Pure zen:
___________________________

Stvari nisu onakve kakvima se čine, niti su drugačije

Orionova (iz)maglica

03.07.2004., subota

Blogoapstinencija

Protekli tjedan uhvatilo me blogoapstiniranje. Ustvari, apstinencija je bila prisilna jer sam doživjela virusne napade s nekoliko strana koji su uspjeli probiti sve čuvare i tjelohranitelje na ulazima. Nije pomogo ni ruski antivirusni program unatoč svim preporukama u stilu kako su rusi među najboljim hakerima i probijačima šifri pa je logično i da im je antivirusni program (koji inače skviči k'o svinja ili k'o nogom nagaženi štakor kad naleti na nešto sumnjivo) zakon, kad ono... Smola. Od tada me počela hvatat paranoja da mi neko viri u sadržaj računala, kopa po mojim tajnama, slikovnim materijalima i službenim tekstovima. Pa su mi ugradili Firewall koji skoro svakih nekoliko desetaka sekundi prijavljuje potencijalni upad. Zaista ne mogu vjerovati da neki tamo klinac u Moskvi ili Tokiju nema pametnijeg posla nego se probat ubacit u komp žene i domaćice kako bi gleduckao što ona to ima u My Documentsima, ili joj uvalio kakvo sranje. Moj me životni suputnik umiruje riječima kako će ti i takvi prije ić upast u sustav kakve banke ili velike firme kako bi tamo napravili nered. Iz čiste objesti. Ili materijalnih interesa.

No poznato je kako smo mi žene više manje sve paranoične. Zato od sad šetam internetom zamaskirana, ne ostavljam nigdje mailove, passworde, ne daj bože kreditne kartice, imena bivših ljubavnika :-). Nikad se ne zna. Ovaj svijet je već ionako postao selo gdje svatko o svakome može doznati sve što ga zanima. Jebote, stvarno sam u vlasti jebenog straha, čitam se i ne mogu vjerovati...
A Johnny Štulić je nekad davno odlično opisao (opjevao) paranoju...
bježimo u noć
paranoja...

- 21:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blogoglagoljivost
ovo je blog koji će redovito pratiti stanja svijesti i tijek misli, iako su mogući i poneki hormonalni ispadi (uobičajan ritam je svakih 28 dana, od danas) :-)
Omnia mea mecum porto
Sve svoje nosim sa sobom

____________________________

Tu bi, kao, trebali bit meni dragi blogovi, ali ih ljubomorno čuvam samo za sebe.

Nema prepisivanja.

Ne dam da ih nitko drugi čita!


____________________________