U SVAKOM HRVATU JE ISUS

25.12.2015.

Tko želi uništiti jedan narod, taj će najprije zatrti potomstvo toga naroda.

Tko je želio ubiti maloga Isusa?
Tko je poubijao svu djecu da bi oduzeo život tek rođenom Isusu?
Jesu li ubojice ostvarile svoj cilj?

Tko je htio već od početka dvadesetoga stoljeća brisati i izbrisati moj hrvatski narod?
Što je taj predator sve činio da bi moj hrvatski narod nestao?
Jesu li bezumnici razbacali hrvatska gnijezda i zametnuli hrvatsko nacionalno biće?

Može li pitoma hrvatska zemlja i nenasilni hrvatski narod pripitomiti koljače
hrvatskih snova, rušitelje hrvatskih prava na život?
Očito je, ne može!
Srbočetnici i hrvatočetnici ostaju zauvijek vukovi koji stalno nasrću
na meku hrvatsku dušu.

Kao što ni Isus nije nestao, već uskrsnuo i ostao put, istina i život,
tako jest i bit će tako s mojim hrvatskim narodom.

Hrvatski narod je vječan!

I ja sam atom hrvatskoga veličanstvenoga naroda.
I ja sam, kao pojedinac, vječan
jer je u meni, jer je u svakom Hrvatu, ISUS!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.