Oprosti što je ljubavna...

*******

Sjedim u tišini, na tebe mislim
Samo si mi bol dao
Samo se javi da znam
Da li si dobro
Kao što pjesma kaže
Ljubav ne pita, ona me u boli stigne
Nije ni mene pitala
Nisam ja kriva što sam se zaljubila u tebe
Učini nešto, reci
Valjda ću shvatiti
U neizvjesnosti i strepnji
Nemoj me držati
Možda ćeš reći ima i drugih
Ali sada, danas
Za mene postojiš samo ti
Da li sam ja kriva
Stalno se pitam
A od tebe odgovora nemam
Neke tvoje riječi dale su mi snagu
Ali već je polako gubim
Ne mogu spavati, ni misliti
Život mi se raspada
A sve zbog tebe
Zbog ta tvoja oka dva
Tvoga glasa

01.05.2006. u 16:38 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket - Video and Image Hosting
Zašto ljubav mora tako jako boljeti?

Oprosti što je ljubavna

Sivo jutro, opet sam sam
Duša moja načeta
tamo gdje si zagrizla

Sivo jutro, dobro znam
Kad nekog izgubiš,
onda nema povratka

Pjesma za tebe, jedina
Oprosti što je ljubavna

Jer ja bih sve da dam
čak i onda kada ne trebam
U riječi sve da ubijedim te
Oprosti što još uvijek volim te

Sivo jutro, opet sam sam
Ne nalazim svoj mir,
kao vuk što traži spas
Sivo jutro dobro znam
I kad prodje ovaj ludi pir,
neće biti ni nas









Free Counter
Free Counter
Blog.hr