olivera

06.11.2005., nedjelja

sada je zaista kraj. danas je bio zadnji dan, još traje..sutra ideš. od dana kada sam saznala da ćeš me jednom napustiti stalno sam se pitala kada će to biti. i sada jest. sutra..neću ti pisati večeras, neću zvati, želim te vidjeti ali neću se približiti, neću.
i cijeli dan razmišljam, mislim na tebe..dok radim nešto pojaviš se, ma ne pojaviš, ti si stalno prisutan. neka riječ tvoja, neki osmjeh, rijetka tuga..ti, onakav ti. i želim te još jednom zagrliti, i kada smo se oprostili jedno od drugoga,prije nekih sati , željela sam da zagrljaj ne prestane. ruke su se odvojile, i obrazi..samo zbogom i pogled,ma srest ćemo se ubrzo. ti si uvijek pričao gluposti :)
tko zna kada ćemo se sresti. i opet prolazi mi sve što je bilo..možda ti nisam dovoljno rekla, uvijek bih mijenjala tokove i riječi izgovorene, dodala par monologa..to se ne može. možda nisi shvatio koliko si mi drag, i možda ne slutiš da ćeš mi nedostajati jako.
a neki se osjećaji ne daju napisati, nema prave, točne riječi baš za sve..mi smo nešto izmedju, i tko zna što bi se desilo da si još zimu ostao..tko zna..
želim ti sretno

..i znam da vreme svemu menja boje..




- 23:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

volem...