Pure zen:
___________________________

Stvari nisu onakve kakvima se čine, niti su drugačije

Orionova (iz)maglica

30.05.2004., nedjelja

Lov u mutnom

Za početak službena vijest:
"Hrvatski savez udruga za zaštitu potrošača "Potrošač" upozorava danas građane, vlasnike mobitela, da ne nasjedaju na SMS poruke u kojima im se nudi nagrada od 5000 kuna ako u roku od 24 sata nazovu broj 008821388867 s fiksnog telefona jer je riječ o prijevari i nečijem pokušaju da na račun lakovjernih na brzinu ostvari pozamašan profit."

i dalje...

" "Potrošač" ističe da se prema njihovim informacijama taj "magični" broj 008821388867 nalazi na listi MOBILE SATELITE SERVICEA i svi oni koji ga pokušavaju nazvati za jednu minutu razgovora platiti će 44 kuna + PDV. Dakle, 53,68 kuna za minutu razgovora, a obećanu nagradu nikada neće dobiti. "

U travnju su bile slične stupidne poruke u stilu:"imate tajnog obožavatelja, ako želite doznati tko je to nazovite 0088...."

Ja jednostavno ne mogu vjerovati da ima dovoljan broj onih koji su toliko naivni, ili toliko usamljeni da mogu nasjesti na ovaj prljavi trik. Stigla mi je, naravno, ona o tajnom obožavatelju, pukla sam od smijeha, kao, na kanarskim otocima ili negdje na pacifiku je moj obožavatelj, pa onda ja još moram napraviti prvi korak. He he... Svakako. :-)

- 14:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blogoglagoljivost
ovo je blog koji će redovito pratiti stanja svijesti i tijek misli, iako su mogući i poneki hormonalni ispadi (uobičajan ritam je svakih 28 dana, od danas) :-)
Omnia mea mecum porto
Sve svoje nosim sa sobom

____________________________

Tu bi, kao, trebali bit meni dragi blogovi, ali ih ljubomorno čuvam samo za sebe.

Nema prepisivanja.

Ne dam da ih nitko drugi čita!


____________________________