Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 01.08.2011.

...skokovi!

...Mate Bulic-Neretva

…30 celzijevaca je trenutno u nasem gradu!!!...culo se na radiju parkiranog Golfa duje, dok je Sena „ronija“ po gepeku slazuc neke stvari.
Heeeej Sena, sta ima??? ...spremas se to u Zaostrog na kupanje???...javin se susidu Senadu, dok sam se vec oznojen laganini vraca doma sa friskim kruvom iz jutarnje đite od pazara do kafica.
…eeee Pajdo!!!...bolan kakvi Zaostrog, odo' u Mostar!!!
…sta's tamo, vidis kako je vruce za popizdit…sta se ne ides kupat na more???
…a ti ne znas???...takodjer „plivajuc“ u znoju lica svog, zagonetno mi odbrusi ne vadec glave iz gepeka.
…a sta bi to triba znat???
…pa bolan, danas su ti skokovi!!!...odgovori i izroni on iz gepeka, dok je nadlakticom brisa oroseno celo.
…staaaa, aeromiting je???
…jebo te miting, pa skace se sa Starog mosta…skokovi u Neretvu!!!



…aaaaaaaaa!!!...pa ni na kraj pameti mi nije bilo!!! …ja sam mislija otkad su srusili Stari most da to vise nije zanimljivo!
…maaa neeeeemoj!!!...pa sad je Most jos stariji!!!...Sena se zapjenio, a ja se odma sitija Marinka Cutuka iz „Audicije“ kad je TO isto reka, a da ne govorin kako je vika da nije most visok 20-30 metara, nego dvistaaaaa-tristaaaaa, al' decimetara!!!
Sicam ga se ka' sad, kako je pokusava slikovito objasnit profesoru kolika je to visina: …evo ja kad skacem, cilu pismu „tamburalo momce u tamburu“ mogu otpjevat od mosta do vode!!!
…negoooo, os' ic' samnom gledat???...pribaci Sena naglo temu, a ja mu se iste sekunde nadovezem na pitanje:…moze Sena, al' jedino ako ja placam cevape u carsiji!?
…e bas si pravi jaran, aj pozuri idemo za 10 minuta. Ti se spremi dok ja „sredim“ gepek zbog onog „Sejgena“ i jebene carine…hahaha, ipak idemo priko grane!
Nemoj zaboravi pasos!!!...vika je on zamnom, dok sam trkomice isa doma.
I da ja skratim pricu…nakon dvi i po ure voznje i slusanja CD-a od Mate Bulica ( ova gore sta je na playeru najvise se puta odvrtila pjeva ), sidili smo u kaficu Seninog jarana sa pogledom na Most.

Takmicenje je vec bilo u tijeku…
Guzva medju skakacima…nervoza vlada…TV snima



Ugledan medju clanovima organizacionog odbora i poznatog skakaca Emira Balica, cujem ga preko zvucnika dok su ga intervjuirali kako govori da vlada veliko interesovanje za skokove i da se ocekuje vise od stotinu skakaca u kategorijama skokova na noge i skokova na glavu ili poznate "mostarske laste".
Spominje on tu ucesce skakaca ne samo iz BiH, vec i iz Hrvatske, Srbije, Makedonije, Slovenije, Crne Gore i jos nekih zemalja.
Upisuje se takmicarskoj komisiji i predstavnik neke nepoznate ekipe:…lik atletske gradje, skuzim iz daleka…na gacicama mu pise „Tarzan“.
Prilazi, zagrijava se, daju mu lavor, plahne se on malo i taman da skoci, kad mu prilazi lokalni reporter Mujo:
- Cuj jarane, nemoj skakat dole ... ima skoljki!
- Ma sta!?!?! Skakao sam ja među kitove, ajkule ...
- Ma cuj bolan, nemoj se zajebavat, kazem ti nemoj, ima ... ima skoljki!
- Ma ne seri mali, skakao sam ja i među krokodile, pirane ...
- Ma joooj hajvana nedokazana. Nemoj bolan, matere ti...!!!
Ipak skoci „Tarzan“ i normalno isplivava jedva, sav krvav i izranjavan, poluziv i zajauka reporteru Muji koji mu je odmah prisao sa gumenjakom:
…jebote, kakve su ovo skoljke???
...pa rek'o sam ti jarane - skoljke od Lade, od Fice ...wc-a, al' ti ne slusas!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker