Pure zen:
___________________________

Stvari nisu onakve kakvima se čine, niti su drugačije

Orionova (iz)maglica

26.05.2004., srijeda

SAD IL NIKAD

Pomakni se s mjesta
pomakni se s mjesta
mrdni guzicom

...mantram ja tako posljednjih nekoliko dana pokušavajući napraviti jedan krupniji životni rez
ali, priznajem
nemam muda (što je, inače, biološka činjenica), ali u socijalnom smislu, iza leđa me ziher smatraju beskompropisnom bitchketinom

I tako ja kalkuliram jel bolje ovo il ono, ak povučem kraljicu na lovca, hoću li dobiti topom po pješaku, iako mi, ponizno priznajem, strategija nikad nije bila jača strana. Treba li žena uopće donosit neka važne životne i financijske odluke u vrijeme dok ju peru hormoni? Ili bi ih trebala ležerno prepustiti svom mužjaku, partneru i životnom suputniku po načelu nošenja hlača?
Riječ je o mom životu, mojoj jebenoj odluci i nošenju posljedica eventualnog zajeba...

ne znam
ne znam
ne znam

A u petak mi je dead line...

- 21:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blogoglagoljivost
ovo je blog koji će redovito pratiti stanja svijesti i tijek misli, iako su mogući i poneki hormonalni ispadi (uobičajan ritam je svakih 28 dana, od danas) :-)
Omnia mea mecum porto
Sve svoje nosim sa sobom

____________________________

Tu bi, kao, trebali bit meni dragi blogovi, ali ih ljubomorno čuvam samo za sebe.

Nema prepisivanja.

Ne dam da ih nitko drugi čita!


____________________________