omnibus


draga moja,

oh, kako se sve brzo pretvori u stvarnost. ne znam kako se to desi svakoj maštariji,
ali kada je opipaš pod prstima nešto njene mekoće nestane,
i nastupi logistika.
mnogošta je komplicirano - od želje, preko doživljaja, do ostvarenja.
posljedice su posvuda, kao fantomi u zasjedi.
rijetko ih susrećem u mraku, ali ponekad me jutro flasha sa noćima i mislima.
nikako dobar start dana, previše pušim, prerano, tada.

sinoć nas je gledalo borovo drvo, dok smo slušali cestu i odjeke djece koja tu borave danju.
a sve što se dešavalo x-rated.
osjećam potrebu za romantikom,
ustvari sluđuje me izostanak prljavosti,
valjda jer sam sve osim romantike preživjela u mislima.
a prestala sam sa ludovanjima.
promatram događaje i nastojim ih posložiti u slagalicu za tumačenje.
trudim se zanemariti pms-ove, slutnje, pune mjesece i sukobljene djevice,
iako se povremeno osjećam kao don quihote, a
povremeno kao njegove vjetrenjače.
ne mo'š sam sebe uhvatiti za rep.
ipak, emocije ustupljuju pomalo mjesto navikama.
kako se ponašamo sa svima, tako se ophodimo i sami sa sobom: malo gore, malo dole, malo ljuljačka,
i onaj neizbježni kliz vrhovima cipela po šljunku.
lete kamenčići.
teško mi je tumačiti, a teško mi je i biti nepristrana.

danas sam bila poslana u pm. našla policija tragove sinoćnjeg susreta.
i ne osjećam se kriva. osjećam se letargična,
svjesna svega što sam bila svjesna - a još uvijek nesvjesna.

draga moja,
među nama još dvije nedjelje, a brojim kao da nam je prvi susret.
ljub

01.10.2015. u 19:14 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

omni... i ostalo

ne budi stranac...

za_omnibus@yahoo.com

ništa jasnije (omnibus)


neću te zaboraviti
nikada. to je sve
izglednije, unutar ovog
carstva upitnika. ne mogu
ti reći što je tuga.
a sve i da mogu,

zašto bih ti išta rekla
kad je dovoljno
par poljubaca?
sevdah,

sevdah svira,
i od kog drugog
tražiti razumijevanje?

'ko će to još da s'vati??

ne mogu ti reći što je tuga

a još uvijek me želiš
i još uvijek te želim;

neću te zaboraviti

kad svira sevdah,
od kog drugog
tražiti razumijevanje?