Oprosti što je ljubavna...

~Laku noć~

Laku noć ljubavi moja; iako si sad vjerojatno na poslu! Kako bi bilo lijepo da me noćas nazoveš kao nekada što si znao, samo da ti čujem glas!

31.05.2006. u 22:02 | 2 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Danas sam mu poslala poruku, iz zezancije; na temu svega od noćas, ali nije se još javio. A poruka je poslana oko pola jedan. Nekad mi tako uljepša dana, a nekad me drži na iglama, da šizim po cijeli dan!

31.05.2006. u 21:17 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Volim ga još više, posebno kada je ovako zbunjen, pa pošalje mail namjenjen meni nekome drugome i to skuži tek nakon dva sata!

31.05.2006. u 01:04 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~~

I sad ja čekam da se javiš! Nemoj mi to raditi! Posebno kada te trebam!

30.05.2006. u 23:07 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Ma morala sam te nazvati. Samo da te čujem!
"Da li pada kiša kod tebe? Ne, prestala je. Ovdje pljušti. Poslat ću ti ja kišu. Ma donesi ju meni." I onda smo se počeli smijati.

30.05.2006. u 22:55 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Kada si nazvao, tako si slatko rekao plizić, da ti nisam mogla odoliti. I sada po netu trazim midi stikle samo za tebe!

30.05.2006. u 20:55 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Poželio si mi laku noć u mailu. Mada bi više voljela da si me nazvao. Ja opet pišem u stilu zezancije, ali sva moja zezancija je ozbiljna; zaista mislim da te dođem ušuškati, ili da ti dodđeš ovamo. Tako bih te ljubila, iako se nikad nismo poljubili. Bio je jedan san, koji je izgledao kao java; sanjala sam da si me poljubio, i to je bio toliko stvaran osječaj da sam danima o tome razmišljala, "osjetila" sam tvoje usne na svojima. I rekla sam ti to!
Laku noć ljubavi moja, laku noć anđele moj!

30.05.2006. u 00:46 | 5 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Nisi nazvao, ali si na netu.
Ali opet nema one opuštenosti. Imaš problema, dobio si mms sa nepoznatog broja koji ne možeš otvoriti. I ta osoba, kao i u centru za korisnike kažu da si ti noćas poslao mms toj osobi, a nisi jer si spavao.
A ka pametna te odmah pitam da li noću zaključavaš, da ti se nije netko "uvukao" i dočepao se tvog mobitela- Koja sam ja glupača. Kada nemam ništa pametno za kazati, bolje da šutim.

29.05.2006. u 23:28 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Tako mi se spava, jedva gledam; a želim te još jednom čuti večeras. Tako želim da nazoveš! Trebaš mi, ni sam ne znaš koliko!

29.05.2006. u 22:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Nazvao me je večeras i to sasvim nenadano. Trebao je jednu uslugu, ali nisam bila kod kuće tako da nisam bila na netu. Rekao je da ćemo se večeras još čuti. Ja se nadam!

29.05.2006. u 21:19 | 0 Komentara | Print | # | ^

~Laku noć~

Laku noć ljubavi
Spomeni me u molitvi
Kao što tvoje ime ja
Spominjem u svim svojim pjesmama



Ovo pišem po tko zna već koji put, ali pisat ću i dalje.
Otišao si spavati; barem si tako rekao.
Zašto imam osjećaj da se ti bojiš svojih osjećaja prema meni?
Prije smo se znali zezati preko neta, pričati o svemu, a sada se naš mailove svode na kompjutere i rad na njima.
A tako mi trebaš. Želim te vidjeti, želim čuti tvoj glas.
VOLIM TE KAO NIKOGA DO SADA!

29.05.2006. u 00:03 | 2 Komentara | Print | # | ^

Zašto?!

Zašto toliko utječeš na mene? Jednostavno sada ne mogu prestati misliti na tebe.
Ali ti si daleko, i nisi moj. Godina već čekam svog princa na bijelom konju i mislila sam da si to ti, i još uvijek to mislim. A do kada ću čekati?

28.05.2006. u 23:50 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Javio se malo prije sms-om, da će možda doći na net oko petnaest do deset. Obožavam tu njegovu "točnost"! Ali što to meni vrijedi kada nije kraj mene!

28.05.2006. u 21:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

Nogomet!

I ja šizila što nisam otišla na utakmicu! Svašta! Zar su Iranci tako dobri ili su naši zaboravili kako se igra?
Suprotno pitanje od onog neki dan u vezi Austrije. Dokaz da Austrija igra jako loše, a našima se posrečilo.
Širiću, zar misliš da će pet minuta biti dovoljno za izjednačiti? Nebih baš to rekla!
Ma bolje da se pustim nogometa. Biti će ga i previše sljedećih tjedana!

28.05.2006. u 19:51 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

U Osijeku se sprema nevreme, a stadion pun! A sad samo mogu patiti što nisam kupila kartu i otšla na utakmicu. I još saznam da je na utakmicu došla osoba koju znam, a nismo se vidjeli od dvanaestog mjeseca. A tko mi je kriv, kad sam tvrdoglava. Trošim novac bezveze, a bilo mi je puno dati četrdeset ili trideset kuna za taj dragocjeni papirić.
Da li otiči poslije u Tvrđu na svirku? Psihomodopop, Hladno pivo, Dino Dvornik, nisu moj izbor, ali malo zaboraviti na probleme bilo bi ok, a i sutra radim popodne.
A onda se opet bacim u bed i mislim na njega. Jučer ni danas se nije javio!

28.05.2006. u 17:37 | 0 Komentara | Print | # | ^

Tako si mi večeras trebao!

Sjedila sam onako sama večeras na koncertu. U jednom trenutku mi je došlo da te nazovem, ali nisam. Ako se ne varam radiš prvu ujutro i vjerojatno si legao. A tako sam željela da si sada tu, kraj mene. Da me griješ, da čujem tvoj glas! Volim te anđele! Lijepo mi spavaj!

28.05.2006. u 01:05 | 0 Komentara | Print | # | ^

Završen Kristfest!

Kao što vjerojatno ne znate od ponedeljka je u Osijeku trajao Kristfest, festival krščanske kulture. Bilo je puno događanja, koncerata, tribina, radionica, predstava. I sve je završilo većeras (uz malu "pomoć" komaraca) predstavom Uskrsnuće zajednice Čenakolo i nakon toga koncertom grupe Enface. Predstava je sjajno napravljena i izvedena, svaka im čast. E da, specijalnu zahvalu dobio je naš donjogradski župnik!
Enface je izveo svoje standardne pjesme. Iako ne baš pretjerano popularni u našim krajevima, uspjeli su dignuti Osječane na noge. Riversice, iako najavljene nisu nam došle. A zašto, nemam pojma. Sve u svemu, bilo je lijepo. Komarci i nebo su nam se smilovali. U jednom trenutku je i kiša počela pomalo padati, ali ljudi su ostali na svojim mjestima, nitko se nije micao, pa je i kiša stala.
Napravila sam nešto fotki, no sada jedva gledam da bi ih sa kamere prebacivala na komp. A i nisam sigurna kako se to radi, kamera je nova i još ju nisam do kraja prokužila.

28.05.2006. u 00:58 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Baš me zanima što sada radiš. Da li misliš na mene?

27.05.2006. u 19:20 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Oblaci se nadvili nad Osijek, moglo bi biti kiše. A ona nam večeras ne treba. Završetak je Kristfesta i sve bi trebalo biti na otvorenom, kod bastiona.
Zna li tko gdje su komarci nestali? Već nekoliko dana ne vidjeh ni jednog!

27.05.2006. u 16:06 | 2 Komentara | Print | # | ^

Iranci u Osijeku!

Kao što znate sutra je pripremna utakmica naših vatrenih u gradu na Dravi. Igraju sa Irancima.
Nažalost ne idem na utakmicu, jer dok se ja odlučim, karata više nema.
Vračajući se danas kući, prelazim preko glavnog trga, idem do tramvaja, kad evo naših gostiju, razgledavaju centar. I mogu reči, nisu tako ni loši dečki!
Ali ipak je sam jedan, moj Vinkovčanin!

27.05.2006. u 12:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~~~~

Spavaj mi spavaj moj anđele, spavaj i sanjaj da sam kraj tebe!

27.05.2006. u 01:32 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~~~~

"Došao" si! Ono tvoje pola deset se produžilo na pola dvanaest! Ali ipak si bio. U nekim stvarima si bio onaj stari!
Ajd mi nešto reci, ako nju toliko voliš, gdje sam ja u svoj toj priči? Jer kažu da ne postoji muško žensko prijateljstvo, a mi imamo upravo tu, s jednim "problemom" da sam ja nenormalno zaljubljena u tebe i ti to znaš!

27.05.2006. u 00:56 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Rekao si oko pola deset doći na net. A ja glupača sjedim i čekam umjesto da nešto pametnije radim!

26.05.2006. u 23:38 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Nisam mislila na tebe, i onda ko za inat stigne tvoja poruka. ZAŠTO MI TO RADIŠ?!

26.05.2006. u 20:13 | 1 Komentara | Print | # | ^

~Laku noć~

Laku noć anđele moj! Lijepo mi spava i slatko sanjaj!

26.05.2006. u 00:49 | 1 Komentara | Print | # | ^

Jagode sa šlagom

Uhvatila me neka glad, a u frižideru imam samo jagode i gotovi šlag. A već sam ih danas jela, pa mi se nešto baš i ne jedu.
Otišao si spavati. Malo si kroz mailove promijenio "stil", malo si bio raspoloženiji. Ali nakon "razgovora" s tobom, bilo da je to mail, sms, ili se čujemo, ja se osjećam grozno. Svaki put mi trebaš sve više i više. Pronašla sam našu zezanciju od prošle godine sa neta. Pisali smo jedno drugome kao da smo zajedno. Ma nemoguće da bar dio toga nisi osjećao prema meni. Jer tako nešto napisati, a da nešto ne osjećaš je stvarno nemoguće!

26.05.2006. u 00:32 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Da, javio si se! Ali nesto nije u redu. Kad god posaljes neku tako "ozbiljnu" poruku, znam da nesto nije kako treba. Kad te pitam sto je, kazes da si umoran. Ma nije samo to, osjecam da ima jos nesto!

25.05.2006. u 22:55 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Zašto već dugo imam osjećaj da nećeš napraviti ono što treba biti za nešto više od tri mjeseca?

25.05.2006. u 16:22 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Otvori srce i pusti svjetlost da ti uđe u srce,,pusti brige i loše misli i ujedinit ćeš se s Bogom a sve loše odnjet će poput ruke i u srce ti unjet mir.

24.05.2006. u 21:19 | 0 Komentara | Print | # | ^

Nedostajes mi

Dobro je, ali sta mi vrijedi
hladni osmjeh i lazni sjaj
jos me tvoja sjena sljedi
ti si moj pocetak i kraj

Probala sam nije lako
nekog drugog zavoljeti
tudje usne, znas li kako jako
znaju zaboljeti, zaboljeti

Nedostajes mi, do bola
nema me sad ni pola
od kad nisi moj
i otkad svaki svoj dan
ti poklanjas njoj

Nedostajes mi do Boga
i vise jos od toga
nedostajes mi
u krvi nosim te znaj
ali vise se ne vracaj

24.05.2006. u 21:08 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Danas sam rijetko mislila na tebe. Možda zato što sam imala posla. Ali čim bi stigao neki sms, mislila bi da je tvoj. I kada sam popodne malo legla, ti si mi bio pred očima.

24.05.2006. u 20:19 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Više ne znam što da mislim.
Prošle godine sam se "prvi" put zaljubila u njega. Kada sam saznala da je zauzet, kao da sam se "ohladila". Onda su prekinuli, i moji osjećaji su se vratili. Oni su se pomirili, ali ja se nisam "pomirila" s time. Još uvijek osjećam da je on taj pravi.

23.05.2006. u 21:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Moram podhitno početi nešto raditi. Jer dok ništa ne radim samo mislim na tebe i sve mi je gore!

23.05.2006. u 15:06 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Ova vručina ubija! Jedino dobro je sto kada je tako vruče komarci bježe u hlad. Zato. dragi moji Osječani, svi na sunce!

23.05.2006. u 15:04 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Golubica

ispod oka gledam te
mislim jesil' za mene
il' me parfem, odjeca
još na nekog podsjeca

izdaju te gutljaji
izgubljene ljubavi
a ni u mom slucaju
ruže baš ne cvjetaju

srce cezne, pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
nema nade za nas dvoje
bolje da se izgubim

'ej, moja golubice bijela
sto je tebi, pa si nevesela
jel' tvoj golub krila raširio
pa te ostavio

broj s tockom ja sam ti
uvijek tu na usluzi
drugi budem kadkada
samo prvi nikada

srce cezne, pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
prije nego nas je troje
bolje da se izgubim

'ej, moja golubice bijela
sto je tebi, pa si nevesela
jel' tvoj golub krila raširio
pa te ostavio

22.05.2006. u 22:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Poslala sam ti poruku i javio si se odmah. Ali poslije više se ne javljaš, a tako te trebam!

22.05.2006. u 21:28 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Još nismo dostigli 30, vani je samo 27!
Razmišljam da li da te zvrcnem i kažem ti što sam kupila, ali imam neki osjećaj da radiš sada. Zašto toliko razmišljam?

22.05.2006. u 17:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Vani prekrasan dan, ali sparina polako "ubija"! Danas su rekli i preko 30.
Nisi se jučer javio!

22.05.2006. u 12:02 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Neznam da li ste čuli pjesmu "Tuđi svatovi" što Gazde pjevaju. Ja sam ju sasvim slučajno skinula s neta i večeras je prvi put preslušala. I ostala sam paf, te riječi sam mogla ja napisati o njemu i meni. Ako je večeras čujem još jednom, počet ću plakati.

21.05.2006. u 22:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Tugo, tugo nesrećo
Nikoga nisam tako volio

21.05.2006. u 19:51 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Evo i novog dana!
Zašto toliko razmišljam o tebi?

21.05.2006. u 15:27 | 0 Komentara | Print | # | ^

~Laku noć~

Ujutro radiš i vjerojatno si već zaspao! Laku noć anđele moj!

21.05.2006. u 00:09 | 2 Komentara | Print | # | ^

Zašto to činim?

Poslao je poruku večeras, ako mu mogu napraviti jednu uslugu i onda mu sms-om javiti da li sam uspjela.
Uspjela sam, ali mu nisam poslala sms, već sam ga nazvala. Da, željela sam ga čuti i uspjela sam! I sad opet "ludim". Sva protrnem od njegovog glasa!

20.05.2006. u 22:08 | 0 Komentara | Print | # | ^

Ljubav

LJUBAV MORA BITI JAČA OD SVAKE MRŽNJE I SVAKOG ZLA!

Ovo je izjava meni jako drage osobe!

20.05.2006. u 18:38 | 2 Komentara | Print | # | ^

Gdje sam pogriješila?

Gdje sam ja to pogriješila kada nemam nikoga? I ako mi se netko svidi, u pravilu, zauzet je! Zar nemam i ja pravo na malo ljubavi i nježnosti?

20.05.2006. u 18:23 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

I dalje ništa od tebe!
"Ubijam" se polako ovakvim razmišljanjima. Ako ne možeš biti moj, ajd da pređem na drugoga. To mi sve više liči na *****.

20.05.2006. u 17:49 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Laku noć anđele moj!

19.05.2006. u 23:44 | 2 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Vozeći se autobusom kući s posla, slušala sam pjesme koje su me samo još više podsječale na tebe.
Pala je noć, vani sijeva i grmi, kiša malo pada, pa opet ne. A tebe i dalje nema.

19.05.2006. u 20:51 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Nismo se ni danas čuli. Prije par sati stigla je poruka, trgla sam se. Ali nije bila tvoja.
Anđele moj spavaj mi slatkim snom. I bido dio mojih snova večeras!

18.05.2006. u 23:39 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Zašto ne mogu prestati misliti na tebe, a znam da si zabranjeno voće?
Što da učinim, kada te toliko volim, kao nikada do sada!

18.05.2006. u 21:45 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Nema te, a duša me tako boli
Jer moje srce još uvijek te voli

18.05.2006. u 20:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Ne mogu se pomiriti s time da nećeš biti moj, pokušavam ali ne ide.

18.05.2006. u 12:27 | 2 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Nisi se jučer javio. Znala sam to, ali sam se ipak nadala. Sada ću opet svakih pet minuta gledati u mobitel da li si poslao poruku i osluškivati da li ćeš nazvati.

18.05.2006. u 11:41 | 2 Komentara | Print | # | ^

Večeras...

Većeras ću ponovo leći sa tvojom slikom pred očima, željeći te više nego ikada. Željeći čuti tvoj glas. Ali najviše bi voljela da si sada tu, kraj mene; da me griješ, da me ljubiš.


Zašto svatko ima nekoga, samo ja nemam nikoga tko će me ljubiti, tko će biti kraj mene kad mi je teško? ZAŠTO?


Laku noć ljubavi moja!

17.05.2006. u 22:11 | 0 Komentara | Print | # | ^

Vinkovci

Dođi u Vinkovce

Tu sam sretan, di
čujem djevojačke pjesme
ležim u sjeni hrašča
pijem hladnu vodu iz česme
pod pendžerom di snaše
sviraju tamburaši
di se uprežu čilaši
i znaju me svi salaši

Di gori ona lampa
di onaj đeram škripi
tu će mi duša skončat
tu su mi dani lipi
di drag mi je kirvaj
sijelo, prelo i rakije vrelo
di živim ko bećar pa
me znade svako selo

Tu sunce polje kupa
tu mi je jedini dom
tu kosti mojih predaka
sanjaju slatkim snom
ne mogu to opisat'
ne bih drugdje znao disat'
od tuge bi umro
da ne mogu žito mirisat'

Da ne vidim svog šora
ili svog sokaka
prije nego sklopim oči
još jednom prije mraka
tu me napravio ćaća
tu me mater slova učila
ako budem moro otić'
tu ću se vratit' ja

Di je moja njiva
moja šljiva
moga konja griva
moja krv živa
di rijeka Bosut pliva
i pale svijeće za heroje
sto su ginuli za boje
na ponos i čast imena Slavonije moje

Ref.
I kad poželiš se ravnice
dođi u Vinkovce
sve moje ceste su davno zarasle
stojim na pragu vrata Hrvatske
zovu te, zovu, ravni slavonske
dođi u Vinkovce

Veličam slike svete
što sam slavonsko dijete
od glave do pete
pa mi iz grla pjesme lete
rodnom kraju, mome milom zavičaju
di me ljudi znaju
a zvijezde di ljepše sjaju
di se nebo ljepše plavi

Di su osjećaji pravi i na
najbolji mogući način di se slavi
a rakija grebe k'o slama
druga već ide sama
niz grlo u vene
svaki put kad pisma krene
to je moja Slavonija
to ti je moja ravnica

Razigrani vranci
svud okolo živa dica
pa kad svirne tamburica
ljepše od cvrkuta ptica
lakše je prebolit'
bol onda postane sitnica
tu ti je moja dika
svako drvo iz šljivika

Ljudska mašta ne bi mogla
smisliti ljepših vidika
i kad ne bude me više
kad napustim tu idilu
ljubit' ću u raju
prelijepu slavonsku vilu
Bogu smo dragi mi Hrvati
pa ću molit' da me vrati

Još posljednji put
da gledam dok
se žito zlati
a kad me opet gore vrati
zahvalit' ću mu prvo
što nam je dao
komad zemlje što
je za sebe sačuvo

Ref.

Poštujem svakoga
al' se nikoga ne bojim
osim dragog Boga
jer je razlog što postojim
što me ima i živim
da dičim se imenom tvojim
gdje nepokoreni grad
na vratima Hrvatske stoji

Klize mi suze po licu
dok slušam tamburicu
kad prsti taknu žicu
ne dirajte mi ravnicu
al' sinovi tvoji
Slavonijo sad na te paze
i nikad više tuđe noge
neće da te gaze

Ginulo se prelagano
previše mama je plakalo
predugo je raj na
zemlji ličio na pakao
palili su naše šume
mi smo ih opet zasadili
rušili su nase kuće
mi smo ih opet izgradili

ubijali su moj narod
al' smo ostali na svom
da branimo svoj dom
jer volimo svoj dom
i vjerni domu svom
kad sokolove zove
Slavonija majka
pjevat će se riječi ove

Ljubi svoje, boje
srce slavonsko je
rakija u krvi
jer volim ljude svoje
ta svečana oda svira
svetoj zemlji roda
jer plačena je krvlju
dok se sanjala sloboda

Ref.

Sve moje ceste su davno zarasle
stojim na pragu vrata Hrvatske
zovu te, zovu, ravni slavonske
dođi u Vinkovce

17.05.2006. u 22:09 | 2 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

KAD MI TAKO ŠUTIŠ,LJUBIŠ NEPISANIM RIJEČIMA,ZNAM DA SVE OPRAŠTAš,PA I
ZLOČIN.A KAD PIŠEŠ,NE LJUBIŠ,TADA NIŠTA NE OPRAŠTAŠ,ČAK NI MOJE VRLINE! A SAD SAM TE UBIO.



Ovo mi je jednom napisao u mailu!

17.05.2006. u 21:59 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Poslala sam mu poruku za dobro jutro i damo noćas opet bude dosadno da me nazove, ali nije se javio. Sada će me opet nekoliko dana "mučiti", neće biti ni traga ni glasa od njega. A ja ću izluditi.

17.05.2006. u 21:05 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Da, on je iz Vinkovaca!
Prvo nas je Shorty "pokorio", svaka mu čast. Nadam se da se bar malo u nedelju na HTV-u osjetila atmosfera dok je pjevao, jer na trgu je bila ludnica.
I onda ko za inat, jučer na cesti svaki drugi auto vinkovačkih registracija. Što mi učiniše Vinkovci i to sasvim slučajno i nenadano.

17.05.2006. u 21:02 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Nakon dvije poruke kojima si me htio zbuniti i na trenutak si i uspio, ali prokužila sam te, NAZVAO SI ME.
Da, htjela sam te čuti, htjela sam čuti tvoj glas. Ali nisam željela čuti onu jednu rečenicu, možda si ju i nesvjesno rekao, a možda i namjerno. Mjesecima ništa ne spominješ o tome i onda odjednom. A tako sam se nadala da od toga neće biti ništa. Pokušala sam se pomiriti s tim, ali jednostavno ne mogu. Toliko te volim da si ne mogu priznati da nećeš biti samo moj. Nije bi dovoljno samo tvoje prijateljstvo, cijeli si mi potreban. Zašto bi sada suze lile?

17.05.2006. u 10:31 | 2 Komentara | Print | # | ^

~Laku noć~

Daleko si od mene, ali zauvijek si u mome srcu. Toliko te trebam, ne možeš ni zamisliti.
Laku noć ljubavi moja.

16.05.2006. u 22:22 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Sinoć si mi rekao da će danas biti sve u redu na poslu i bilo je. Hvala na utješnim riječima.
Kako da te nagovorim da dođeš do mene. Ima jedna prilika koja je tek za mjesec dana, ali želim se nadati. Ili ću ti doći jednostavno na vrata i nećeš stići ni reagirati.
Volim te anđele.

16.05.2006. u 20:42 | 3 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Izmjenili smo dva emaila i to je bilo sve. Otišao si gledati film. Nesvjesno, a mozda i svjesno sam te pokušala napraviti ljubomornim, pričom o razgovoru s drugim. Ali ja trebam samo tebe anđele moj.
Laka ti bila ova noć. Neka moji poljupci nošeni vjetrom dođu do tebe.

15.05.2006. u 23:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Čekam te većeras, a tako mi se spava. Tako bi te sad nazvala, ali na putu si kući, voziš.
Da li da te i dalje čekam ili da legnem?

15.05.2006. u 22:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Da, javio si se prije pola sata porukom. Kao da nije prošlo pet dana kako nisi ni riječ poslao. Kada ćeš već jednom shvatiti da ne mogu bez tebe!

15.05.2006. u 21:20 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Ponoć je prošla. Hladno mi je. Zagrli me bar jednom u životu da osjetim kako je to grijati se u tvom naručju, kako je to kada te netko ljubi, kada te dodiruje.
Laku noć ljubavi moja, mislit ću cijelu noć na tebe. Laku noć anđele moj.

15.05.2006. u 00:03 | 1 Komentara | Print | # | ^

Sanjam...

Uz sve ovo kako se osjećam, na radiu puste ovu pjesmu. I što da radim?


Sanjam
Da te opet slušam kako dišeš,
Kako dišeš dok savije se trava,
Da me dira tvoja kosa plava
Tvoja kosa na mom licu draga

Sanjam
Da se opet volimo u klasju,
U tom klasju što leži tu pod nama
I da luta tvoja ruka vrela,
Tvoja ruka preko moga tijela

Samo jedan život imam
I ludo ga bacam
Jer zavoljeh jednu ženu,
Ženu koju sanjam
Samo jedan život imam,
Koji nisam htio,
Jer zavoljeh jednu ženu
Koju nisam smio

Sanjam
Da ti kažem vrati mi se draga,
Ako treba pobjegni od svega
Jer je život samo ovaj jedan
Nema ništa, ništa iza njega


Samo jedan život imam
I ludo ga bacam
Jer zavoljeh jednu ženu,
Ženu koju sanjam
Samo jedan život imam,
Koji nisam htio,
Jer zavoljeh jednu ženu
Koju nisam smio

Jer je život samo ovaj jedan

14.05.2006. u 23:38 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Većeras sam bila okružena tisućama ljudi, a osjećala sam se tako usamljeno. Svatko je imao nekoga pored sebe, samo ti nis bio kraj mene.
I onda još pjesma, koju ne mogu prestati slušati, a uvijek me baci u sve gori bed, DOĐI U VINKOVCE......
Htjela sam povući Shortia za rukav i reči mu, vodi me u Vinkovce kod moga anđela.

I kako stihovi nekih pjesama, toliko oslikavaju moje stanje zadnjih mjeseci. Ali najgore od svega je sto te pjesme pjeva pjevacica koju ne volim. Da li ja to do sada nisam uopce slusala rijeci tih pjesama ili me sve pogodilo.


A tebe ni većeras nema, nema te već četvrti dan. Molim te javi se. Želim čuti tvoj glas, anđele moj!

14.05.2006. u 23:23 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Laku noć ljubavi
Spomeni me u molitvi
Kao što tvoje ime ja
Spominjem u svim svojim pjesmama.................

13.05.2006. u 22:21 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Većeras mi ponovo nije dobro. Tako te trebam.
Opet brojim dane kada si se javio. Već tri dana ni riječi od tebe. I opet se brinem. Zašto mi to radiš?
A ja te toliko volim anđele moj, tako te trebam; većeras, svaku veče, svaki dan. Trebam te kraj sebe.

13.05.2006. u 22:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

Valentinovo bez tebe

Kažu da bi trebali biti zajedno oni koji se vole
Ali da li ti voliš mene
Nemam hrabrosti te pitati nešto tako jednostavno i slatko
Nada postoji, ali brzo i umire
Jedna je nestala, dok druga za nas ostaje
Ovo valentinovo će ostati tužno bez tebe
Ali vjera u vječnu ljubav spojit će uskoro
Dva srca u jednu želju

13.05.2006. u 19:24 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Pokuašavam cijeli dan ne misliti na tebe. Ali u tim silnim nastojanjima, još si mi više u mislima.

13.05.2006. u 17:34 | 1 Komentara | Print | # | ^

~Laku noć~

Većeras ću opet leći sa suzom u očima, isčekujući tvoj poziv ili barem poruku. No nema te. Da li već spavaš ili ne? Anđele moj, želim ti laku noć i slatke snove.

12.05.2006. u 23:11 | 0 Komentara | Print | # | ^

Zašto sam se morala zaljubiti u njega?

Bilo je posve slučajno, prvo "poslovno", pa prijateljski i ja sam "pala". Pokušavaš se oduprijeti, ali ne ide. Zatvorim oči i on je tu. U drugima vidim njega; tražim ga u najsitnijim detaljima nečijeg lica. Da li je glas sličan njegovom?
A one oči, zelene poput trave, kako su me samo gledale.
Ponekad mi suze krenu. Pokušavam ih zadržati, ali one su tvrdoglave i nedaju se.
Od prvog trenutka je bio moj anđeo koji je pazio na mene.
Ali ja želim nešto više, želim tebe ovdje, sada, odmah. Želim čuti tvoj glas. Na samu pomisao se naježim. Želim da mi bar poželiš laku noć, da kažeš nešto što će me oraspoložiti. Jer samo ti to znaš najbolje. Uvijek pogodiš ono što mi treba.

12.05.2006. u 21:21 | 2 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Još uvijek se nisi javio. A tako mi trebaš većeras, kao i svake večeri, svakoga dana. Anđele moj, toliko te volim kao nikoga do sada.

12.05.2006. u 20:45 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Već dva dana se ne javljaš! Nešto nije u redu. Javi se, samo reci, sve je ok!

12.05.2006. u 19:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

Laku noć ljubavi...

Laku noć anđele moj! Sanjaj me noćas........

11.05.2006. u 21:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

sunce mlado svoje zrake pruža
kraj prozora sjedim
u ruci mi crvena ruža
latica jedna, a možda dvije
ljubavi mojoj
odnijelo me nije
proljeće tu je
ljubav sve grije
ali on kraj mene već dugo nije
stihovi slatki vjetrom će ti doći
ali zbog nje
ti meni nećeš poći
suza će krenuti niz lice moje
negdje u daljini
vidjet ću lice tvoje
kraj tebe biti će ona
na livadi cvjetnoj
šarenoj poput bombona
samo ću pognuti glavu
jer sama bit ću
bez obzira na nebesku boju plavu
zvijezde će izaći i s njima mjesec žut
ali tvome hladnom srcu
neće pokazivati put
u tišini te noćne tmine
tek po koji sovin huk čujem
ali moja ljubav prema tebi nikada ne mine

11.05.2006. u 20:34 | 2 Komentara | Print | # | ^

Sačuvaj zadnji ples za mene

ti postojiš u mojim snovima
u mome srcu
stvaran jesi
ali blizu nisu

drugoj nosiš cvijeće
ruže crvene
dok ne gledaš ona ih baca
i daje ruku drugome

ti vidiš samo nju
i nijednu više
ali ona drugome
pisma piše

okreni se oko sebe
zaboravi nju
naći ćeš mene
negdje skrivenu

pleši s drugima
možeš i s njom
ali svoj posljednji ples
sačuvaj samo za mene

11.05.2006. u 20:29 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

HLADNO JE JUTRO SVANULO
NEGDJE U DALJINI
ODZVANJA ZVUK KLAVIRA
DA LI TO TVOJI PRSTI
PREBIRAJU PO NJEŽNIM TIPKAMA
STVARAJUĆI PREKRASNU USPAVANKU
ILI MI SE MOŽDA SAMO ČINI
JER TO SAMO VJETAR
SVIJAJUĆI GRANE
FIJUĆE MELODIJU
SAMO MENI ZNANU

11.05.2006. u 20:27 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Sad ti priznajem
Često samujem
I kad odu svi
Pjesma ostaje
Za tebe anđele

11.05.2006. u 19:46 | 0 Komentara | Print | # | ^

In memoriam...

Ostaci nekog ljeta u meni tuguju
i samo je pjesak na obali jednog mora
izdižu se ruševine moje prošlosti
truli horizont mojih iluzija odavno umire
i nikog nema da me zaustavi u očaju

11.05.2006. u 19:38 | 2 Komentara | Print | # | ^

Za tebe!

Ako se prepoznaš
U ovoj pjesmi
Onda nemoj nikome reći
Da sam te jednom voljela
Sačuvaj tu tajnu
Jer to je jedino
Što nas potpuno
Ne rastavlja...

11.05.2006. u 19:35 | 0 Komentara | Print | # | ^

Posljednji valcer...

osjetih
u dahu vjetra
miris tužnog neba i boju krizantema
bile su žute...
da-
žute i svježe
sada ih više nema
i osjetih još
u dahu vjetra
dodir samoće i tišine
i čežnjiv pogled
skrivene molbe
zapliva put daljine
negdje na putu
donese mi vjetar
jedan list, smeđ i žut
čuj, negdje svira
a list pleše
posljednji valcer
uz tihe zvuke klavira

11.05.2006. u 19:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

Prvi tango

Djevojčice,
vi koje ste većeras posljednji put uspavale svoje lutke
i otišle na ovaj ples
sa očima punim neke treperave sreće
plavim i velikim kao najveći, najplavčji cvijet
vi, s osmjehom toplijim od mjesečine na proplanku
vi, zaljubljene u prvu loknu na svom čelu
i zaljubljene u cijeli svijet

I svi dječaci
vi koji ste većeras prvi put uljem zalizali kosu
pa vam se odjednom čini da ste ozbiljni
i sličniji odraslim ljudima
vi sa klikerima u đepu i pjegama na nosu
vi što se pravite tako puno važni
a srce vam kao miš drhti u grudima

Hajde
počnimo ovaj prvi tango u životu
plešimo
nije strašno
dva lijevo-jedan desno
evo: brojimo svi u glas
zbogom olovni vojnici
zbogom djetinjstvo sa pletenicama i plavom vrpcom
zbogom sve ono što je bilo jučer
dobro nam došlo sve što je ispred nas

11.05.2006. u 19:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Vani kiša ponovo lije
A nema tvoga lica da mi se onako slatko nasmije
Nema zelenih očiju tvojih
I suza polako klizi iz očiju mojih
Pružam ti ruku sada
Ali noć polako pada
A tebe nema........................

11.05.2006. u 19:05 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Tako ti želim većeras čuti glas, dotaknuti ruku; osjetiti tvoje usne na mojima. Trebaš mi kao nikad. Ali tebe nema. Negdje si daleko. Da li misliš uopće na mene, da li ti je stalo do mene, anđele moj?

11.05.2006. u 18:47 | 1 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Anđele, ne javljaš se danas! Trebam te!

11.05.2006. u 18:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Laku noć ljubavi moja, laku noć anđele moj!

10.05.2006. u 20:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Danas je kiša cijeli dan dosadna. Poslao si nekoliko poruka, ali nije bilo onoga što sam željela čuti. Zar je to tako teško reči?

10.05.2006. u 19:20 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Ljubav ne pita, ona me u boli stigne
Zato pusti je, neka me do neba digne
Ljubav ostaje beskrajna i tako čista
Kao što si za me bila ti




Anđele tako mi trebaš!

10.05.2006. u 14:50 | 2 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Još kod nikoga nisam vidjela tako pozitivnu upornost i ljubav prema nećemu do čega ti je stalo, samo kod tebe.
Da li možeš tu strast usmjeriti i prema meni?

09.05.2006. u 20:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Kako si danas. Da li je stigla dobra vijest ili je loša? Javi mi molim te da znam. Ako me trebaš, znaš gdje si.

09.05.2006. u 16:59 | 3 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Svaka tvoja poruka mi govori da ipak misliš na mene. Većeras radiš. Da li ćeš me nazvati tijekom noći? Znaš da sam u svako doba za tebe uvijek tu.
Većeras ću zaspati sa tvojom slikom pred očima.
Laku noć ljubavi!

08.05.2006. u 22:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Boli me sve više i više, nisi kraj mene. Trebam te anđele!

08.05.2006. u 18:52 | 2 Komentara | Print | # | ^

Laku noć ljubavi...

Laku noć ljubavi, spomeni me u molitvi
Kao što tvoje ime ja, spominjem u svim svojim pjesmama...



Svaku noć ti želim lijepe snove, možda koji put da sanjaš i mene.
Laku noć ljubavi, laku noć anđele moj!

08.05.2006. u 01:33 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Znala sam da te nešto mući. Zašto mi to sinoć nisi rekao. Imala sam osjećaj da s nekim želiš pričati. Prvo si mi napisao da je sve u redu, no onda si mi ipak rekao. Znaš da ću uvijek biti uz tebe, kada god me trebaš. Želim sada biti uz tebe, držati te za ruku, da se osjećaš sigurnim, bar malo mirnijim.

08.05.2006. u 00:08 | 0 Komentara | Print | # | ^

Tako mi trebaš...

Većeras mi tako trebaš, da budeš uz mene, da me voliš. Zašto se osjećam tako prazno?

07.05.2006. u 22:52 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

"Pozvao si me k sebi. Ušla sam u sobu, bio je mrak, samo je nekoliko svijeća "razbijalo" tminu. Svirala je lagana muzika. Sjela sam i ti do mene. Ponudio si me crvenim vinom. Polako si mi prstima prolazio kroz kosu; uhvatio si me za ruku i počeo privlačiti k sebi. Tiho si mi šapnuo-volim te. Počeli smo se ljubiti i više ništa nije postojalo oko nas."


Zašto se ovo samo može dogoditi u "snovima" i to onima sanjanim na javi?

07.05.2006. u 19:48 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Jutro je svanulo, a ja sam se probudila s mislima na tebe. Kako si spavao ljubavi moja?

07.05.2006. u 12:41 | 0 Komentara | Print | # | ^

Laku noć ljubavi...

Laku noć anđele moj, mirno spavaj i sanjaj da sam kraj tebe.

06.05.2006. u 23:47 | 2 Komentara | Print | # | ^

*******

Toliko sam željela da nazoveš, i nazvao si maloprije, da me pitaš što radim. Zašto se sada tresem i plače mi se, da li je to zbog sreće ili nešto drugo? Jednostavno, VOLIM TE!

06.05.2006. u 20:35 | 4 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Jučer se nisi javio, a ja sam čekala. Čekam i danas, čekat ću svaki dan ako treba, jer ne mogu bez tebe ljubavi!

06.05.2006. u 14:59 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Zašto mi drugi pokušavaju tebe zamjeniti? Ja to ne želim! Hoću samo tebe!
Da mi prstima prolaziš po kosi, nježno rukama kliziš po meni, da budem samo tvoja.

06.05.2006. u 00:05 | 2 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Ponavljam se već danima, tjednima, mjesecima....ali jednostavno ne mogu bez tebe. Ti to znaš, ali ništa ne poduzimaš.

05.05.2006. u 22:59 | 0 Komentara | Print | # | ^

Ljubavi moja...

Ljubavi moja,koliko nade, koliko snova; ali samo se jednom iskreno ljubi...

05.05.2006. u 14:25 | 0 Komentara | Print | # | ^

Zašto?

MySpace Layouts



Zašto si mi toliko u mislima?

05.05.2006. u 14:21 | 0 Komentara | Print | # | ^

Boli me...

MySpace Layouts




Boli me duša, boli me srce jer tebe toliko volim!

05.05.2006. u 14:09 | 0 Komentara | Print | # | ^

~~~~~~~

Kad nemiri budu dio nas i kada nam kucne zadnji čas, i tada ću anđele da te volim ja.

05.05.2006. u 00:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

******

Kako bi sada željela čuti tvoj glas. Nekada si znao nazvati i poslije ponoći, da me pitaš što ima novo. Ma nije bilo samo zato, bilo je tu nečega više, ali to ne želiš priznati.

05.05.2006. u 00:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

Čekam...

Još uvijek čekam tvoj poljubac, tvoj dodir, da me uhvatiš za ruku.
Gledam po gradu zaljubljene parove i ljubomorna sam. Zašto i mi ne možemo tako?

04.05.2006. u 23:24 | 0 Komentara | Print | # | ^

*******

Danas si me u poruci pitao da li sam dobro. Nisam dobro, totalno sam zbunjena. Trebas mi!

04.05.2006. u 18:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

Laku noć ljubavi...

Laku noć ljubavi, spomeni me u molitvi, kao što tvoje ime ja spominjem u svim svojim pjesmama!

04.05.2006. u 00:05 | 0 Komentara | Print | # | ^

Želim te kraj sebe!

Zašto danas nisam mislila na tebe, ali kada se sjetim, osjetim da mi fališ. Zašto se danas nisi javio, gdje si? Želim ti samo ćuti glas, ono tvoje dobro veče, da znam da bar na trenutak misliš na mene.

03.05.2006. u 22:41 | 0 Komentara | Print | # | ^

Prolaznost...

Prosao je jos jedan dan, a ti nisi kraj mene! Zašto u drugima moram tražiti tebe? Trebam samo taj jedan poljubac, jedan dodir. Želim biti tvoja i ničija više. Ali ne, tebe nema. Druga je sada kraj tebe, a mene ostavljaš u suzama!

03.05.2006. u 00:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

*******

Bila je poruka i danas. E ova je već malo ličila na tebe. Ništa specijalno, ali onako kako ti pišeš. Ali zašto nema onih slatkih stvari u poruci kao što si znao nekada napisati? I ponovo nakon moga odgovora, tvoga više nije bilo.

02.05.2006. u 22:08 | 1 Komentara | Print | # | ^

Jutro...

Jutro je svanulo, a ti se ne javljaš. Da ti budem "dosadna" i šaljem "glupe" porukice, onakve kakve mene nasmijavaju?
Budi opet onaj stari, koji zna što treba reći u pravome trenutku.

02.05.2006. u 14:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

Spavaj...

Laku noć anđele moj! Spavaj i sanjaj, možda mene. Pokušat ću ti se ušuljati u snove, da znaš da sam tu, kraj tebe!

02.05.2006. u 00:51 | 1 Komentara | Print | # | ^

Tjeskoba...

Sjedim pred prozorom i razmišljam o tebi. Gledam u daljinu, da li ću te možda vidjeti. Ali tebe nema, ne čujem tvoj glas. U snu ti pružam ruke, ti ih prihvaćaš i zoveš me k sebi. Samo sam tvoja. Nitko ne postoji oko nas. Jedno smo, ljubiš me; i ja se budim. Sve je samo san, i ti si ostao u njemu.

01.05.2006. u 22:50 | 1 Komentara | Print | # | ^

Poruka tebi...

Suze su lile zbog njegovih očiju.
Gledati me nisu htjele.
Šaljem ti riječi ove
Nek ti donesu poruku moju
Da još uvijek volim te.

01.05.2006. u 16:49 | 0 Komentara | Print | # | ^

Sjeti me se...

Sjeti me se ponekad kada kiša po prozoru zapjeva onu poznatu pjesmu. Nedaj joj da stane jer u njoj ćeš naći mene, prijatelja za cijeli život.

01.05.2006. u 16:48 | 0 Komentara | Print | # | ^

*******

Sjedim u tišini, na tebe mislim
Samo si mi bol dao
Samo se javi da znam
Da li si dobro
Kao što pjesma kaže
Ljubav ne pita, ona me u boli stigne
Nije ni mene pitala
Nisam ja kriva što sam se zaljubila u tebe
Učini nešto, reci
Valjda ću shvatiti
U neizvjesnosti i strepnji
Nemoj me držati
Možda ćeš reći ima i drugih
Ali sada, danas
Za mene postojiš samo ti
Da li sam ja kriva
Stalno se pitam
A od tebe odgovora nemam
Neke tvoje riječi dale su mi snagu
Ali već je polako gubim
Ne mogu spavati, ni misliti
Život mi se raspada
A sve zbog tebe
Zbog ta tvoja oka dva
Tvoga glasa

01.05.2006. u 16:38 | 0 Komentara | Print | # | ^

Misliš li na mene?

Da, poslao si sms danas i to ne samo jedan, bilo ih je čak dva. Ti to obožavaš mene zbunjivati i mučiti?! A kad ti se "otvorim", odgovora više nema. Misliš na mene, ali ti je tako zanimljivo da me jako brzo zaboraviš?

01.05.2006. u 16:29 | 0 Komentara | Print | # | ^

Voljeti...

Što znači nekoga voljeti? Kakav je to osjećaj kada i ta osoba voli tebe?
Photobucket - Video and Image Hosting

01.05.2006. u 00:12 | 2 Komentara | Print | # | ^

Tuga...

Sjedim sama u tišini sobe
Pitajući se zašto si to radim
Zašto srce naprijed ne može
Već samo tebe čuva u sebi
Do tebe nije bilo ni jednog takvog
Koji mi je ovaj osjećao dao
Hvala ti na njemu, ali
Teško je i svaki dan još teže
Gledam druge kako sretni se ljube
A ja tebe ni za ruku ne držim

01.05.2006. u 00:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket - Video and Image Hosting
Zašto ljubav mora tako jako boljeti?

Oprosti što je ljubavna

Sivo jutro, opet sam sam
Duša moja načeta
tamo gdje si zagrizla

Sivo jutro, dobro znam
Kad nekog izgubiš,
onda nema povratka

Pjesma za tebe, jedina
Oprosti što je ljubavna

Jer ja bih sve da dam
čak i onda kada ne trebam
U riječi sve da ubijedim te
Oprosti što još uvijek volim te

Sivo jutro, opet sam sam
Ne nalazim svoj mir,
kao vuk što traži spas
Sivo jutro dobro znam
I kad prodje ovaj ludi pir,
neće biti ni nas









Free Counter
Free Counter
Blog.hr