Aeromiting
[ # ]

Image hosted by TinyPic.com


Htel bi se samo malo osvrnut na jučerašnji aeromiting.Svake godine gledamo isto, sve se tak reklamira kao da cijela 6. flota dolazi iz Mediterana u ovu našu Hrvatsku, a sve kaj vidimo ne vrijedi ni pišljivu kutiju cigareta "Marlboro".Po zraku MIG-21 demonstrira neka umijeća letenja i probijanje zvučnog zida iznad grada, a sam skoro da se ne raspadne u zraku.Pilatusi izvode neke kerifeke po zraku,a nisu ništa dalje od MIG-a, nešto sportskih Cessni i prastari dvokrilci iz 1938.I neznam kaj imam tu sad vidjet??? Bilo bi mi jasno da je tu nekaj novog, pa se hoće pokazat ljudima,ajd...OK...ali ovo???? Imamo valjda najstarije zrakoplovstvo na svijetu i to još pokazujemo na aeromitingu.Jasno mi je da nema love, država krpa kraj s krajem, ali pa nek prodaju te avione onda tam crncima u Africi za 2-3 tone banana , a ne da mi "prdi" ovaj avion cijeli dan iznad glave, a ja samo čekam kad će se u kamikaza stilu obrušit na neku zgradu.


Pozdarv, kak bi Majena rekla! :-)

04.07.2005....00:12 [ Komentari (2) ] Isprintaj

<< Arhiva >>