One More Teenage Blog

utorak, 25.12.2012.

Osoba koja mi je obilježila 2012.

Ne, ne govorim o dečku. Govorim o frendici.
Upoznala sam je u svibnju. Kraj osnovne škole. Doba u kojem sam ostala bez svih ''prijatelja'' koje sam imala. Doba u kojem mi je bilo kakav prijatelj bio očajnički potreban.
No ona definitivno nije ''bilo kakav prijatelj'. Odmah u prvom izlasku smo kliknule. Ona je rokerica, kao i ja, i to nas je povezalo na prvu. Ali to nam nipošto nije jedino zajedničko. Nikad dosad nisam upoznala osobu s kojom se toliko podudaram u mišljenjima i stavovima. Jednostavno je nevjerojatno koliko se dobro slažemo. Bolja mi je frendica od svih koje sam ikad imala. Nikad, ama baš nikad nam nije ponestalo tema za razgovor. I kad bismo provele deset godina na nekom pustom otoku, uvijek bismo si imale što reći.
U stvari, tu sam frendicu pronašla na najneočekivanijem mjestu koje sam mogla zamisliti. U svojoj zgradi. Živjele smo punih osam godina nekoliko katova jedna iznad druge, sretale bi se u liftu, uvijek se pozdravile i popričale i - nikad ništa. I onda, baš kad sam mislila kako nema šanse da u svom kvartu pronađem ijednog prijatelja, paf - nas dvije se počele družiti.
Ima još jedna važna stvar. Mnogo smo utjecale jedna na drugu. Naravno, u dobrom smislu. Ona je je jako zrela osoba i uz nju sam i ja brže sazrela. Ironija sudbine, ona je zapravo godinu mlađa od mene. A bila je mnogo izgrađenija što se tiče nekih stvari. Ja njoj donosim informacije o ''vanjskom svijetu'', o srednjoj školi, prijateljima i slično. Viđamo se kad god možemo, a kad ne možemo, obvezno kontaktiramo online. Neki dan sam gledala i shvatila da smo nas dvije u posljednjih 6 mjeseci jedna drugoj poslale sveukupno 1348 poruka.
I defintivno mogu reći da mi je ona obilježila i uljepšala ovu godinu. Bez nje ne bih bila ista osoba i moj život ne bi bio isti, a mislim da i ja njoj mnogo značim. Nadam se da se ovo prijateljstvo neće tako brzo prekinuti i da ćemo doživjeti još mnogo, mnogo lijepih trenutaka.
Čitamo se uskoro :*
Bye

25.12.2012. u 22:57 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (5)

Opis bloga


Linkovi

Music that I like

Iron Maiden - Childhood's End
http://www.youtube.com/watch?v=EuHAE5TvW0E

PInk Floyd - Echoes
http://www.youtube.com/watch?v=-KMpZaEF6g0

The Doors - Wintertime Love
http://www.youtube.com/watch?v=GoS9FOu1hmg

John Lennon - Stand by me
http://www.youtube.com/watch?v=O4_ghOG9JQM