Pih
[ # ]

Rezime danasnjeg dana:

1) Skoro tresnul od starog auto vozeci se unatrag ( zaustavil se na pol centimetra)

2) Skoro tresnul neki xxxx auto s svojim autom vozeći se u koloni

3) Kuharica na poslu me odalamila metlom po guzici (????)

4) Tračale me forumašice

5) Tračale me kuharice (???)

6) Pošteno me opral pljusak (po 4 put ovaj tjedan)


Sve mi je jasno, ali ovo pod točkama 3,4,5 mi nejde u glavu. Pod točkom 3.,ajd...kuharicu sam nazval srakaricom, makar to nije,ali je od onog kraja tam gore, pa sam to promjenil u "Srakarica 3/4" i tako popalil metlu.
Ovo pod 4. fakat neznam, jer ničim izazvane, uz kavicu si najdeju metu i gađaju po njoj (Ah...žene)
Točku 5. neću ni komentirat, jer "Srakarica 3/4" će možda da čita ovaj blog, pa ću popiti metlu ponovno!



01.07.2005....00:56 [ Komentari (8) ] Isprintaj

<< Arhiva >>