Pure zen:
___________________________

Stvari nisu onakve kakvima se čine, niti su drugačije

Orionova (iz)maglica

22.05.2004., subota

Suspicious mind

Jebeš odnos ako postoji i mrvica sumnje...
Možda sam socijalni perfekcionista, možda pomalo i emocionalni mazohista, ali kad osjetim tračak nepovjerenja u pogledu (ili bolje reći - u okretanju glave i izbjegavanju tog istog pogleda) mog životnog suputnika, imam potrebu za radikalnim potezima. Već se vidim kako kupim pinkl i odlazim, odlazim... Idelistički sam to postavila otprilike ovako: vjerujem ti, vjeruješ mi, vjerujemo si, i to ne isključuje neka područja. U qurac i muška ljubomora, posebno ona potiha koja se ispoljava šutnjom i nadrkanošću, gdje ja onda satima moram ispipavat što ne valja. Moj ručak ili njegov pos'o... A onda ispadne da mu nije pravo što me kolega s posla usput povezao doma. Ma neee, bilo bi bolje da sam dopješačila ili se gužvala u znoju grackog prijevoza. Onda bi NJEMU bilo srce na mjestu, a to valjda vrijedi dva-tri friška kurja oka na mojim stopalima.

S druge strane, ja ne bi imala ništa protiv da njega doveze doma kakva plavuša s posla jer, kako sam pročitala na jednom od meni dragih blogova: previše sam tašta da bih bila ljubomorna. Jebeš, ako želi umočit, umočit će, slik'o se ili ne. Ja tu ne mogu ništa. Ustvari mogu, napucat ga nogom u guzicu ako ga uhvatim. Ako ga uhvatim. A što ga imam i hvatat? Mor'o bi mi se nacrtat nataknut na plavušu da povjerujem u to. Jer mu jebeno vjerujem. Pa onda, nije li idiotski unaprijed dramiti oko nečeg što se, vrlo vjerojatno, neće ni dogoditi? Pokvari mi dan... sjebe inspiraciju i ubije svaki entuzijazam...

I eto, kad voliš budalu sama si sebe unaprijed sterala u qutarz. Najsmješnije mi je što se, jedan dio mene, i dok ovo pišem, smijucka. Drago mu je... After all...


- 14:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blogoglagoljivost
ovo je blog koji će redovito pratiti stanja svijesti i tijek misli, iako su mogući i poneki hormonalni ispadi (uobičajan ritam je svakih 28 dana, od danas) :-)
Omnia mea mecum porto
Sve svoje nosim sa sobom

____________________________

Tu bi, kao, trebali bit meni dragi blogovi, ali ih ljubomorno čuvam samo za sebe.

Nema prepisivanja.

Ne dam da ih nitko drugi čita!


____________________________