O jednoj ljubavi

14.04.2005., četvrtak

Rođendan,čestitati ili ne?


Lov

Ušuljala si se tiho,poput mačke
Kad vreba svoj plijen
U moj svijet. Promatrala me tiho
Bez treptaja i lagano se primicala.
Suspregnula si dah da ne otjeraš žrtvu,
Potpuno se približila,
Tražila najljepše mjesto
Za smrtonosni ugriz.
Jedan brz i odmjeren pokret
I bio sam tvoj.

12.2000



Život je slijed nadahnutih ludosti. Jedino je problem kako ih poredati(G.B.Show)



Ovako, ja bi volija napravit jednu malu blog anketicu jer me muči jedna stvar. Svi oni koji redovito čitaju «Bedastoće» znaju da je Flavio kad je počeo pisati blog bio srca slomljena.slomila mu ga je šankerica(toči piće, ispod suknje joj se miče pa se opet čuje glas , aaaaaaa) koja radi tu u lokalnoj birtiji iza ugla. E pa ja bi naveo ovdje da «madmoazel» ima rođendan za par dana (20.04.) pa me interesira bi li ja bio frajerčina kad bi joj ga čestitao ili budaletina budući da sam ja bio u međuvremenu na operaciji na koju me je ona nagovorila (jer ja povremeno patim od manjka hrabrosti), doživio prometnu, a ona nije poslala ni jedan sms podrške bivšem šoferu i naivčini.
E pa pitanje glasi :čestitati joj rođendan ili ne? Naravno SMS-om.Budući da koristim jokera :Pitaj publiku ne bude li previše odgovora znati ću da sam već svima do...(piiip) sa pričom o njoj i srcedrapateljnim ispovijedima mladog pastuha koji ne zna da je ovaj svijet mračno i okrutno mjesto gdje se takve stvari događaju, i djeco draga, nemojte ih pokušavati kod svoje kuće.
Dakle pitanje glasi:čestitati joj rođendan ili ne?!
(Cijena SMS poruka 3,66kn, sva prava pridržana, rezultati glasovanja ulaze u bubanj i na kraju mjeseca vidjet ćemo koji će od vas biti sretne ruke i osvojiti GLAVNU NAGRADU ---FIĆO KABRIO!!!---)

- 19:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi