O jednoj ljubavi

25.04.2005., ponedjeljak

Ajme

Ajme, zvali su me jutros,idem radit u hotel. Bit će dva dana probnog rada(držite mi fige), a onda rintaj do 10 miseca. Blažena sezona, opet se neću okupat. Počinjem u srijedu ujutro.

Ovi mi je blog tako prirasta srcu da ga ne želin napustit, ali postoji mogućnost da tamo(jer selim u drugi grad) ne bude interneta, hmm, morat ću nešto smislit. Reć ću in da kako ću ja to vršit promidžbu naše turističke ponude bez kabela za internet. I da jesu li oni normalni, ovo je 21.stoljeće. Valjda će upalit.

Jer u protivnom drage i dragi moji ostajete do jeseni bez mojih stihova, a onda će opet sa opalim lišćem i stihovi krenut, sa zadnjim trzajima uvelog ljeta i hukom zapadnog vjetra.

Falit ćete mi, virtualne beštije,ako interneta ne bude.


1.

Odsjaji nemirnih duša
Sijaju u tami
Tami ovog svijeta
A svjetla što se pale
Ulicama naših snova
Samo su trenuci sreće

Hladnoća i nemir
Ti umorni zvuci
Što bruje oko nas
Da uplaše nam molitve
Uberu nam cvijet mladosti
I odvedu svojim putem

I vrijeme ide neumitno
Da zateče one nespremne
One što hrabrost žrtvuju
Da umire glasove u sebi
Umrijet će tiho i sami
Ko sjene kad umire noć
12. rujna 2002.


Pusa svima(a ne samo njima)

- 14:01 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi