U svom svijetu....

četvrtak, 06.07.2006.

Here I am

Bok svima,ja sam Kiara.Pohađam Hogwarts,na 7. sam godini,Gryffindorka.Igram metloboj i u ekipi sam vratar.Zauzima mi dosta slobodnog vremena tako da mi ocjene nisu baš bajne.Mislim,solidne su kad se potrudim.Najbolje prijateljce su mi Slytherinke,Keira i Agatha.Trenutno nemam dečka (ali ću ga imati) jer ni za to,nažalost nemam vremena.Imam preslatku vjevericu Vilku koju Keira ponekad (čitaj svakodnevno) voli mrcvariti...
Živim kod ujaka koji je malkice čudan,ali mi je to ok (nikad mi nije dosadno). Njegov poseban specijalitet je pasanac s umakom od čokolade,koji ja,naravno,kao svaki normalan čovjek,ne jedem.Često smišlja balade o samom sebi,najčešće imaju tragičan završetak što ga često tjera u plač lud...
Ludosti o mom ujaku,što ćete još vidjeti,čuvam za kasnije.
Ne shvaćam ljude koji ne vole metloboj,kao što su Agatha i Keira...Uvijek okreću očima kada im kažem da moram ići na trening,a Keira ne bi pogledala utakmicu niti da joj platite.Premda je tu i tamo išla gledati Jacka tek reda radi...
One prekrasan ljetni dan iskoriste ljenčareći i jedeći čokoladu pokraj jezera,dok ja uživam u povjetarcu na svojoj Srebrnoj strijeli koja je sada jedna od najpopularnijih metla...

Image Hosted by ImageShack.us

P.S. Ubacujem likove u priču,samo se javite i ostavite opis,ostalo ja sređujem :)...

- 20:46 - Komentari (15) - Isprintaj - #