O jednoj ljubavi

09.04.2005., subota

Tebi pružam ruke



Tebi pružam ruke nepoznata djevo
Da li voda ove rijeke nekad miluje ti lice
Ti kraljice moja, nepoznata djevo
Zar su za tvoje oči ovi dani moji

Nepoznata, daruj mi osmijeh
Jer tvoje usne su sve što trebam
Sve ono što sam ikada htio
Sve ono što sanjam

08.04.2005.


Eto stigao je i taj dan da mi je The B. prigovorio na nedostatku smisla za humor. Ja ću njemu pokloniti nekoliko stihova, a vi svi koji ste na ovom blogu zbog ozbiljnosti onog što pišem, zažmirite na oba oka; ne još bolje, začepite i uši, tako da osoba s kojom dijelite prostoriju ne bi pročitala ove jezive stihove na glas i tako prosula cijeli moj trud da pokažem muževnost i ozbiljnost uprtu u transparentnost ovih stihova koji su danima krasili stranicu ovog bloga, krijepili vam umorne duše , umivali vaše suze. Ovi «sotonski stihovi» stvoreni su s namjerom da nasmiju one koji baš ne mare pretjerano za ozbiljnost u stihovima. Prema tome ,drago i poštovano čitateljstvo, molim ne zamjerite, za ozbiljnu uporabu je onih nekoliko stihova pri vrhu. Pozdrav svima.

HAIKU

Kurac mi se dig´o
Nisam više stig´o
Mislit glavom
Beba je na putu


- 14:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi