olivera

29.04.2005., petak

Ne bih lagala, ne volim.
Samo me ne pitaj kako sam.
Vidim ti u pogledu da si spreman, očekuješ riječi znane, iste dobi kao i naše poznanstvo.
Ne valja otkriti ništa što ne bi bilo prihvaćeno sasvim otvoreno.
..pitam se gdje bismo bili ja i ti, ja i vi, da sam ti govorila: "nisam dobro" .
Godinu za godinom.
Dali bi godine uopće postojale. Zašto ne shvatiš da je istina nepotpuna a laž samo djelomična?

Kamo smjestiti traženja koja nikada nisu pronašla?
Zaboraviti ih..ostaje praznina.
Nastaviti...jača samo bol.

Vrijedi li to ičega?


- 11:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

26.04.2005., utorak

25042005

Danas nije bilo nista važno.
...ili možda nisam zamijetila.

Šteta.

- 00:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

22.04.2005., petak

..potrebno je bar dvoje da se ukrsti put..


Svatko je otisao na svoju stranu.
-pa, bilo je dobro
-e da, dobro bas
Samo osmijeh mona lise na mojim usnama i u tvojim ocima nesto sto jos ne znam imenovati. Mogu se smiriti.
Pogled i osmijeh, i svega jedan četvrtak..tako neznatan prostor izmedju sastanka i rastanka.
Nedostaje tuga..imamo samo miris i on će isčeznuti..do subote.
Bićemo opet sami, točke na horizontu, na suprotnim stranama..ravnim cestama..do prvog raskršća.


- 14:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.04.2005., nedjelja

...može li nedostajati nešto što nikada nismo imali..?
- 21:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

16.04.2005., subota

sinoć

...
možda sam stvorena za samoću
...
jer od blizine mene dijeli nešto
kao stoljeće
...
pokraj blizine
prestajem biti, šutim, gubim
...
pitam se jeli samo strah
ili sam uistinu stvorena za samoću


kako da ozdravim?
- 09:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

12.04.2005., utorak

pokvaren dan

Danas sam pojela pokvareni jogurt.
Pisalo je malim crnim brojkama 07.04. a negdje ispod ili sa strane; rok trajanja otisnut na poklopcu.
To bi bilo to, znala sam da je danas 11.04. i da je prošlo 4 dana. Pa ipak, pojela sam ga sasvim mirno, uživala sam u okusu "izvanredno slatke marelice" nekog egzoticnog imena, marketinškog trika i breskvaste boje. Nisam osjetila nista pokvarenog u njemu, nista lošeg ili gorkog. Baš nista.
Bio je sasvim u redu.
Znam da nekada sami sebe namjerno uništavamo, uživamo čak u tome, i okus je dobar, okus nečeg što bi po svim pravilima trebalo biti gorko i trulo.
A pravila nema, izmišljena su, i rokovi su izmišljeni.
Nema rokova poslije kojih sve počinje ispočetka, iako bi dobro bilo da ih ima.
Prošlo je već puno sati od tog jogurta, i dobro sam. Ma nikada nisam ni sumnjala da necu biti.
Odveć navikla na pokvarenost. Imuna...
A zašto sam onda u njemu uživala?
- 00:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.04.2005., nedjelja

prošlost

" Trebalo bi ubijati proslost sa svakim danom sto se ugasi.
Izbrisati je,da ne boli.
Lakše bi se podnosio dan što traje, ne bi se mjerio onim što više ne postoji.
Ovako se mješaju utvare i život, pa nema ni čistog sjećanja ni čistog života.
Dave se i osporavaju, neprestano. "
M. S.

- 18:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

04.04.2005., ponedjeljak

prijatelju

danas me jedna situacija natjerala da pomislim;
sto ako te izgubim, ako nestanes iz kruga mog vida,
sa horizonta na kojem sam te uvijek pronalazila
i znala da postoji mjesto na kojem postoji netko
postojis ti
iako te jos nisam dokucila
nisam upoznala sve tvoje postaje i stanice
pa i ceste, bijele i one asfaltom prekrivene
danas sam se pobojala
sto ako nestanes?
ima gomile ljudi i znam, nije se tesko izgubiti
tesko je pronaci.
jos nisam poduzela korake
jos je rano
a ipak, strah me
mozda razlozi ne postoje a mozda su bas pravi
i tko zna
mozda upravo putujes mozda te odnose
trazit cu te
ali jos je rano
ne zelim da bude prekasno.
trazicu te, prijatelju



- 23:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.04.2005., petak

nemoguca

mozda sam neka skroz krivo tempirana bomba
mozda je netko odavno povukao okidac a ja neispravna
i sasvim neopasna
nemoguca
u postojanju
mozda nikada necu eksplodirati
i mozda ce moje cestice ostati jedno do kraja
a zelila sam
zelila biti na tisucu mjesta
da svaki dio mene bude udaljen barem miljama
jer tako bih mogla
uzeti sve sto zelim
biti svugdje gdje htjedoh
i mozda bih manje
patila od sebe
zbijene u sebe
prostor
vakum

- 00:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

volem...