subota, 18.10.2008.

"Prijatelji životinja" i kakav bi stav kršćanin trebao imati prema njima

Na Cvjetnom trgu sam naletio na njihov štand. Vrlo su otvoreni i pozitivni, vole životinje, ali i ljude. velika je sreća što postoje jer preko njih možete doći u doticaj sa literaturom drukčijom od one kojom vam masovni meidji ispiru mozak.

Čovjek može živjeti bez mesa. Iako mnogi vole izreku "živi i pusti druge da žive", malo ih je koji se uistinu tako i ponašaju. Danas je novac najveća vrijednost i drže ga korporacije kojima nije stalo do vašeg zdravlja nego do vašeg novca. Meso kojeg mi jedemo je opasno i zatrovano, način na koji te jadne životinje žive po farmama je nehuman.

Ja osobno iako nisam potpuni vegeterijanac izbjegavam meso u širokom luku i jedem ga jako rijetko, možda jedanput mjesečno. Naučio sam kuhati i volim voće, povrće i žitarice. Mljeko od soje bolje mi je od kravljeg i tako.

Osim toga, borba protiv grijeha je lakša ako ne jedeš meso koje je prepuno hormona, steroida i antibiotika koji se koriste iz sebičnih pobuda, tj. da bi životinja što prije bila spremna za klanje.

Savjetujem vam da odete na njihove stranice i iz prve ruke vidite argumente u prolog ne jedenja mesa. Među ozbiljinijima su oni vezani uz uništavanje našeg planeta, tj. krčenja šuma radi uzgoja žitarica za ishranu stoke i posljedičnog globalnog zagrijavanja.

http://www.prijatelji-zivotinja.hr/index.hr.php

- 22:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.