diaRy of a LittLe Lost girL

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (12)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

red hot chiLi Lidač :D
..khm.. ukratko bi bilo prekratko, a kad bi pričala u detalje o sebi bi ispalo predugo zato ajde neku sredinu..
zovite me Lidač, Ljidi (hihihi..) samo ne Lidija jer mi je to pravo ime :D

Image Hosted by ImageShack.us

znajte da sam maaaala (ja to smijem reći ali drugi ne jer se tada osjećam uvrijeđenom :D) i da imam 15 godina
iiiiii da živim u Međimurju.. da.. lijepo je tu al u Kaliforniji bi bilo ljepše.
vooooooooolim red hot chili peppersiće i sebe. uuu da.

Image Hosted by ImageShack.us

volim jesti i pitiiiiii njamiparty
volim orbit
želim vespu. tko mi kupi?
volim ... hihih... sebe... ;)
uuuh. i volim dječake moje dobi i malo starije haha

Image Hosted by ImageShack.us

iiiii... mmmm... da :D
ja sam puna sebe. ja, ja i samo ja!
ne ostavljam puno komentara zato vam se ne isplati pisati ono kao ostavi puno komentara ovo ono jer bzvz tipkate.
pepermint s čokoladom u srcu bombona je najbolja stvar poslje žvaka orbit.

Image Hosted by ImageShack.us

da.
volim životinje.
i cedevitu.
mmmm...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pusu volim isto. jednu, dvije, pet..

Image Hosted by ImageShack.us

i oču tetovažu jednu dvije pet
i oču se spirsat
i oču šarenu kosu imat
sve bude.
mda.
roza boja rulz :D
zak ju svi mrzite?
hihihih...

Image Hosted by ImageShack.us

nikog ne mrzim.
meni su svi kul.. hihih..
uuu da.
mrzim..
a kaj sad ima veze? wink
mrzim i volim istovremeno sebe :D
iiiiiiiiiiiiiiiiii aj dont lajk narodnjake.
al oke, ak ih slušate nikaj loše.
nisam ja kriva kaj nemate ukusa...
buahaha...
mrzim nju


Image Hosted by ImageShack.us

...abrgh...
soooo ugly :D
kad smo već kod ugly, tu je Paris Hilton
divim se toj ženski.
Britney također.

Image Hosted by ImageShack.us

a bojim se mačka..
ajme užasa li
...
mda.

Image Hosted by ImageShack.us

crni mačak..
nebreš vjerovat
awawaa
______________
i tak...













...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...



NOT!
× ove likane poznam... ooo da.. ×

× Barbaččč × Vanč × MajaFlow × Dijana × iVika × Ninač&KikicH × inkilich × Linach × Bruno × barky × tanja ×



× ove likane ne poznam... ooo nee... ×

× t€@ aka P!atd freak × senad × Martyna × muha × MiLLka tschokoLada × RHCPepperica × BaBi × sistersice × goLLum ×


i mala čuda ovog blogerskog svijeta.. mda.
Image Hosted by ImageShack.us1



Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!
kolko vas je bilo od 3.7.'07. - 15:58h .. hihih...

Free Counters
Free Counters

17.01.2007., srijeda

… i know i don’t know you but i want you so bad… everyone has a secret but can they keep it… oh no they can’t…

Image Hosted by ImageShack.us

Eto. Suđeno mi je da napišem još jedan post :) šalim se al hebiga kad je došlo ono kakanje i do mene. Znate onih pet stvari koje niste znali o meni. Uhuhuuu… to će biti lako. Lakše ne može. Hehe.. baš! al oke, iskopati ću ja nekaj već… pa ajmo…

1. evo kao prvo budem navela to da se volim svađati. Makar to značilo da i prva započnem svađu. Ja jednostavno volim popizdiiti zbog sitnice i onda nekaj plane u meni i započnem svađu. Tak da se trenutno nalazim u više njih… hehe… a kaj ćeš?

2. užasno sam neuredna i ne znam kak ću ja dok budem imala svoj stan. Mislim, pospremim tek kad vidim da tak više ne mogu al začas je opet na starome. Pa ne mogu jednostavno svući se i odnesti veš v prljavo rublje nek ga moram baciti nasred sobe. Ne znam zak. A ionak bu ga neko prije il poslije pokupil. Ak ne ja, bude mama… hehe.. al oke, mame ne bude dok budem ja imala stan al svejedno.. ma eh.

3. bojim se pauki i kukci.. bleh… to mi je tak… pogotovo dok neko onak primi nekaj pa me straši s tim…ccc… jaj fuj. Bojim se onak malo drugačijih osoba. Ne mislim.. mislim, invalida, retardiranih i to.. ne znam zakaj (opet) al jednostavno me primi neki strah kaj ne velim il napravim nekaj krivo. A voljela bi im pomoći i sve to al bojim se. A ko bi mene znal… čudna sam ja. U nekim trenucima se bojim Martinine mame.. hehe.. mislim, kul je ona i sve al nekad me preplaši. Ajde recimo onda kad smo za novu Mimac i ja došli k Martini.. jako smo se preplašile :) al kul je ona. I da, bojim se pijanih ljudi… brgh… ne volim vidit pijane ljude jer mislim da budu mi nekaj napravili il kaj ja znam.. milijun misli mi prođe glavom. Ufff… i strah me da se ne budem uspjela upisati u školu u koju ja hoću (srednju) aaa,,, to je jako blizu…

4. ne mogu se ljutiti na martinu i to me živcira. Ona kak god je bezobrazna, dok sjedi pokraj mene ja jednostavno ne mogu kaj se nebi nasmijala.. a čudna je ona. Hehe.. ona ona..

5. najviše na svijetu volim svog medeka (imam ga od 5.-6. godine negde) Benny-a koji je nakon milijun imena napokon dobil ono pravo, po mom prvom psu kojeg na žalost više nema. A voljela sam tog psa kak nikog :( znam da zvuči čudno al s njim (medekom) pričam svake večeri kad idem pajkiti, a ne mogu. Dakle, kak sam već rekla, čudna sam ja biljka … hehe.. biljožderka… ma u biti, moj medo je samo moj i jedan je i uvijek bude samo moj. Pusika medo (ovo već bolesno zvući :P)

a ovo uvaljujem dragoj Dadi, Dijani, Barbari, MiLLki d ČokoLjad (Milka čokolada) i Muhi ... ajde cure, otkrijte nam svoje prLjavo rubLje :)


pozdraFFF

eDit! eDit!

et, pišem vam edddit. A kaj ću, a? hehe.. ma snate ke? Snijegić je opaL :) mi biti veri hepiiii… jes jes. Aj i imam jedno pitanjce. Sutra je sistematišn (sistematski) pa me zanima ke budu nam sve radiLi.. mi rečete? Jedni mi veLe da budu nam sve diraLi (LoL) a jedni da nikaj. Sam kraLješnicu i stopaLa. Heh. A kaj da sam ja snam. A bude boLje. ugL, danas smo se sgrudenzi veri mač. Barice nije bilo. OšLa na engLišn pa sam ostaLa s susedom i tim čudakima. Ja sam dobiLa misLim da negde najviše grudi :( a to nije smiješno. To je tušno. E i da, našopah 4 Ljuda. Hehe.. a našopana bijah.. hmm.. kad bih ja to brojiLa. Ccc… ma da. I tak vam je to. KuL mi je ugL biLo. Hehe.. i sato vam sad pišem edit. A jesam kuL iL ne? I da, sad vam još moram reći da sam posabiLa ke sam hteLa rec. I tak vam je to. kuL. Ah da. Sutra ne čekam busa pa ne bude tak kuL. Ah kaj ćeš, moram na vjeronaukišn u crkvišn. Eh. A nebu mi se daLo. Ah a kaj ćeš? Sad me još pitajte za škoLu?ma super je sam kaj su neki maLo gLup pa onda.. aL nema vese. Sve pet. sve kuL :) idem sad. Et, pa biLa sam tak dobra ke sam napisaLa noFFFi.. edit! pa sad vi budite tak dobri ke mi odgovorite na moja pitanjca :) posdraFFF (drugi put)

- 10:09 - Komentari (190) - Isprintaj - #

15.01.2007., ponedjeljak

Jedini priLaz koji nas vodi do njih žeLimo zatrpati…



Image Hosted by ImageShack.us
and iFFF i ever hear the names you caLL .. iFFF i stumbLe catch me when i faLL cos baby after aLL you'LL never forget my name …

i eto, došao i meni kraj… vidimo se u jednom daLekom i novom svijetu jer kad neko pita kaj serem i kad ne napišem ni najmanju sitnicu o njemu onda stvarno nema više smisLa.

So take me as i am, this may mean you'LL have to be a stronger man… tomorrow i wiLL change and today won't mean a thing..

Komentirati vam još hoću… ma valjda hoću aL s pisanjem je gotovo. Nisam jedna od onih kaj gase blog dok se pojavi neka pizdarija jer sam tu stvarno doživiLa puno aL kad dopizdi onda dopizdi.

… i wish i could stiLL caLL you friend i'd give anything …

pozdraFFF
(nebum rekLa sbogom jer se možda vratim.. na nekoj novoj adresi s nekim novim idejama i nekim novim čitateljima, a vama mogu reći samo tnx)

Once you've know you can never go back i've got to take it on the otherside...


- 10:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #

13.01.2007., subota

i get up when I'm down… i can't swim but my soul won't drown… i got speed and I waLk on air…


Đou pipl :)
Dobar je dan. I danas i sutra bude. zve zamo ne žkola… eh da. Kak vidite lovi me vež nekaj… pa mi maLjo sljova krivo idu.
Ma u biti, da prođem odmah na stvar. Nemam vam kaj pisat. Mrzim dok to moram reći ali stvarno nemam o čemu pisati.. hehe.. ma kaj ćeš?
Evo msn zvoni… hehe… tilć piše lektiru pa nas ispituje… mislim da ju ja nebudem pročitala. Starac i more, napisala sam v prošlome postu. Ma ugl, vi ste rekli da je dosadna pa ga onda jebi. Nebum čitala. Ko da sam do sad kaj pročitala (mislim, lektirice)… lol… hehe… ne splati mi se. Ne splati se ni meni ni učiteljici. Ne volim ju. I to sam rekla. Ko ju uopće voli? Hah… tilća? Ma da. Ugl, ja sam joj vec pokazala (ponašanjem) da ju ne volim. Al oke… bude bolje.

I da, danas ću vam otkriti umjeće pravljenja cedevite :)
Jaj da. Ko da bum popizdila.. nemam kaj raditiiiiii… dosadno je.
Aha znam!
Dale su mi mimač i tilć ideju danas dok su doteturale do mene.
Trebam napisati pismo jedinoj osobi koju mrzim al ju mrzim onak, iz dubine svoje duše (se tak to veli?). pa ajmo…
Draga/dragi… (dajmo neko ime… ajde… pošto su mi ova dječica na msn-u dali prijedlog da se zoe Juliška.. nek se zove.. hehe…)
Dakle..
Draga juLiška!
Na početku, sam da velim da mi se ko osoba nikad nisi sviđala i zato ovo ne bude prijateljsko pismo. Naprotiv, draga juliško moja.. ja tebe mrzim. Mrzim te ko nikog. Pa naravno kad samo tebe i mrzim. Ugl, mrzim tvoje pretjerano prenemaganje. Mrzim tvoj fejk smješak koji nabaciš tek tolko da nekaj je, da nemaš onu bezveznu facu. Mrzim kad nekom okreneš leđa i pričaš o njemu sve najgore, a onda mu glumiš frenda. Draga juliško, moram ti reći da mrzim svaki tvoj pokret. Da ne mogu skužiti kaj neki ljudi vide u tebi. Kaj su oni poludjeli kaj ti se guraju v šupak? Kej oni ne znaju kakva si ti osoba? Kej oni ne znaju da si zapravo velika kurvetina i manipulatorica? Ma da… ne vide oni to.

shut up bitch!!!

Uf.. šta se ja zanjela… i na kraju, ovo nije trebala biti uvreda jurekovoj juliški.

pozdraFFF

- 21:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #

11.01.2007., četvrtak

Cos in the end the past means nothing… you teLL me I'm free then you tie me down… What did it cost you to wear my crown… you don't like me why don't you admit it… i hope… i think… i know…

Eto, nisam ni ja zaboravila na vas. Dobri ste vi ljudi. Haha.. ma da.
Pogledala sam malo po blogovima. Ma svi se uglavnom svode na isto.. nema veze. Ko sam ja da govorim? Svaki moj post je gotovo isti ili posve različiti.. wtf? Ma da… hehe… tak je to.
Prekprekjučer (:P) mi je mama donesla knjigu s knjižnice. Pročitano. Tu knjigu sam vec jako dugo htjela pročitati al nikak da si ju uzmem u našoj školskoj knjižnici. Ma znate, uvijek sam se il ja žurila il su me drugi požurivali. Nema veze. Dakle, radi se o knjizi MI DJECA S KOLODVORA ZOO. Heh.. nisam mogla prestati kad sam jednom počela. Jedino kad sam morala. Kad je neko bil dosadan :) zato mi je i trebalo puna 3 dana. Definitivno najbolja knjiga koju sam do sad pročitala (a kolko sam ih pročitala? Hehe…).

Image Hosted by ImageShack.us
(na slici: christiane, detLef, steLLa, christiane, kessi, steLLa, babsi & steLLa)

Još mi je ostala ana frank (kak god se već piše.. onaj dnevnik, ma znate..). to isto hoću pročitati. Al da, škola bude počela, a mislim da već prvi tjedan imamo lektiru. Starac i more. Vele da je okej. Ne znam dal budem pročitala. Ma ionak ne volim nekaj previše tu učiteljicu. Heh. Čak sam imala i noćne more s njom… hehe… ma ne. Sanjala sam da mi je temelju dviju jedinica iz lektire dala jedinicu za kraj. Pfff… pa smo se svađale.
Al oke. Nema veze. Bilo je to sad prošli tjedan (taj san, mislim.. da se razumijemo :P).
I tak… mislila sam si ovaj zadnji tjedan malo ponavljati al nebu išlo. Il sam za kompom il jedem (mislim da sam se zdebljala.. ak ne malo onda puno :p) il spavam (ak izuzmemo ova tri dana koja sam provela čitajući pa sve do negdje.. pol 2, 2 u noć..ccc… pa velim, zanimljiva knjiga..). neda se meni sad se primit knjige. Ma ionak budemo VALJDA sad sam ponavljali puno puno… ma nema veze. Budem se ja već nekak snašla. Ak nikak drugačije, na testovima.. ŠALABAHTERiiii… Nekaj smo razmišljale tilć i ja da bi se mogle preseliti u zadnju klupu. Bar pod hrvatskim. Da si ja prespavam taj jedan/dva sata, a ona.. ma kaj ja znam kaj bu ona radila. Mislim da bude nam to malo teško pošto se baš ne slažemo jedni s drugima u našem malom al ne baš prepametnom razredu. Joj kak mrzim to kaj budem sad morala vidjet opet one iste face. Kaj budem morala trpiti to prenemaganje.. jaj jaj… kak to mrzim. Al onda s druge strane kad se sam sjetim da druge godine ne bude više toga.. jaj… rađe ne. Ma budemo vidjeli. Nadajte se vi samo da ovaj blog opstane do tad, a ja ću znati. Jer ja sve znam. Ma da. One glupe stvari znam, pametne.. ne dolazi u obzir. Ccc… pa kaj ćeš? Pivicu? Kavicu? Limunadu? Cedevitu? Eee… može to. Idem napravim jednu.
Hehe.. koja sam ja izgubljena mala… iako nisam mala. Nema veze. Neću biti mala. Svi mi vele da sam mala. Nisam mala. Ja sam veeelika (ne znam di? Hihihi.. nema veze ak niste skužili…ak jeste, blago vama…).
Joj kolko točkica v postu. Ne volim točkice. Ne volim. A kaj ćeš? Sladoled u čašiiiii (hehe… ko je to bil s menom? Mimac ili tiLć?)… nema veze…idem jer ovaj post već zgleda pomalo smiješno.. ma da. A hebiga. Bude i meni jednom bolje.. e i da, zakaj mi prije nije htjelo na blog? Svaki put kad ja poželim pisati post nekaj shebe.. ili nekaj rade ili jednostavno neće. Ma to vam je blog.

! Lidac on Oasis - Step Out × (01:56/03:40) » Winamp 5.01


I na kraju da vam sam velim, svi koji niste. Pročitajte djecu s kolodvora zoo jer je knjiga stvarno okej.
Aj pozdrav

- 15:56 - Komentari (135) - Isprintaj - #

07.01.2007., nedjelja


Dajte ljudi, malo se skulirajte :)

Ne volim nikoga koga volim.

Image Hosted by ImageShack.us

kak rekoh. drugi dan bum bolje.
bolje sam! LoL jučer sam tiLć zajebavala navećer prek mobajla pa sam bolje odma :)
ccc.
ma luda je ona. evo.. kak vidite obrisala sam onoga posta. ccc... pa bil je jako debilni.
no i tak to. idem ve. aj pozdrav
- 22:17 - Komentari (39) - Isprintaj - #

05.01.2007., petak

... da ne poLudim, da ne misLim, da ne čujem i ne vidim, da ne izgorim u sjaju tom ... IDEM TAMO GDJE JE SVE PO MOM ...


Image Hosted by ImageShack.us

Neki dan sam jednoj curi priopćila kaj mislim o njoj. Nije dobro svršilo. Pitam mamu kak to kaj vele da treba biti iskren, a dok veliš sve kaj ti je na pameti se neko ljuti, a neko počne kenjat po tebi. I veli ona meni da je ponekad dobro biti iskren al ne u svim situacijama. Kad nekom hoćeš reći nekaj dobro onda možeš biti iskren, a kad mu imaš nekaj loše za reći bolje šuti. Pa da ne bi. Ccc.. da ja nekoga štedim? Hahaha...
Ma u biti, imam pitanje, ja sam osoba sklona nagloj promjeni raspoloženja. Kaj s menom? Ja jednoj osobi u nekom trenutku mogu reći da mi je super ovo ono, a vec u drugom trenutku ona ne znam, počne kopat nos i zgadi mi se. Kaj joj onda velim? Ej čuj, povlačim ono od malo prije.. ma znaš ono kad sam rekla da si mi super…? Ne može to tak. Jednostavno ne može.
Okej, ipak nekad treba stati. Kad se radi o nečijem izgledu al kad se radi o osobnosti… to je već druga priča. Ak nikaj drugo išla bum nekam di me niko ne čuje i tam bum s drvećom razgovarala. Zato kaj ne mogu šutiti kad vidim nekog ko se radi da je nekaj drugo pred određenim osobama, a onda u roku keks se cijeli promjeni.
Imam ja više primjera za takve osobe, i muške i ženske. Al onda opet, neću ni znat kolko ljudi s škole i okolice čita moj blog tak da.. ne isplati se pisati tu jer budete onda i vi i ja na gubitku :) vi budete slušali moja jadanja, a ja bum opet na meti..ccc…
Pa aj vi onda prosudite dal se mi isplati pisat i nabrajat te osobe. Heh… al stvarno, znam jednog dečka koji je onak, pokušava biti neki buntovnik ovo ono i radi se veliki frajer pred svima njegove dobi. Onak, gleda ih svisoka i.. ma uostalom, znate takve tipove. E, al kad se pojavi neko od koga bi mogel dobit po guzi, odmah se povuče.. dok s druge strane ta jedna cura je onak, nije nekaj previše za zabavu. Onak, dosta je smirena (bar tak zgleda.. ne poznam ju ja do kraja previše… bogu hvala) al je jako bezobrazna i dvolična. Ništ ne veli v facu nek sam čeka dok joj neko okrene leđa pa da ga popljuje. I eto, to se meni ne sviđa. Zato bi ja htjela svima reći kaj mislim kakve su osobe. Al ne mogu.. zakaj? zato kaj bi onda svi, svi, svi poludjeli… ccc… ma da. Da bar. Bilo bi fora gledat lude ljude kak lude po ulicama, školi.. heh (pitam se sam ko je ovdje lud pa piše debilne rečenice…).

Image Hosted by ImageShack.us

I zaključak koji možemo iz ovog izvući je? Ajde.. da vas čujem :)
Kaj? Treba biti iskren? Ccc… to je tak sfucano već da mi je opće glupo i govoriti.. ajde dajte vi zaključak. Ne da mi se više pisat (jeb.. koji jeb.. post..).

- 22:47 - Komentari (54) - Isprintaj - #

02.01.2007., utorak

You don't even know the meaning of the words “I'm sorry” ... you said you wouLd Love me untiL you die and as far as I know you're stiLL aLive, baby ... I'm starting to beLieve it shouLd be iLLegaL to deceive a woman's heart..




Jou jou :)
Ja se odlučih na novi post. Jaj kak me to živcira dok tak počnem pisat. Heh. No u biti, do prije pet minuta sam se živcirala tražeći recept za nadjev od graha za tortiLLe. Jes jes. Ja kuham sutra. tortiLLe… mmm… neko bu se otroval.. mmm… hihihi.. i tak. To mi je bas fino i to bum ja skuhala najbolje kaj mogu.. ccc… jes jes. I tak. Bila sam danas s Mimac na kafi (no ne kafi al tak se veli.. buahaha…) v gradu malo. Naaaaaapokon smo se sjele v daLLasu tam za on stol kraj prozora. Uvijek kad dođemo neke ženskice tam sede i tračaju, a sad smo te ženskice bile miiii .. juuupi! TiLć nije htela s nama jer je spavala doma. Meh, đurđa :)
Hehe.. danas je biL bibin svijet. Al sam se nasmijala… LoL.. i tak..
Onda, dogodilo se nekaj ružno.. ma u biti, neko je na saznal nekaj kaj nije smel al mislim da se sve dobro svršilo na kraju :) bar mislim.. sad kak bu za dan, dva.. hah.. to bumo vidli… eh bleh. Idem polako (nebum napisala da nemam kaj pisati jer me i to živcira… ccc… sve sve sve..)… ččč…
i potpuno se slažem s naslovom ako smijem primjetit rolleyes (hehe.. ljudi koji me poznaju budu znali u kojim trenucima vrtim s očima gore i zakaj se sad slažem odjednom s tim mojim stinking naslovom.. ččč.. jes)
Aj pozdraVKooo.. ččč… jes jes…


- 22:31 - Komentari (49) - Isprintaj - #

01.01.2007., ponedjeljak

... kao ja da poLudiš, jednom kad se zaLjubiš :) ...



Image Hosted by ImageShack.us

Jučer niste dobili post al danas ga budete. No kak rekoh, nova godina, sranje sim tam ovo ono. Ja novu provela u potrazi (s tiLć i MiMac) za nekim tulumima i tak se mi uvalile u jedan. Hahaha… a bilo je bas onak, pravi tulum. Ko v ameriki :) bilo je onog fluoroscentnog svijetla (jer ak nije kaj sam onda ja bzvz pisala ovu riječ? No aha). To mi je bas kul. Onda smo poslije otišli malo do grada pa smo se tam na trgu rasplesale mimac i ja (hihihi.. ) i da, miu sam vidla. Kul. Porazgovarale se s frendovima koji su isto tam bili. No, i plesale smo :) i onda natrag kod Posedača (to vam je on tulum :P). pa jaj.. kak su svi sedili, mi došli počele plesati pa svi za nama. Mi donosimo dobru volju i volju za plesom.. hehehe.. kaj god da to bilo. Oko pol 4 smo išli TiLć pratit domeka (mimac, marek, hrč i cmrek (isli su isto doma..valjda) i naravno, ja cool) pa smo pjevali po cesti. Heh. Prvo nekaj od gunsi, pa možeš imat moje tijelo pa onda plavoga orkestra.. jaj jaj.. neću nit znati kolko ljudi smo probudili. Mislile smo onda na kraju mimac i ja ići pogledat moju sestru jer je rekla nek joj dojdemo čestitati al onda je mimac mama zvala tak oko 4 pak je rekla da dođe po nju. Eh eh. I na kraju sam i ja staroga zvala pa je i on po mene došal. Eh eh. Oprala si zubeke i spat. Sve u svemu, dobra nova yes
e i da, kak vam se sviđa novi dizajn? rofl
pozdrav


- 13:17 - Komentari (43) - Isprintaj - #