okrutnastvarnost

26.04.2007., četvrtak

Koji tezak dan!!!!!!!!
Ovo proljece me iscrpljuje do potpunosti, ma kvragu nije proljece nego se sama iscrpljujem s ovim tempom zivota. Radim dva posla tako da sam prakticki stalno na poslu, a kad ne radim negdi lumpujem. Ne znam kad sam zadnji put vidila ukucane, izlazim iz kuce rano, a vracam se kasno.
Ma ne zalim se lipo mi je ovako, je da ne znam sta je san i kako je to biti naspavan, ali dok je bal nek je maskembal.
Prosla godina je bila duga, teska i mracna. Lose su se stvari dogadjale, mislila sam da im nece biti kraja, ali krenilo je na bolje. Visoko sam bila poletila zato kad sam pala jako je zabolilo. Tribalo mi je dosta da ponovo skupim hrabrosti i opet poletim. Ajme koje pizdarije pisem!!!!
Zasto ne moze biti svima jednako dobro, neki imaju srice u zivotu da je to smisno do bola dok drugi moraju prici kalvariju za mrvu te jebene srice. Jedni imaju sve ljubav, lovu, zdravlje, a dok opet drugi od toga nista.
Jeba te ja nisam imala nista!!!!!!
Imala sam uzasno djetinstvo, sto je kulminiralo u pubertetu! Govore da sam jako mracna i nepovjerljiva osoba. Zovu me ledena kraljica, kuja bez osjecaja. Cesto razmisljam o tome i zelim to prominit, ali nikako da uspijem. Sto bi tribala osjecat, zaliti nekoga zasto ni mene niko nikad nije zalija, uvik su me svi gazili, volit nekoga zasto ni mene niko nije volija. Kakav je uopce osjecaj biti voljen????????? Puno sam puta bila povridjena od strane sviju da bi sada ikoga mogla voliti ili ne znam sta slicno. Bolje je ovako, bolje se je ne vezat, neces nikoga povridit, a sta je bitnije nece ni tebe niko.

- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.04.2007., petak

KAD BI TI ZNALA TU UNUTARNJU SILU LJUBAVI,
ZNAL BI DA JE GASITI PLAMEN NJEN,
ISTO ŠTO I VATRU SNJEGOM PALITI.





NE VJERUJ U ČUDA

OSLONI SE NA NJIH

- 13:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.04.2007., petak

Kazu vrime lici sve rane, virujte mi lazu!!!!!!!!!!!!
Kako vrime prolazi civiku je sve teze, postaje ogorcen, zeljan osvete. Gotovo vise nitko ne zna sto je pravo prijateljstvo, kako se doista voli. Jeste li sigurni da su Vam prijatelji iskreni, da Vam ne muljaju iz ledja?



- 13:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moje misli i život

Linkovi