proljeće života...

četvrtak, 08.02.2007.

Bla, bla, bla, nitko se više ne brine za ovaj blog.
Tko ga jebe.

A meni fale, sve sam svoje blogove pobrisala.

Bla, bla, bla, poslala sam vam mailove, čitajte ih, kaj ja znam, radite kaj želite, vi imate svoje živote i nema smisla da vam govorim da se držite sa svojim društvima i da užuvate u njima jer ste to i do sada radili.
I znam da vam sada nema nikakve veze kada vam kažem da sam sve zeznula i da odustajem jer znam da vam je drago. Ako ništa, više vam neće imat tko svat onoliko sms pokuka niti vas zvat na telefon jer vas želi čut.

Ajd, ako želite,

Ma ustvari da vam kažem zašto se ovako osjećam?
Pročitajte riječi od Jolene od White Stripes i nemojte se rasplakat i znajte da se ja tako osjećam samo je stvar u tome kaj neki dečko meni uzima dečka, pa sva ''moja sreća'' ovi o njemu. Pederčina glupa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mrzim ga!!!!!!!!

Treba ga ubit!



I da, past ću razred, razjebala sam se u sportu, ništa od Češke.

Joj, jedva čekam da crknem



God's mistake iliti ona druga blogerica, koji god da mi je pseudonim

- 14:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #