Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 31.03.2011.

lili



HH32307

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.03.2011.

…'ben ti mlade kumpire, opet!

...Potrazi me - Đ.Stipanicev

…ajde kad vec ides vanka, svrati na pazar pa ako slucajno ima kupi malo mladih kumpira! …zacuh “umiljati“ glas zakonite dok sam u hodniku navlacija patike i sprema se za jutarnji đir.
…koliko malo???...razderen se i ja, kako bi me mogla cut u kuzini.
…jebate, sta ja znam…kil-kil i po, skupi su ovi rani, samo da nam bude sladje pecenje!!!
…dobrooooo, odo jaaaa!!!
I tako sam se za kvarat ure nasa na pazaru.
Simpaticna bakica s maramom oko glave, vrlo prijazna babskog glasa i umiljata lica uvatila me doslovno za rukav dok sam prolazija uz njen banak i snima standove sa robom.
…sjor, sta vam triba???...ocete blitve, kupusa, salate, mrkve, kapule…mlada je, uz pecenje dusu dala!!!...navila se ka' da je najbolji broker na Wall Streetu.
…imate mozda mladih kumpira??? …priknem je u najjacem izlaganju, na sta ona poskoci ka' curica.
…ima, ima!!!...kako ne, pravi domaci!!!…koliko vam triba???



…paaaaa, sta ja znam kilo, kil i po!!!...odgovorin joj bas onako iznenadjen sta ih vec ima u prodaji.
…evo vam ovdi, pa vi sami izaberite!!!...vidite kako vam je lip i mlad!
...sladak je ka' cukar, a nesprican i ekoloski!...nastavi ona dalje mlit, a meni tlaka jer mi se „ranom“ zorom, a pogotovo prije kavice i novina nisu slusala ta reklamna sranja sa pazara.
Jebat ga, 'ko ce babi objasnit kako ta ekoloska i nespricana roba moze na ovom svitu jos jedino rast u Amazoni i Gvineji Bisau di jos zive ljudozderi, a i u to nisan vise siguran nakon ovih sranja sa nuklearkama iz nesritnog Japana.
Gledam taj mladi kumpir prljav od jos mokre zemlje u nekoj staroj kartonskoj kutiji od banana, malo kvrgav, malo rupicav, neki ranjen od motike i kontam…. jebiga, kad sam vec tu, uzet cu ga, k'vragu ne mogu zajebat zakonitu i rec joj da ga nisan nasa, a ni razocarat jadnu i naizgled siromasnu bakicu…neka i ona zaradi koju kunu.
Izaberen i ubacin u kesu desetak lipsih krumpira velicine dicije sake i dam ih babi, a ona trkom za drugi banak do svoje prijateljice da joj ih izvaze.
…ajmeeeee sjor, prija mi ima utege od kilu i od pola, a ovdi imate manje pa cu van ja stavit jos dva kumpira da bude kilo i po…mozeeee!???.
…aj dobro, mozeeeee!!!...izderen se i ja i pocmem vadit takuin.
…evo ga sjor, 17 kuna!
…17 kuuuna!?
…ae moj sjor, tako je!
…jebali te mladi kumpiri!!!...lanem ljutito u sebi, jer sam se odma sitija kako su me vec do sada u zivotu tokali bas ti mladi*, a onda na kartonu iznad kasete sa kumpirima vidin da pise, 10 kuna kilo!
Gledam zacuđeno u nju par trenutaka, nebili skonta koja je to matematika u babe, al' njen izraz lica ostaje nepromijenjen, gleda me zmirecki sa laganim smjeskom na izboranom licu i pruza smezuranu staru ruku prema meni.



Ha, da sam bija negdi u kakvoj trgovini napravija bi scenu da bi morali zvati i policiju, i hitnu, i sanitarnu, i trznu i ne znam jos kakvu inspekciju koju imamo u nasem jebenom malom gradu, ali nasuprot meni stoji stara starica, jebate…pljunuta bakica iz Crvenkapice.
A ja ka' vuk iz iste price…samo sta ne grizem!
Izvadim 20 kuna i dadem joj. Ona posegne u travesu za kusurom, a ja joj onako nosalantno recem:
…ne triba bako, sve je ok!
…fala sjor, dodjite nam opet!...nasmije se ona od uva do uva i ode slagat blitvu.
Uzmen one kumpire, podjem prema kaficu na kavu i kontam u sebi:

…a u kurac Pajdo, jesi li u ovom slucaju ispa picka i popusija 5 kuna ili si stvarno dusa od covika???

...mladi kumpiri I. i II....postovi od 22. i 25.srpnja 2007.g. za one koji ih nisu citali!

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 25.03.2011.

...Crvena i Bila ruza!

...Adele - Rolling In The Deep

Isle dvi prekrasne i lipe ruze pustinjom...

Crvena...



i Bila...



Oko nekih doba Bila ce Crvenoj:

...prijateljice, aj' molin te daj mi malo vode...zedna sam!

Crvena: ...ne zajebaji me, pa u pustinji smo...NE DAM!

Proslo par dana, a ona Bila ruza sve slabija...samo sta nije klonula, pa prospace tiho:

...molim te ka' boga daj mi malo vode, spasi me!!!

Crvena: ...odjebi, jesam ti rekla da NE DAM!!!

Uskoro Bila ruza uvene.

Nije proslo ni nedilju dana, a za Bilom uvene i Crvena ruza.




POUKA: ...dala, ne dala; uvenuces! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 22.03.2011.

..."briljantni" sex!

...Guetta David ft. Akon - Sexy Bitch

Taman sam se bija udubija u neki sportski clanak u Slobodnoj, kad me neko „prijateljski“ odvali po ramenu.
...sta si zablesija u te novine, ispast ce ti oci!!! ...uz smjesak mi se „javi“ zlatar Nikpalj, kojeg smo svi u mistu zvali iz milja Niko..
...a jeee Niko, lako mi je za oci, nego ces mi izvalit rame!...moga bi bit i njezniji, aj' sidi! ...odgovorim mu, iako sam zna da je to prosto nemoguce, posto je covik ima jedno 140 kila i kusur, a ruke ka' lopate i nikako mi nije bilo jasno kako on sa njima uspije krpat i pravit onako sitne lancice i recine.
...ahaaaa, a da sam te pomazija po glavi onda bi me posla u neku stvar sta ti rusim friz!
...aj, aj sidi i ne pametuj zorom...os' kavu!?
...aha, al' duplu!!!...i ne pizdi zasto, jer kad ti ispricam sta mi se desilo platit ces i pivu!
...ufff moze, al' zamalo sam te posla u recesijski kurac! ...recen i odlozim novine.
...slusaj, prosli petak taman negdi prid zatvaranje ulazi meni u zlataru neki tip sridnjih godina s prelipom zenskom.
...ae!
...pitan ja njih sta ih zanima jer sam vec bija poceja kupit nakit, a tip rece: „Gospodine, nesta sta je najskuplje u Vasoj radnji!!!“
...ma jebes sad radno vrime! ...prava musterija, a Niko!? ...dobacin komentar sa notom znatizelje u glasu.
...ahaaaa!!!...cekaj malo! sa smjeskom ce Niko, pa nastavi: ...izabere ti on jednu zlatnu ogrlicu 14 karata, priko 20 grama i to jos sa ugradjenim briljantom vrhunske cistoce i boje...najskuplju u radnji!



...a moj Niko koliko to kosta bog te maza!?
...pa priko 2000 eura moj Pajdo!!!
...a u kurac, koji frajer...sve za dobru koku!!!
...haaaa, cekaj malo...kad je tribalo platit, tip izvadi cek, ispuni ga tako da je zaukruzija iznos i pruzi mi ga priko banka.
...cek???
...ma da, i mene je totalno zbunija!...tipa nisan nikad prije vidija, a onako mi pari ka' da i nema nesta puno love.
...i sta bi tad...jesi mu da ogrlicu???
...cekaj bog te, sta si navalija ka' mutav...pusti me da ti pricam!!! ...smjeska se Niko, a ja ka' na iglicama.
...aj, aj...al' skrati malo!!! ...sa nestrpljenjem cu i ja njemu i srknem gutalj kave.
...ma skuzija je tip kako se ja dvoumim, pa mi rece: ...brine Vas gospodine ima li cek pokrice, jel da???
...paaaaa!?
...ma sve je OK, ovako cemo: ...buduci da je danas petak i vec je kasno pa su sve banke zatvorene, zadrzite Vi lipo i cek i ogrlicu do ponediljka, a u ponediljak nakon sta unovcite cek, posaljite ogrlicu ovoj dami na kucnu adresu!...evo Vam adresa i broj mog mobitela ako ne bude sta u redu, slazete li se!?



...posteno od njega!!! ...izleti iz mene ka' iz topa
...ha ha ha ha moj Pajdo i ja san tako mislija sve do ponediljka, kad su mi u Banci rekli da cek nema pokrice!!!
...a u kurac, koje sranje...a ti se jos smijes na to!?
...a kako necu, kad sam ga kasnije nazva, reka mi je:

... sorry prijatelju, cek slobodno baci!!!... vec sam je jeba!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.03.2011.

Tamo di san davno tija...

...Tamo di sam davno tija-Luky


Tamo...
Di san davno tija
Di san svoju jubav skrija
Ka dite san se smija

Tamo...
Di san se rodija
Tamo dusa ova pripada

Tamo je More
Duboko...



A Sunce stoji
Visoko...

Tamo san sricu svoju snija ja
Tamo ja bi tija...
Sanja davni san

Di cu ja?
Nikog svoga neman...
Di cu sam?
Pun san briga i problema...

Pa molin moje vale
Da me vrate tamo di san davno tija
Da mogu sist na skale
Di je meni jednon rekla da mi pripada

Jer tamo je Sunce...

I zato stalno mislin na to
Kako odlazin do skoja
Di ceka jubav moja
Potin zlacanin nitima
Ona ceka da se vratin ja

Ceka me More
Duboko...
A zvizde svitle
Previsoko...

Tamo san sricu svoju snija ja
Tamo ja bi tija...
Sanja davni san

Di cu ja?
Nikog svoga neman...
Di cu sam?
Pun san briga i problema...

Pa molin moje vale
Da me vrate tamo di san davno tija
Da mogu sist pod skale
Di na kraju mi je rekla da jon nevajan

Jer tamo je Sunce
Visoko...



Tamo je More
Duboko...



Duboko...



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.03.2011.

...aj lipo k'vragu!

...Ti si moja cokolada

...sjor, jel slobodno ??? ...prikinu me iz citanja novine zvonki zenski glasic.
...je, je lipoto...samo ti sidi, al’ nisan ti ja nikakav sjor! …odgovorin joj sa smjeskom i dozom zezanja, jer mi je ionako dopizdilo citanje, a drustvo nepoznate zgodne cure pravo mi je pasalo ka’ u neka davna vrimena.
...kako niste sjor, pa vidite li Vi koliko imate godina !!! …sa smjeskom privati cakulu slatkica koja se vec raskomodila i pripalila duvan.
...no dobro, imam ja tih godina…al’ jesi li ti lipoto cula za onu pismu “Nedaj se Ines”!?
…da, daaa jesan!…kao ono: ”Ne daj se godinama, moja Ines, drugacijim pokretima i navikama…”, al’ to vazi samo za zene!!! …sa smjeskom je odgovorila, otkrivajuc pri tom lipe bile zube.
...a jebi ga!!!….sorry mala, izletilo mi!... pokusam se opravdat na refleksnu reakciju cisto muske spike.
...hihihi...ma sve OK!!!...naucila sam ja na to, a i jos ste vi dobri sta ja sve cujem!!! ...simpaticno ce ona i srkne kavicu koju smo vec u medjuvrimenu narucili.
...e daaaa, znan!...a bas je tako jer vi zene uvik krijete godine i kilograme ka’ spuz roge!
...hihihi jeste smisni, al’ tako je! …nazalost kile ne mozemo bas sakrit, al’ godine jos i mozemo!
...paaaa ne bi ja bas reka!!! …bacim „upljuvak“ iz mladenackih dana i zagledah se u njene crne oke.
...ma daaaaj!?...sta ocete rec da mozete pogodit koliko ja imam godina??? …rece ona sa smjeskom i zabaci kosu.
…ahaaa… i to u bobu, ali samo ako volis cokoladu!? …sa smjeskom cu i ja njoj.
...cokoladu???...sa cudjenjem ce ona meni.
...da, daaa!!! ...samoujereno sam se cerekao.
...paaaa, volim cokoladu i to crnu!!!



...super, bas ka' i ja!!!...nego, mozemo li mi poceti lipoto???
…poceti…sta???
…paaaa, morat ces mi malo pomoci…recimo: ...za pocetak promisi koliko puta tjedno ti se jede cokolada, al’ da je vise od 1 a manje od 10!
…hmmm, jesam!
…e sad taj broj uduplaj da budemo blize stvarnosti i da si ne lazemo!
…hihihihi djavle kako pogodi…al’…nek ti bude!!!
…e sad lipoto dodaj 5!
…ae!
…sad uzmi mobitel!
…mobitel, zasto???
…pa da lakse sa digitronom iz njega pomnozis taj broj sa 50!
…hihihihi! …cerekala se tipkajuc po ljubicastoj Nokiji lipo manikiranim nokticima.



…jesam!
…a jesi vec ove godine slavila rockas???
…neeeeee!!!
…onda dodaj 1759.
…a da kojim slucajem vec jesam???
...e onda bi dodala 1760
...aha, evo jesan i sta sad!?
...sad odbij godinu tvog rođenja!
...gotovo, evo ispa je neki troznamenkasti broj!
…reci mi zadnja dva broja!
…2 3…opsssssssssssss, pa toliko ja imam godina!!! …sa zaprepascenjem rece i odvali se smijat!
…ae, a prvi broj lipoto je onaj koliko puta tjedno pozelis cokoladu.

…hihihi....aj lipo k’vragu!!! fino


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.03.2011.

...kondom!

...Shame,shame,shame-Shirley

Nekidan setam rivom sa Barisom, kad ono medju barkama pliva kondom...jebat ga, pruzija se na povrsini onako ka' kobasica, kad ce on meni:
...a vidi ga Pajdo kako se napuva!!!



...aha, bas ga ima bokun!...pravo ga neko lipo razvuka!...mora bit da je od kakvog Vlaja ili Crnje! ...recen sa smjeskom, a on ce na to:
...eeeee Pajdo, moran ti sad nesta ispricat o jednoj mojoj frendici Cviti, a radila ti ona prije rata u Splitu ka' kucna pomocnica i jednog dana u spavacoj sobi svoje gazdarice nadje upotrebljeni kondom.
...ae!
...i uzela ga ona u ruke...rasteze ga, okrice, zbunjeno gleda, kad joj u sobu upade gazdarica.
...sta je Cvita? - pita ti nju gazdarica.
...a sta vam je ovo, gospodjo moja lipa?...Cvita ce njoj buljeci i dalje u kondom.
...u ime'susovo Cvita moja, al' ti neznas?...zar se vi gore u Zagori ne jebete?...sva u cudu ce gazdarica, a Cvita i dalje promatra kondom, rasteze ga i zbunjeno odgovori:
...pa jebemo se mi i to doooobro, al' ne bas tako jako da bi kozu s kurca zgulili!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 11.03.2011.

...umoran od grija!?

...Kaliopi - Grijeh


...Pajdo!
...aaa!
...kad si zadnji put bija u crkvu???



...a moj Joke, reci ti meni kad se ono udavala cer od naseg Antise???
...e jebi ga sad, koliko me pamet jos sluzi mislin prije 2-3 miseca!!!
...e pa onda sam bija zadnji put, a zasto pitas!?
...ma 'nako, neznan jesi vidija oni natpis sta stoji na ulazu u crkvu!?
...nemam pojma, koji!?
...pa ono: "Ako si umoran od grijeha, dobrodosao ovdje."
...paaaa, bas lipo pise...sta bi ti tija!???
...hmmmm, pa nista!...nekidan je pisalo jos nesta!!!
...sta???
...neko je bija nadoda sa sminkom:

..." A ako nisi, nazovi 09* 11 59 64 “


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 09.03.2011.

...rozo pismo

...Engelbert - Les Bicyclettes De Belsize

...opaaaaaaaaaa, dobija sam pravo pismo! ...promislin u sebi kad sam u sanducicu za postu vidija nesta sta nije licilo na neki racun ili reklamni letak.
...obicno pismo!!!?
...hmmmmmmmm i to roza kuverta???



...a u kurac, 'ko mi sad u ovo vrime mailova pise pravo pismo???
...jebate, da nije za rockas???...ili sta bar nije plava, pa bi se covik moga ponadat da je unutra bar 100€.
Obrnem ga priko ruka i vidin nema ni postanskog ziga, al' lipo pise moje ime!?
...ha, nema mi druge...otvorin ga, a unutra pise ovo:

Dragi Obadzo!
Posto si mi najbolji frend moran te pitat za pomoc. Neki dan sam otisla na posa, a muz mi je osta doma gledat TV ka' i obicno. Nisan odmakla niti do Konzuma, kad mi se auto jednostavno ugasija i sta. Provala sam ga ponovo upalit, al' nista od toga pa sam se pjehe vratila doma da pitam muza za pomoc. Kad sam usla u kucu, nisam mogla virovat svojim ocima jer sam zatekla mog dragog kako hoda po dnevnom boravku u mojim cipelama na visoke take i u tanga gacicama, nasminka facu i krevelji se u ogledalo. Kada sam ga pitala sta to radi, reka mi je mrtav ladan da je obuka moje gacice jer nije moga naci svoje, ali kad sam ga onako ljuta pitala zasto se nasminka, puka je ka' neka pickica i prizna mi da nosi moje stvari zadnjih po godine. Popizdila sam i rekla mu da cu ga ostavit, a ti znas koliko ga ja volin...tesko mi je i otkad se to desilo jedva da razgovaramo. Molim te ne govori nikom i reci sta da radin!



P.S. ...pisem ti ovako jer nisan sigura u oni jebeni emajl.

susjeda Ana

I da ja Vas ne bi puno drza u neizvjesnosti, cim sam dosa doma sija san za stol, uzeja lapis u ruke i napisa susidi isto takvo „pravo“ pismo, stavija ga u onu rozu kuvertu i ubacija u njeno postansko sanduce:

Draga Ane!
Malo sam konta o tvom problemu i moran ti rec da moze biti puno razloga zasto ti je auto crklo nakon tako kratke voznje. Provjeri pod prvo jel ima u autu goriva. Ako ima, onda vidi da ti se nije otkacija kakvi kabel od struje. Ako nista ne visi, onda ti nema druge nego ga odslepat u servis...jebat ga, tako ti je to sa ovim novin autima.

P.S. ...i ja ti pisen ovako jer mi je crka kompjuter i zavrsija u servisu.

susjed Obadzo


...lip pozdrav! mah

- 09:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 08.03.2011.

...ŽENE!!!

Side tako na balkonu Fata i njena prija Senada i piju kavu.
Dan Zena osvanija!
Fata: Nu bona, jel ono moj Mujo ide i nosi cvijece?
Senada:...ahaaaaa, cini mi se da je!!!
Fata: Ufffff, jebate...opet cu mu morat dat picke!
Senada: Ajme Fato, al' vi nemate vazu???


E pa drage moje blogerice i one sta ce tek postati yes...SRITAN VAM PRAZNIK!


Image Hosted by ImageShack.us


...a da bude veselo, idemo jednu pravu zapivat... ajdeee, svi zajednooo pjeva

...J.S.-Žene!!!


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.03.2011.

Jebat ga, zao mi je...

...K.Minogue-Can"t get you out of my head

...lipi moji, ovih dana nista nova ne pisem,

...sredjujem podrum!!! belj


Image and video hosting by TinyPic

PS...ha, ne virujem bas puno u "nase hrvatske" banke, a i jebe mi se za kamate! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.03.2011.

Lagano umirem u tvome sjecanju...



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker