New, Improved Organizam

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Čudo!
http://novorganizam.blogspot.com



adopt your own virtual pet!


Image Hosted by ImageShack.us

24.10.2006., utorak

call fucking all

Image Hosted by ImageShack.us

Muški voice over: Hello, and fuck you all -
Ženski voice over: We'll return your call!

Nova poruka na sekretarici kod kuće. Srpski kreativno, jer se rimuje.
Al nećemo o poslu, obećavam.

Stvari za radovati se u narednom periodu:

1. Sutra, Sajam knjiga - Miljenča Jergović i Lamija, da-mi-je malo La-mi-je, potpisuju knjige. Al ne čitaju, to je loše. Idem da ih gledam kako potpisuju knjige drugim ljudima.
Jedan Jarbol je juče objasnio s kojim piscem pisac može da pije, a s kojim ne, i zašto je polikita loša ako pisac hoće da pije sa piscem.

2. U subotu, final Krojačevih proba. Šinjel + sako + sako, gledaj 'vako... Subotice, vidimo se sledeći put za Božić.

3. Brokoli i Prokulice (kupušćići) su dramatično izgubili na ceni. Pa će ih barim/kuham ko sumanuta. Maslinovo uljce i beli lukac, čik nek me neko gledne ko da sam kukac, posle firminskog i organskog ručka, biću glavna korporativna kučka!

4. Dolazi braco u bg, za vikend posle finala krojačevih proba.

5. Sledeće nedelje će biti plata.

6. Ima toliko cvetova za veeeez!

7. Udaje se drugarica vikend posle dolaska brace u bg.

8. Još nisam poludela sasvim.

9. Moja pisajuća muza se zajebava negde, a ja patim. Izvinjavam se u naša imena. Zajedno mislimo da se stvari nepotrebno ponavljaju i mistifikuju, a sve je baš jednostavno. Diplomatija je vrsta manipulacije, a mi baš ne volimo manipulaciju.
Antimanipulacija za populacija! Glasajte da na referendumu. Srbija iskazuje želju da uđe u Evropu, ako u je u novom ustavu refren:

"Kosovo je naše,
tako nam paše
neka se plaše
ipak je naše
Bože pravde"

9,5. Ako ste se popalili na "Nestle čokolada Mazdu krije, pronađi je" nagradnu igru, kupujte čokolade u poslednjoj nedelji nagradne igre. Tek onda puštaju u prodaju magične Mazda Nestle čokolade. Reko mi direktor adveritising firme koja je radila oglas lično, i obradovao se mojoj reakciji tuge. Bojkot!

10. Ne mogu da glasam, imam važnija posla. Odo na probu.

- 20:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>