ovaj post urednistvu.

(a oni ce odgovorit hej ba ne zajebavaj se, ne salji pizdarije, nisi ti Lebowski, hej...)
(a ja cu rec sta, ovo je informativno, ovo je o jednom od najstarijih zivih sajtova na internetu, koji je nedavno slavio desetogodisnjicu postojanja. to je vijest, sta. a uostalom, imam se na sta i zalit, a kad se vec zalim, red je i da subjektima moje zalbe istu posaljem; da ne ispadne zaljenje "u odsustvu", iliti ogovaranje, pa makar i automacki generirano)
(a oni ce rec ajde ali nemoj to slucajno pretvorit u praksu, da ne bi mi tebi ljepo ukinuli tu opciju)
(a ja cu rec ma ne, to samo sad, naravno...)

ovaj-><-onaj