Fotkam, kuham, putujem https://blog.dnevnik.hr/okusi-tastes

utorak, 21.09.2010.

Dosta mi je KURVI, odoh u ....



Dosta mi je kurvi. Upravo sam se vratila iz Hamburga i sto me prvo svatko pita? Jesil bila na Reeperbahnu gledat kurve. Nisam. Nisi se tamo setala? Nisam. Dosta mi je kurvi, dosta mi je njihovih pateticnih ispovijesti i otuznih zivota. Imaju li izbora ili ne, nije bitno. Koji su njihovi razlozi, jel to financiranje drogiranja, nakita ili krpica - nije bitno. Jesu li lazljive kako se tvrdi, takodjer nebitno. Lazu li same sebe i uljepsavaju li neke vlastite "istine" kako bi se uopce mogle pogledati u ogledalo - ne zanima me. Neka prodaju i tijelo i dusu a ja ih ne moram gledati kao u Zoo vrtu. Jer Hamburg nudi puno vise toga, prelijep je grad i zaljubila sam se u njega na prvi pogled. Mozda je tome pridonijela i visegodisnja ceznja i ispunjenje i nadmasenje mojih ocekivanja.

I tako, u St. Pauliju smo bili ali Reeperbahn , skup sa svojom Herbertstraße u koju se ne pustaju ni zene (osim daklem kurvi) ni muskarci mladji od 18 godina jer to je ulica bordela, smo - izostavili.

"Najgrijesnija" ulica i kvart na svijetu su tu nastali zbog ogromne luke, cije je mornare iz cijelog svijeta trebalo nekako (seksualno a kako li drugacije) zadovoljiti za vrijeme kratkog predaha na kopnu. Dakle, kurve su tu zbog mornara a ne mornari zbog kurvi. Odlucili smo se za brodove i to bez mornara, ribu, skoljke i jos ponesto!

Daklem, za pocetak ravno s aerodroma pravac u - Hamburgovu luku. Iako se ova luka nalazi u uscu rijeke Elbe i iako je cak 100 kilometara udaljena od Sjevernog mora, ona se smatra za trecu (3.) najvecu MORSKU luku Europe nakon Rotterdama i Antwerpena te za drugu najvecu kontejnersku luku Europe. Naravno da je i jedna od najvecih svjetskih luka, navodno po vaznosti na 11. mjestu a po povrsini - cak na 2. mjestu (ne mogu na zalost provjeriti ove informacije jer se web stranice i moj vodic nekako ne mogu usuglasiti.) Ali povrsina joj je cak 7236 hektara i puno je veca nego sam zamisljala. Ogromna, bez kraja. Tu se nalazi i brodogradiliste o kojem ce isto biti rijec-dvije a bit ce i slikice NAJOGROMNIJE jahte na svijetu, koja je upravo u izgradnji, skrivena izmedju dokova.
MOLBA I ZAKLJUCAK: NEDAJMO NASA BRODOGRADILISTA; BORIMO SE ZA NJIH!

Sad sa rijeci malo prelazim na djela odnosno slike. Tu smo kupili karte (Baumwall) i trebali krenuti. Vrijeme je bilo cas kao na slici, pa bi malo padala kisa ili se skroz razvedrilo. Histericno vrijeme mijenjalo se na minutnoj osnovi i to uz neprestano jak vjetar.



Pricekali smo neko vrijeme jednog frenda i njegov kofer i to u ovom starom engleskom brodu, da se ne smrzavamo na vjetru. Brod je pretvoren u popularan restoran i hotel a dok smo mi na njemu pili vodu prljavi... pardon, pravu sjeverno njemacku kavicu bez okusa ali zato s bojom vode u kojoj je oprano sudje, na nizoj je palubi bilo vjencanje. Ali atmosfera je ono sto je vazno, kavu mogu popit i doma jel tak :)?



ovo je zid gdje se mogu vjesat kaputi, pun djecjih crteza brodova, simpaticno.



Sjeli smo na brodic kakvih je za turiste puno i vozikali se okolo uz vrlo zabavnu pricu i viceve naseg kapetana. Tako je ljuljanje po velikim valovima bilo "besplatno" a u slucaju da nam prijeti potonuce, pripremio je i posebne prsluke za spasavanje za svekrve: napunjene olovom rofl



Prolazili za pocetak pokraj Speicher-a odnosno kraj bivsih luckih skladista od kojih su neka to jos uvijek (kao npr. ova s hrpama trgovaca tepisima) a neka su preuredjena.



Ovaj dio luke je stalno u izgradnji, arhitektura je odlicna!



Ono najbolje mi je tu ipak nesto sto tek ceka dovrsenje! Jedno bivse skladiste na koje se nadogradjuje moderna arhitektura: gradi se stakleni dio koji ce predstavljati veliki val. U gotovoj zgradi, cija izgradnja malo kasni, nalazit ce se operna kuca!

Evo i njenog trenutnog vanjskog izgleda:





A sad evo jos par slikica iz ove ogromne i fascinantne luke:



schrottplatz, tu se stari automobili pretvaraju u staro zeljezo.






I evo obecane jahte u izgradnji. Najvece na svijetu, duljine od - ako sam dobro zapamtila - 175 metara ! S pristanistem za helikoptere, naravno. Neki od ovih dokova brodogradilista su plivajuci, pontonski.



Abramoviceva je jahta nedavno izasla iz istog ovog brodogradilista kao najveca na svijetu. Ova ce navodno biti veca i dulja i pripada nekom arapskom sheiku koji je ako je vjerovat nasem kapetanu jos "neozenjen" rofl pa naval'te zene hehe....Samo, sto ce ti muskarac koji se natjece s drugim u duzini....pa bilo to i duzini jahte naughty.



Eto, to bi bilo to, mala plovidba Hamburskom lukom. Ima fotki i prica jos malu tonu ali pitanje je da li ce bit vremena da ih sve strpam u postove. Jos sam ionako "duzna" jedan Dubai i jos pokoju reportazicu iz Provanse....

Kurve dakle trazite negdje drugdje wink, ovdje ih nece biti.

Moin moin!


molim malo paznje, procitajte ovaj post:
molim, molim, molim procitajte ovo i ucinite sto je u vasoj moci.


21.09.2010. u 21:30 • 16 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>



Komentari da/ne?

Loading

citam

ovo je samo moj mali podsjetnik na blogove koje posjecujem, to ne znaci da su mi tu svi favoriti. nemarno osvjezujem ovu listu i svako malo shvatim da na njoj nema nekim meni dragih blogera kojima ne propustam niti jedan post. neka mi oproste na kaoticnosti, nije namjerno. ali sigurna sam da znaju koliko ih volim pratiti i da se nece uvrijediti:

sjor profesur
brod u boci legendarni
marchelina
kritika pragmaticnog uma
kengur
xiola
tyche
cranberry
champs
bugenvilija
suzette
JJA
macka u martama
MiniMaxine
seoska idila
Zvrk
brunhilda
Viola
Tea
kamena kucica na skoju
sklodowska
Zona
gustirna
ciovka

njamnjam
marina kuharica za male i velike
trogirski gastronom
enogastromama
cooketa
torte
dalmacija
pijesak u gacama
miris, zlato i zacini
kucanica u japanu
kabulske price

fotke
remek djela bugenvilija: Foto Tvornica Snova
remek djela blue veki

Copyrightom zasticeno.
Nemojte "posudjivati" moje fotografije, tekstove ili price i objavljivati pod svojim imenom. Pitajte i dogovorit cemo se.




od 20.5.2013.