O jednoj ljubavi

25.04.2005., ponedjeljak

Ajme

Ajme, zvali su me jutros,idem radit u hotel. Bit će dva dana probnog rada(držite mi fige), a onda rintaj do 10 miseca. Blažena sezona, opet se neću okupat. Počinjem u srijedu ujutro.

Ovi mi je blog tako prirasta srcu da ga ne želin napustit, ali postoji mogućnost da tamo(jer selim u drugi grad) ne bude interneta, hmm, morat ću nešto smislit. Reć ću in da kako ću ja to vršit promidžbu naše turističke ponude bez kabela za internet. I da jesu li oni normalni, ovo je 21.stoljeće. Valjda će upalit.

Jer u protivnom drage i dragi moji ostajete do jeseni bez mojih stihova, a onda će opet sa opalim lišćem i stihovi krenut, sa zadnjim trzajima uvelog ljeta i hukom zapadnog vjetra.

Falit ćete mi, virtualne beštije,ako interneta ne bude.


1.

Odsjaji nemirnih duša
Sijaju u tami
Tami ovog svijeta
A svjetla što se pale
Ulicama naših snova
Samo su trenuci sreće

Hladnoća i nemir
Ti umorni zvuci
Što bruje oko nas
Da uplaše nam molitve
Uberu nam cvijet mladosti
I odvedu svojim putem

I vrijeme ide neumitno
Da zateče one nespremne
One što hrabrost žrtvuju
Da umire glasove u sebi
Umrijet će tiho i sami
Ko sjene kad umire noć
12. rujna 2002.


Pusa svima(a ne samo njima)

- 14:01 - Komentari (15) - Isprintaj - #

21.04.2005., četvrtak

Za sve blogerice

Danas sam tako dobre volje da je to za poludit. Možda ovaj prethodni post ima 20% udjela u tome. Ali nije isključivo zbog toga.

Čita san u horoskopu da iman negativan utjecaj Saturna i da mi zato ništa ne ide od ruke. Planeti mi nisu naklonjeni već misecima, pa šta onda, spuca san se u stablo s autom jer je Saturn, đubre jedno, baš mora najjače zračit u okuci i to nakon šta san popija 2 pive. A jeb.. Saturna,neka zrači , ko ga j..!hmm, počeja san puno prostačit, nije lipo).

E pa kako san super volje, poklanjam jednu lipu romantičnu pismu svim dragim blogericama koje čitaju «Bedastoće». To jutro kad san je napisa je bilo ladno za poludit,a ja san se probudija u naručju jedne dame – jedno od najlipših buđenja u životu, jedino šta mi je njena kosa bila stalno u ustima i malo san teže disao.


Moja srećo mala


Samo želim reći
Da te jako volim
Sve su moje misli
Okrenute tebi
Moja srećo mala
Prekrasna mi budi

Samo želim snivat
I dalje sa tobom
Pomicat ti nježno
Pramenove s oka
Ljubit te u zoru
Dok se ptice bude

Samo želim kazat
Da sam jako sretan
Što sam tu sa tobom
Dok se usne ljube
Dok se ptice bude
Moja srećo mala

Siječanj 2001
.

- 14:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

20.04.2005., srijeda

Pravda

Danas mi i brat slavi rođendan. Tim povodom smo otišli u grad na piće - dva i prije sat vremena uzeli film u video - klubu i pravac kući. I što mislite na koga sam naletio?

Na onu radi koje je bila anketa na mom blogu. Sama , na rođendan, pješice ide kući(2km)s posla, izgleda da je i njezin bivši nogirao.

Prošao sam pored nje kao da je vjetar. Ostala je gledati za mnom - očito to nije očekivala.
Nisam je vidio više od dva mjeseca,a u istom smo gradu, baš danas da naletim na nju.

Vidim da nije sretna. Očito neće nikad ni bit. Ima pravde.

- 22:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Evo me

Dragi blogeri,odlučija san joj ne čestitat.

Zašto? Ne zato što mislim da joj ne bi značila ništa ta moja poruka, nego zato što mi se jednostavno ne da. To je takav jebeni promašaj u mom životu i sad bi se trebao opet dirat u ta govna, a svi znamo što se u govna više diraš to više smrde(ispričavam se za grube riči u ovoj rečenici). A i svejedno mi je kakav će joj bit rođendan. Jednostavno ne želim imat ništa više s njom, a time što bi posla poruku to demantiram.

Ispričavam se svima koji su bili za SMS, ali ovo je demokracija!

Zauzvrat nudim da me blagovremeno obavijestite kad je kome od vas rođendan i posvetit ću vam najljepše rođendanske stihove.

Aha...fićo. uvalija san imena od svih vas u praznu kutiju od Cedevite iiiii...
And the winner is...Lea.
(ako se ne dobitnik ne javi u roku 24h, jer mi se čini da je bila samo prolaznik na mom blogu, izvlačenje će bit ponovno, zato ne gubite nadu)

Naravno, ako neko želi pljuvat po meni kako sam trebao čestitat, a nisam;spreman sam saslušati svaku kritiku.
Kako kaže Coelho, ponekad jaučemo:Ajme ovo san već prošao, a anđeo kaže: Da, ali nisi nadišao.(«Priručnik za Ratnika svjetlosti»,ali nije citirano doslovno).

Dosta filozofiranja
.
- 00:01 - Komentari (10) - Isprintaj - #

15.04.2005., petak

Pet poruka



Ma fala vam svima koji ste komentirali, šaljem vam veeeliki poljubac!
Očito stihovi ne mogu nadomjestit jednu dobru nagradnu igru jer je čitanost ovog bloga čini mi se naglo porasla. Hmm, rezultati glasanja su gotovo 100% u korist slanja SMS, a protiv samo jedno biće, mlada damo čestitam na hrabrosti i opiranju kolektivnoj svijesti – živjela demokracija!

Fićo kabrio je uredno opran,blatobrani, šofer – šajba i garažiran. Bio sam prije pola sata vidit, hostese namještaju tirkizno plavu mašnu na kojoj će visiti mapa grada sa ucrtanim prečicama do najbližeg automehaničara u slučaju guranja i broj vučne službe jer je prijatelj odlučio ustupiti vučnog vola sa pripadajućom dodatnom opremom za vuču.

Postoji nekoliko različitih rođendanskih poruka koje mi se motaju po glavi:
1. Sretan ti rođendan
2. Sretan rođendan i želim ti da se lipo zabaviš danas. Pozdrav
3. Sretan rođendan, kraljice mog srca. Želim ti svu sreću ovog svijeta!
4. Nesretan ti rođendan. Mrzim te! Dabogda crkla!
5. Sretan ti 25.rođendan od srca i neka ti se ispune sve želje


Od SMS poruka sa stihovima sam odustao, dovoljno sam joj stihova već poslao za 3 života , a i baš nešto nemam inspiracije kad je ona u pitanju. Tako da prepuštam vama na glasanje...izaberite jednu od ovih 5 SMS poruka jer nagradna igra se zahuktava! Slušajte pozorno: pojavio se novi investitor i uz glavnu nagradu ide i 4 kvadrata(2x2m) najlona da prekrijete svog limenog ljubimca u slučaju pojave raznih atmosferilija – kiše, snijega, tuče, sjekira...

To je fićo moj
Sa njim idem na spoj
Jer drajver sam ja
Svaka žena to zna


Dakle koju od ovih 5 SMS poruka vi biste poslali nevoljenoj osobi za (ne)sretan rođendan?

- 15:12 - Komentari (21) - Isprintaj - #

14.04.2005., četvrtak

Rođendan,čestitati ili ne?


Lov

Ušuljala si se tiho,poput mačke
Kad vreba svoj plijen
U moj svijet. Promatrala me tiho
Bez treptaja i lagano se primicala.
Suspregnula si dah da ne otjeraš žrtvu,
Potpuno se približila,
Tražila najljepše mjesto
Za smrtonosni ugriz.
Jedan brz i odmjeren pokret
I bio sam tvoj.

12.2000



Život je slijed nadahnutih ludosti. Jedino je problem kako ih poredati(G.B.Show)



Ovako, ja bi volija napravit jednu malu blog anketicu jer me muči jedna stvar. Svi oni koji redovito čitaju «Bedastoće» znaju da je Flavio kad je počeo pisati blog bio srca slomljena.slomila mu ga je šankerica(toči piće, ispod suknje joj se miče pa se opet čuje glas , aaaaaaa) koja radi tu u lokalnoj birtiji iza ugla. E pa ja bi naveo ovdje da «madmoazel» ima rođendan za par dana (20.04.) pa me interesira bi li ja bio frajerčina kad bi joj ga čestitao ili budaletina budući da sam ja bio u međuvremenu na operaciji na koju me je ona nagovorila (jer ja povremeno patim od manjka hrabrosti), doživio prometnu, a ona nije poslala ni jedan sms podrške bivšem šoferu i naivčini.
E pa pitanje glasi :čestitati joj rođendan ili ne? Naravno SMS-om.Budući da koristim jokera :Pitaj publiku ne bude li previše odgovora znati ću da sam već svima do...(piiip) sa pričom o njoj i srcedrapateljnim ispovijedima mladog pastuha koji ne zna da je ovaj svijet mračno i okrutno mjesto gdje se takve stvari događaju, i djeco draga, nemojte ih pokušavati kod svoje kuće.
Dakle pitanje glasi:čestitati joj rođendan ili ne?!
(Cijena SMS poruka 3,66kn, sva prava pridržana, rezultati glasovanja ulaze u bubanj i na kraju mjeseca vidjet ćemo koji će od vas biti sretne ruke i osvojiti GLAVNU NAGRADU ---FIĆO KABRIO!!!---)

- 19:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

12.04.2005., utorak

Pokora



Grope ja san guca i u se i´ slaga
Va´jalo me bisno, grubo ka nevera
Po svoju san tija, a ne bi se spotija
Poslin svih nevo´ja ne bi prston maka


Sve su zore bile u i´jadu koluri
Sve su škure tisne
Sve su noge teže
Sve lanterne blištu
Sve su zvizde da´je
A jedno se svitlo sa' polako gasi


Samo još u škuron ka´ se oko sklopi
Vrtidu se slike ,pomalo, bez priše
Evo vidin svitlo ča odozgar tuče
Samo da se smirin i nema me više

27.06.2000
.

- 14:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.04.2005., ponedjeljak

Jutro novo miriše



Jutro novo miriše
Da na mene ljubav baci
Kao da me mrežom lovi
Da prekrije rane duboke
Od bitaka davnih
Od kojih mi tijelo truli
A i misli su krvave i mračne


Jutro novih nadanja
Mene mrežom lovi
Opija me sablasnog
Svježinom mi stranom
U oku mi ledenom
Studen zakriva pogled
Na taj cvijet što raste kraj mene


Miriše nada
Iz mreže se vadim
Da se u ponor bacim
Da me svjetlost proguta
Da ne budem više tužan i sam
Čovjek koji umire polako
Ne želim biti ja

22. svibnja 2002
.

- 13:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

10.04.2005., nedjelja

Kad bi svi pokreti stali



Kad bi svi pokreti stali
Ko mramorni pejsaži
Kad bi umorno oko uhvatilo daha
Da vidi taj skriveni dar

Jer vrijeme nam bježi iz ruku
Cijedi se ko kaplja kiše
Ljetne kiše koja brzo prođe
Da bi odsjaji bili jači

I sunce nekako brže zađe
Da skrije ono vrijedno divljenja
Smijemo se glasno da skrijemo strah
A uplašeno srce tako jako tuče

Lovran , 06.02. 2003
.


- 17:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #

09.04.2005., subota

Tebi pružam ruke



Tebi pružam ruke nepoznata djevo
Da li voda ove rijeke nekad miluje ti lice
Ti kraljice moja, nepoznata djevo
Zar su za tvoje oči ovi dani moji

Nepoznata, daruj mi osmijeh
Jer tvoje usne su sve što trebam
Sve ono što sam ikada htio
Sve ono što sanjam

08.04.2005.


Eto stigao je i taj dan da mi je The B. prigovorio na nedostatku smisla za humor. Ja ću njemu pokloniti nekoliko stihova, a vi svi koji ste na ovom blogu zbog ozbiljnosti onog što pišem, zažmirite na oba oka; ne još bolje, začepite i uši, tako da osoba s kojom dijelite prostoriju ne bi pročitala ove jezive stihove na glas i tako prosula cijeli moj trud da pokažem muževnost i ozbiljnost uprtu u transparentnost ovih stihova koji su danima krasili stranicu ovog bloga, krijepili vam umorne duše , umivali vaše suze. Ovi «sotonski stihovi» stvoreni su s namjerom da nasmiju one koji baš ne mare pretjerano za ozbiljnost u stihovima. Prema tome ,drago i poštovano čitateljstvo, molim ne zamjerite, za ozbiljnu uporabu je onih nekoliko stihova pri vrhu. Pozdrav svima.

HAIKU

Kurac mi se dig´o
Nisam više stig´o
Mislit glavom
Beba je na putu


- 14:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

08.04.2005., petak

Ima li tvoja tama ime



Ima li tvoja tama ime
Jer moja ima
Dok gledaš koljeno svoje
A nebo ima težinu
Na leđa ti uporište stavi
Ti si oltar od prašine
A oko ti bdije
Neumorno je


Hladan je grč na licu mojem
Ti si vjetar i šapat
Od kojeg se branim
Okrećem mu leđa
Da ne vidim uzdu kako leluja
Miris tvoj nestaje
Ko dim u mraku
Nema te više

08.04.2005
.



Danas je dva mjeseca. Mnogo se toga promijenilo,mrzio sam, pa pokušavao oprostiti, pa opet mrzio,ali vrijeme je dobar liječnik. Nema je više puno u meni.
On ju je čekao, iznevjerila je njegovo povjerenje prvom prilikom, on ju je opet dočekao.
Neka ih,želim im sreću, djecu koja će postat ljudi.
Moja je sreća, blizu ,iza ugla, zajedno sa putem na kojem je trnje skriveno.
Hvala svima koji su «bedastoće» čitali kroz ovo vrijeme i koji su mi bili podrška. Budite i dalje sa mnom, neću još otić. Još malo ću bit s vama , sve dok ne nestane stihova. Onda ću otić.
- Njoj
- Njen omiljeni pj...
...lako je s figom u džepu dati časnu riječ...

- 14:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #

07.04.2005., četvrtak

Premalo je


Premalo je
Zaista je premalo dobrote u tebi
Koliko se samo trudiš
Koliko se samo upinješ da budeš lijepa
Lijepa u očima drugim


Ti iskaš zlato od mene
A ja zlata nemam , moja djevo
Ja imam tebe , a to mi je blago najveće
I svi puti su vrijedni tvojega zdravlja
I tvoje sreće , maleno moje


Sve bih učinio za te
I oluje ću tjerati da bježe od straha
Ja sam div dok vidim svoj odraz
Svoj odraz u očima tvojim
Sve pobijedit ću za te


2002.

- 12:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

06.04.2005., srijeda

2.



Poklanjam ti ove misli
Carice mog srca
Ti ih u ponor baci
Nek se utope u morima snova mojih
Tvoje su riječi opojne
Vode me do odaja tajni
Gdje potoci odnose
Moje želje u zaborav


Vilinski ti plašt ne blijedi
Ti stanuješ u oku mome
I budiš me svojim glasom
Ne daš da me odnesu
Vihor i crne kočije
Jer ti si ptica i ti si plamen
Tvoje su riječi opojne
Izgaraju u mom srcu


26.03.2004.

- 10:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

05.04.2005., utorak

Širom otvorenih očiju



Sanjam širom otvorenih očiju
Sanjam da si tu
I biserje prosipaš stazom kojom hodam
Da ne izgubim tu hrabrost danu
I ne izranim se tražeć sjene
Već pratim ljubav svoju
Što nad mnome bdije


Hodam širom otvorenih očiju
I pratim tvoj put
Taj novi svijet što se otvara pred nama
A pred njim se sada budim
I promatram sva ta uplašena lica
Ali se ne bojim
Jer ti me čuvaš


Volim širom otvorenih očiju
Ta znaš da sam s tobom
U nevolji il´ sreći stajat ću kraj tebe
Zvati ću te imenom ljubavi
I sad kada sve je tako blizu
Ne bojim se ničeg
Jer znam da si tu


05.12. 2001.

- 13:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.04.2005., ponedjeljak

Prevarena duša



Znam da nisi sretna
Koža ti je čista ,ali misli nisu
Tvoje riječi su opsjena
Al mutne te zjene izdaju

Znam da nemaš sreće
A kako ćeš kad si sama na svijetu
Kako ćeš kad sve što započneš uništiš
Takvi kao ti su prevarene duše

Ti si blato na cipeli ratnika
Ti si stablo koje zaklanja obzor
Znam da nisi sretna
Znam da nemaš sreće

31.03.2005
.

- 10:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

03.04.2005., nedjelja

Za Karola

Molitva

Dižem svoje isušene usne Iz prašine ovog svijeta
Ispustit ću posljednji vapaj Svoj hrapavi krik

«O, Bože ,da li me čuješ Blagoslovi ove umorne ruke
Obriši mi suze Bdij nad mojim snima»

Mogu li čuti tvoje riječi Dok naričem o bijedi
A pjevam o sreći Što je za me nema


27. lipanj 2003.

- 13:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.04.2005., subota

Kad zauvijek zaspeš mi ti




Nevješt da shvatim te slutnje u meni
Sputan sad bdijem nad usnama tvojim
Tragam za svjetlom u toj tamnoj zjeni
I tvoje uzdahe zbunjeno brojim

Nevješt da shvatim što se to zbiva
I tko te za inat krade od mene
Dok gledam odsjaje tvog blijedog tkiva
Što tren za trenom pomalo vene

Nevješt da shvatim da riječi su male
Bez čarobnog osmijeha što dala si mi
I tvojih ruku što grlit su znale
Kad zauvijek zaspeš mi ti

15. 01. 2004
.

- 13:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi