okrutnastvarnost

09.05.2007., srijeda

???????????????

U zadnje vrime malo sam proucavala ljude i evo do cega sam dosla. Svi ljudi na svitu su svrstani u pet skupina:
1. intelektualci - oni koji su postigli sve ciljeve u zivotu
2. pametnjakovici - oni koji teze tome da postignu sve sto i intelektualci
3. promatraci - oni koji zive svoj zivot i nije ih briga za druge
4. sanjari - oni koji zive u svjetu maste, koji sanjaju o mnogocemi, a nikad nista da pokusaju napraviti
5. propalice - oni koji se ne nalaze u prve cetri skupine


Gospodo draga u koju vi skupinu spadate, ali morate znati nema izmedju ili danas sam jedno, a sutra drugo. Od rodjenja ste predvidjeni za jedno, naravno tome donekle pridonosi odgoj iz ranih dana vaseg zivota.
DAKLE STO STE I JESTE LI ZADOVOLJNI TIM???
- 13:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.05.2007., utorak

Katastrofa

Ne mogu virovat sta se dogadja, sve oko mene mora biti koplicirano, ni jedna stvar ne moze ostati cista bez ikakvih problema.
Vec sam rekla da volim Hrvoja i da sam sasvim luda za njime, ali da ga zelim posto poto zaboravit.
Pa mi se je jedan od tih uzaludnih pokusaja obija o glavu. Prije par miseci sam otisla na Vis malo se odmorit od ovog jebenog grada i svih ljudi oko mene. I sasvim neocekivano nakod par godina srela poznanika iz srednje, stariji je od mene dvi godine i kroz srednju mi nije bija bas simpatican premda smo se druzili poprilicno posto je hodao s najboljom mi prijom. Itako kad smo se nedavno sreli poceli smo pricati i skuzil se odma, oboje cudni i mracni. U tri dana koja sam bila doli proveli smo mnogo vrimena skupa i naravno zavrsili zajedno. Sve je bilo super dok sam bila daleko od moje okrutne stvarnosti, ali nakon povratka vise nije bilo isto, jos smo se par puta vidili i tu je dosao kraj. I onda danas sok, zove me sef da mi priopci vijest, dolazi novi radnik. Pitam tko sto, kad je rekao tko super, a kad je rekao sto eto SOKA-mladi tata izmedju ostaloga. U tri dana koja smo proveli zajedno i svoj prici koja je bila ispricana ispustio je dva jako vazana detalja da je ozanjen i da ima cerkicu. I eto KATASTROFE, a da ne pricam o jazu koji je izmedju nas kad smo u i stoj prostoriji.
Ne znam kako ce sve ovo ici dalje, jer sam JAKO JAKO LJUTA!!!!!!!!!!
- 14:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.05.2007., petak

Iz dana u dan je sve teze i teze, a ni ova kisa ne pridonosi raspolozenju.
Nikako da se smirim i da se pocnem ponasat u skladu sa svojim godinama. Ponasam se kao neka klika koja ne zna sto zeli, a sto ne. Stalo pricam i mislim kao nesto triban prominit u svom zivotu, kako npr. tribam odrasti. Svaki dan mi je postao isti, od 07:00 do 15:00 h radim i uredu di moram biti ozbiljna, fina i uvik nasmjesena, moram biti ono sto nisam. Navecer i vikendom radim u kaficu tako da mi skoro svaki dan na kraju zavrsi pijastvom i s puno toga jos. Postala sam uzasna osoba, hladna bez osjecaja, kuja bez duse.
Vec misecima nism dobila dobru vjest, redaju se losa za losom i kako onda da budem normalna, kako nakon svega da se dobro osjecam.
Dolazi vikend mozda se dogodi nesto dobro, mozda upoznam nekoga ko ce me spasit od sebe same. Haha koga ja to zavaravam meni nema spasa.

- 14:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

03.05.2007., četvrtak

Za njega

Zasto mi cinis ovo, zasto me ne pustis na miru, da zivim u svojoj boli kad to vec zelis. Zasto me svako nekoliko tjedana moras posjetit da te jos volim. Ostavio si me zbog druge, kazes da je volis, rekao si mi zbogom zauvjek, zasto se onda toga i ne drzis.
Hrvoje zasto me mucis, zasto si ljubomoran kad izadjem s drugim, kad nemam vrimena za tebe. Tija si nju sada je i imas i opet nisi sritan. Znas da si mi bija sve, znas da sam ti se dala cila i nakon svega sta smo skupa prosli odbacija si me ko zadnje smece. Molim te pusti me da te zaboravim, da te ostavim u proslost, pusti me da krenem putem buducnost.
Znas da sam imala mracnu proslost, a znas i da zelim svjetlu buducnost. Mislila sam da cu je imati s tobom, ali rekao si da je to nemoguce. Moras znati ako te ne mogu imati u sadasnjosti ne zelim te imati ni u buducnosti.
O kakvoj buducnosti pricam, ko zna jeli je uopce imam, bitno je ovo sada, ovaj trenutak. Ovaj tren te triban uz sebe, a ti nisi tu. Ne mozes trazit da budem uz tebe kad to ti pozelis i kad me se sitis, to nije fer. Doslo je vrime da pocnem misliti malo na sebe, a ne samo na tebe. Vrime je da ispunjavam svoje zelje, a ne samo tvoje.

VOLIM TE CILIM BICEM I MISLIM DA CU TE VOLITI DO SMRTI, ALI TVOJA JE ZELJA BILA DA KRENEM DALJE, SADA TO ZELIM I ZATO ME PUSTI I NE MUCI ME VISE!!!!!!
- 14:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.05.2007., srijeda

"Razlika izmedju Boga i covjeka je u tome sto Bog
gospodari neznanjem, a neznanje gospodari covjekom"

Indiski mislilac


"I,malo po malo, covjecanstvo se uzdiglo iz doba bez svjetlosti u doba bez odmora"
Niger


"Najveci dio briga zasniva se na neopravdanu"
Sartre



"Ako zapocmete svadju izmedju proslosti i buducnosti,
uvidjet cete da tako gubite buducnost"
Lessing


"Priroda nam je dala po dva oka i po dva uha, a samo jedan jezik,
da bismo mogli bolje slusati, a manje govoriti,
jer se nikada ne moze reci toliko mudrosti koliko se moze presutjeti gluposti"

Konfucije


"Bolje je sutjeti i biti smatran glupanom,
nego progovoriti i odstraniti svaku sumnju"
Lincoln

"Cast je kao mladost:
jednom izgubljena, vise se ne vraca"

Cantu


"Oni koji citaju, znaju mnogo;
oni koji promatraju, znaju jos vise"
Dumas










- 14:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moje misli i život

Linkovi