Pure zen:
___________________________

Stvari nisu onakve kakvima se čine, niti su drugačije

Orionova (iz)maglica

11.05.2004., utorak

Velikom se večeras nije posrećilo...

...pa se prijeti otimanjem laptopa ili zaključavanjem na sigurno, što dalje od napasti zbog koje je večeras izvisio. Iako...obećala sam, al sam se zablogirala i ne dižem guzicu već 4 sata. Zbog čega se njemu spustio a da se nije pošteno ni dig'o. Bojim se da ne otvori svoj blog. Incognito. Pa da počne istresat sve najgore o meni. I na taj način mi pokvari pokušaje da se javno pokažem boljom nego što jesam :-).

Pljuga. I droga :-)

- 23:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blogoglagoljivost
ovo je blog koji će redovito pratiti stanja svijesti i tijek misli, iako su mogući i poneki hormonalni ispadi (uobičajan ritam je svakih 28 dana, od danas) :-)
Omnia mea mecum porto
Sve svoje nosim sa sobom

____________________________

Tu bi, kao, trebali bit meni dragi blogovi, ali ih ljubomorno čuvam samo za sebe.

Nema prepisivanja.

Ne dam da ih nitko drugi čita!


____________________________