Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 28.02.2011.

G.U.Z.S.

...Rednex - Spirit Of The Hawk

Nedavno kad sam bija na kontroli, moja doktorica mi je usput utvrdila da iman i G.U.Z.S.
Jebat ga, sad se Vi pitate sta je to...al' bolje da Van tu spoznaju ostavin za kraj, pa da vidite imate li i vi iste simptome.
A pocelo je otprilike ovako:



...posli one zute kise iz proslog posta odlucin uglancat svog limenog ljubimca jer mi je onaj „potpis“ na haubi pravo boja oci.
Uputin se dakle drito do parkinga, al' dok sam prolazija kroz kuzinu skuzin na stolu jos uvik neotvorenu postu.
...ajde Pajdo otvori je, da nema mozda nesta vazno i prioritetno u njoj!!! ...promislim u sebi, odlozin kljuc od auta na kuhinjski stol, izvukoh racune iz prispjele poste, a sa reklamama u ruci podjoh mahinalno prema kanti za skovace.
...a u kurac!!! ...zabestiman naglas jer kanta je bila pripuna, pa se sa onim reklamama vratin do stola kako bi prvo skovace ispraznija u kesu i ponija ih usput u kontejner.
Dok sam hoda po kuci i prigledava racune, skuzim da ima racuna koje triba odmah platit jer su rokovi vec prosli, pa otvorin ladicu di stoje bjanko uplatnice, ali gle vraga...nijedne ni za lika!
...hmmm, sitim se da ih imam refuze koje su u sobi kraj kompjutera pa odem nabrzaka tamo, kad uz tipkovnicu svojega kompjutera nadjem napola ispijenu limenku pive.
...a u picku materinu, u ova recesijska vrimena piva se ne baca tek tako, pa je uzmem kako bi je dokusurija, a i da se nedaj boze nebi slucajno prolila po tipkovnici.
Al' jebi ga, piva topla ka' pisaka i to se u nikakvom slucaju ne moze pit... znaci, prvo nju triba odnit drito u frizider, kako bi se o'ladila!
I tako, noseci pivu u kuzinu, spazim svenulo cvice u vazi i to bas ono od Valentinova...a u kurac, to ne smi uvenit tek tako – hitno mu treba vode!
Nema druge, odmah ostavin pivu na kredencu u hodniku...a tu, gle cuda, stoje moje ocale za citanje – koje sam siguro nesvjesno ostavija (...jebat ga, panicno ih trazim jos od jucer! )
OK, naocale su vazne...ali najbolje je ako odmah dodam vode cvicu u vazi, prije nego li vratin ocale nazad kod kompjutera jer bez njih sam ka' corava kokos!
Zato vratim ocale na kredencu di su i bile, napunim bokal s vodom, al' tad skuzim na stalazi daljinski za TV!
...jeben ga, neko ga je zaboravija bas tu, u kuzini i promislim: ...k'vragu kad veceras podjem gledat TV 'ko ce se vise sitit di je!
Prema tome, neodlozno i prvo idem odma odnit daljinski na stolic pokraj trosjeda, al' kad sam vec sa bokalom u ruci dolicu usput i vodu u vazu.
I tako...drzeci daljnski, pocnem dolivat cvicu vode, al' kako sam smotan u tim poslovima zapnem za tepih i prolijem ostatak vode po parketu.
...jeben ti i cvice i vodu, nije to za mene!!! ...bestima sam, ostavija daljinski ponovo na stalazu i o'sa po krpu i kantu, da obrisem prolivenu vodu...jebat ga da ne bi poskocija parket, a i da ne smocin noge u papucama.
Obrisen pod, vratin kantu i podjem nazad do ulaza u stan, ali...jebi ga! ...aj' se ti boze vise siti sta sam zapravo htija i di sam posa!!!
Vratin se do trosjeda, sidnem i kontam al' nista, nista!!! ...ne mogu se sitit i gotovo!!!
Tek navecer kad sam trazija daljinski sitim se da:

– auto nije opran...
– racuni nisu placeni...
– topla piva i dalje stoji na kredenci u hodniku...
– u vazu nisam nalija dovoljno vode...
– skovace niko nije odnija...
– ne znam di su mi ocale za citanje...
– i da nigdi nema kljuca od auta

Eto tako, na kraju dana sam skuzija da nisam nista napravija, a da sam umoran ka' pas!!!...veselila me samo spoznaja da je „potpis“ jos na haubi, ako u medjuvrimenu opet nije pala kisa!

I da zakljucimo, iako ja kontam da ste Vi vec skuzili sta ono GUZS znaci, ali castim Vasu mastu pa sami definirajte kako bi se zvala??? belj



Uvjeravam Vas samo da za ovo ima lika: ...smijes se na svoj racun i to je terapija! cerek

Ali, nemojte prije vrimena... jer sutra ste Vi mozda na redu! zubo

...lip pozdrav! mah


- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 26.02.2011.

Jos Hrvatska ni propala…hmmm!?

...Thompson - Dolazak Hrvata

…dok mi zivimo;
visoko se bude stala.
kad ju zbudimo:
ak je dugo tvrdo spala,
jacja hoce bit,
ak’ je sada vu snu mala,
ce se prostranit.

Sad cete rec koji mi je kurac, al' nista strasno…danas mi je doslo da malo serkim po svim nacijama pa cak i o nama Hrvatima.

Image and video hosting by TinyPic

Nas ostavljam za kraj!...secer na kraju, kako kaze stara narodna.
Eto ka' prvi, pa' mi je na pamet Japan...za njega su svi siguro culi!
Ha, Japan je jedna od vodecih svjetskih sila, a po nominalnom BDP-u je treca najveca svitska ekomonomska sila…isto tako jedna je od tehnoloski najrazvijenijih drzava na svitu i vodeca na mnogim poljima znanstvenih istrazivanja posebno u elektronici i robotici.
Al' koja im korist od toga, kad prosjecan Japanac ima samo 10-tak dana godisnjeg odmora, a iskoristi samo 5-6. Jebat ga, ne mogu to nikako svatit!
Pored te nebuloze imaju jos i goru, jer recimo iako im radno vrime pocima u 07,00 oni se dizu u 05,30, nesto pojedu, popiju recimo ka' mi nekakvu kavu ili caj i onda idu na gimnastiku i meditaciju kako bi spremno docekli pocetak radnog dana tocno u 07,00 ka' da im se o glavi radi.
K'vragu, bas su neki opiceni fanatici, kamaikaze, samuraji…sta li???
Eto da se mene pita ja njima ne bi da' nego samo 2 dana godisnjeg, jer koji ce im kurac vise, a kad bas tako vole radit neka ne idu spavat nikako!
Kad malo bolje razmislin najbolje je sa njima ne imat posla, mozes samo dobit kakav ludi sindrom i onda si najeba ka' zuti…eto, nije ta poslovica nastala tek tako bez veze!
Onda ludi Ameri, e o njima sve cak i vrapci znaju, tako da o njihovim sporkim poslovima i politici necu ni rici. Ne triba bit puno pametan, dovoljno je samo digod pogledat Oprah show i odma ces skontat da jebes naciju koja se natjece ko' ce vece gadarije iznit o sebi da bi zaradili saku dolara.
Znaci, zakljucak je: …ne diraj govno koje je smrdi, a usput je i veliko za popizdit.
Europska unija, eeeeee to je vec biser nad biserima. Glumata se zajednistvo, a u Svicarskoj placas francima, u Engleskoj funtama, u Svedskoj krunama, a u pokojoj zemlji cak i eurima.
Jebate, euro je jedino vridan tamo di nije Europska unija…recimo u Crnoj Gori.
Svi sta su usli u EU kaju se i kukaju do suza, samo bi Hrvati posto-poto tili uci unutra, a ne mogu!!!
Jebat ga…nece ih Europa, a zamisli primili Bugare, Rumunje i zapadni dio Cipra…hehe koja samarcina nasin politicarima nabiguzanima.
Eto…oces-neces, a i da nebi ovaj post posta ka' sapunica, iden sad malo srat po nama… Hrvatima.
…eeeee mi smo posebna prica!
Kod nas vride drugacija pravila…rekla bi moja pokojna baba: …mimo cilog svita!!!
Sve je u stilu: …'ko nabije – dobije!
…ili po onoj : …'ko je blize oltaru, bolje cuje propovid!
Krade 'ko god moze, a svak bar nesta moze!
Imamo urođeni mentalitet da nam je nesto zdipit…pa taman crkli!!!
Malo se glupo ponavljat mimo svakodnevnih vijesti sa TV-a, jer nema dana kad ne osvane kako je netko iz nase politicke kreme nesto drpnija. …firme, dionice, banke, hotele, miljune eura…kuna!
Onda krenes hijearhijski prema dole i dodjes do direktora javnih poduzeca koji se zadovolje stanovima, autima, varanju na kreditima, ugovorima, transakcijama itd.
…e kad dodjes na jos nizu razinu, pa te recimo policajac zaustavi i kaze: …brzo si vozija kume, kazna ti je 500 kuna! …ti mu sa smjeskom lipo gurnes 200 kuna i ajd zivija, posten ti - posten on!!!
Hrvatska popusila 500 kuna u proracunu, a jebe se i cajkanu - uplatice on 200 kuna na dva para u kladionici, pa ako mu se posreci platit ce zaostalu ratu kredita ili kupit najnoviji mobitel.
…dodjoh tako i do obicnog radnika, ajde recimo bravara!
…ako nista drugo ukrasce: …20 brava, 500 sarafa i bar par cekica, kacavida i klista…jebat ga, nek se nađe…sve je lipo imat u svojoj kuci, a da se i prodat.
I tako sve do cistacice, a ona jadna nema sta maznit nego toaletni papir, sapun il' bocu sanitara.
E sad dolazi ono glavno, sta si na hijearhijskoj skalini nizi to vise najebes, pa ako te uvate otkaz ti ne gine u roku odmah, bez milosti i to jos osvanes ka' udarna vijest na TV i u svim dnevnim novinama.
Jebi ga, banda je to sirotinjska, a oni sta kradu hotele, dionice, tunele, tvornice, poduzeca, autoceste i miljune eura njih se nesta u zadnje vrime malo provuce po Remetincu, pa po sudu i svak svojoj kuci pjevajuci…uglavnom vise manje, niko nista nije duzan i niko nista ne placa i ne vraca!
Bas nesta kontam da bi za Hrvatsku bilo najpametnije objavit rat Japanu!
Oni bi nas siguro stukli u papar sa onim svojim kamikazama, a posto je nama vise pun kurac ratovanja…nebi to bilo ni dugo ni bolno.
Tada bi oni lipo dovukli svoje ljude da upravljaju, vode i rade u Hrvatskoj, a mi bi imali Zemlju izlazeceg i zalazeceg sunca.
Kakvi su, oni bi najvjerovanije pocinjali radit kod nas vec u 05,00, i crncili do ponoci minimalno svaki dan, bez godisnjeg, praznika, vikenda, svetaca…al' sumnjan da bi vise stvorili nego sta bi nasi pokrali.
Stufali bi se oni nakon 2-3 godine i pobigli bezglavo s Balkana i u konacnici bili sritni da nisu poprimili nase obicaje.radi njihova opstanka, a nama bi bar malo popravili BDP.
Ali nista od tih fantazija, mi se i dalje uvlacimo u supak Europi. Bas ka' da smo pravi mazohisti, mora nas neko uvik gazit i guzit, pa ako vec nije Srbin, moze bilo 'ko iz Evrope… bitno je da ima tvrdu cizmu.
Znam, nasi misle da nama ne daju u EU zbog malog nacionalnog bruto dohotka, nerijesenih granica, nesređenog pravosudja i tih pizdarija.
Hehehehe…je kurac, vide oni kako se u nas krade i strah ih da ce Hrvat napr. doc blizu Luvra i onda ode Mona Lisa u MP3. Ne bi je nasli nikad vise, ni uz pomoc Interpola, FBI, CIA, KGB-a, M7, X3 i svih svjetskih tajnih službi.
Maznija bi nju neki nas guzonja i obisija u podrum uz ostali plijen: prsute, vino i ostale umjetnine.
A ne's ti Mona Lise, ka' neka fufica, lipsa je od nje cak i Monica Lewinsky i to ozuljanih kolina i usta ka' da je taman popila jogurt, a sa slicnim zagonetnim smjeskom.
Jebat ga, ja se sve ka' nesta zajebajem, al' pari mi da nam se ta EU sve vise uvlaci u pore i bojin se da smo najebali, a da nismo jos svjesni koliko.
Svu tu gospodu sa ladnim facama koja nam ka' zeli pomoci, sve vise zanima slavonska ravnica, izvori pitke vode i nasa obala zajedno s otocima. Koji ce im kurac nasa industrija koja im samo konkurira i smeta, to njih ne zanima, to imaju kod sebe, a i u onom ludom Japanu, Koreji, Kini, Vijetnamu, Turskoj i Indiji.
…jebat ga, nju treba unistiti do temelja pa zato i rade pritisak na nasu naivnu vladu u vezi s brodogradilistima! Nasi skverovi koji su medju No1 u svitu im smetaju jer konkuriraju korejskima, koja su u njihovu vlasnistvu jer njihova je teorija da sve sto nije profitabilno, dakle sto ne moze na trzistu opstati, treba propasti tj. unistiti.
Al' jebiga nasa vlast ka' da je slipa pored svojih ociju, jer samo lud covik moze kao prvo prodat svoje banke, tj dat im svoj novcanik pa da gospodari sa njim...1992. godine kad smo u pretpristupnim ugovorima s EU potpisali da cemo otvoriti nase trziste europskim proizvodima i da cemo prodati banke unistilila je i onako jadnu domacu industriju, poljoprivredu i trziste novca – a to je recimo ka' da igrate sah, pa poklonis kraljicu i topove.
A nasa bi pripametna vlada na celu sa Jacom koja ne zna ni usrani Engleski isla igrat sah s EU, a ima znanje pocetnika… jebat ga, zna samo kako se vuku figure, dok protivnik zna desetak poteza unaprid i zna di ce te navuc na tanki led i matirati, odnosno postic sve ono sto su naumili.
I sitite se da su nam tako za ulazak u EU najprije uvjetovali suradnju s Haskim sudom, pa smo morali izruciti nesritnog generala Gotovinu i ostale, pa smo onda morali prihvatiti jebeni ZERP, sada cemo morati dati Slovencima 90% onoga sto traze i tako, mic po mic naci cemo se na kolinima bez gaca, naguzeni i spremni da nas jebu kako zele…bez vazelina, garant!!!
Ako se samo malo suprotstavimo, izvuci ce oni asa iz rukava, a to ti je ukratko receno da ce preko noci zatraziti povrat svih dugova, sto je ovog casa pun kurac milijardi eura, jer ni mi sami neznamo koliko...
I sto mislite, sto nas onda ceka?
Ceka nas jedino moguce:..uvesce maksimalne poreza na sve moguce i nemoguce, od poreza na rogatu stoku, kokosi, tuke, ovce za seljake, porez na visak stambenog prostora, porez na vikendice, aute, brode, camce, porez na dug kurac, porez na porez i sta ja znam sta sve ne...
E tu nije kraj, tada dolazi do drasticnog pada cijena nekretnina i do opceg kolapsa u zdravstvu, skolstvu, poljoprivredi, turizmu, trgovini itd.
...eto, jel vam sad jasnije zasto EU inzistira na brzom sređivanju gruntovnica i zemljisnih knjiga.

Nego da ja skratim, nema smisla lupat praznu slamu… pa ako vec necemo objavit rat Japanu, ja san razmisljanja da ostanemo i dalje sami, bez te jebene Europe i svih ostalih tvorevina.

…da nas niko ne gazi, da malo uzivamo u nasoj samostalnosti… napokon!!!

Image and video hosting by TinyPic

…ako za to vec nije kasno, jer vidi nas kako smo lipi...najlipsi na svitu!!!

…al' 'ko jebe mene i sta ja mislin, a pogotovo sta bi ja 'tija.

...lipo piva Thompson:

...dajte mi komad zemlje svete,
...zemlja je i mati i dijete!!!

...al' niko to ne cuje, bojim se da smo Zemlja bez buducnosti, tako je nekidan jedan mladi par par iz Sibenika izjavija u javnost i zakljucija:

..."Selimo se, ovdje nemamo od cega zivjeti!!!"

...a kazu, na mladima svit ostaje...pitam se di!?

...hmmmm, za EU spremni???


...lip pozdrav! mah

- 12:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.02.2011.

...kad je jugo jebi dugo!

...Volare

Cipalo je jugo ka' blesavo...
...zvizdalo je cilu noc kroz skure, mlatilo palmama i borovima, a kisa je lila ka' iz kabla.
...to je bilo ono tesko jugo koje se raspuse jos od obala Afrike i donese nam onu sporku zutu kisu punu przine, zbog koje najvise popizdimo mi sta imamo skura auta, recimo ka' sta je moj...tamnoplavi!
...obicno dica iza toga pisu po autima: OPERI ME!

Jutros izadjem vanka i prodjem kraj mog limenog ljubimca, kad na haubi „potpis“!!! cerek



...u nas u Dalmaciji imaju obicaj rec:
...kad je jugo jebi dugo, kad su kise jos i vise, kad su bure svake ure, a kad su mrazi ...ne silazi! fino

...e sta nisu mrazi, pa da mi je bilo vidit 'ko se potpisa! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.02.2011.

...'ben ti kontinente!

...jane birkin-Quoi

Jebeno, dosadno kisno popodne, a jos i ponediljak…
Nit' mos na more, ni u brdo, ni na rivu…utrnula guzica vise od sidenja, novine sve procitane, neka laganini glazbica razbijala je tisinu u kaficu, dok je teletext vrtija rezultate kladionice, a mi…boze me prosti, ka' ekipa zombija.
Zablesija svak u svoje misli…vrime curi ka' slina iz usta Jurina pasa koji je leza drito ispod njegovih noga i balija mu postole.
…eeeee ljudiiiii, 'ko ce mi platit pivu???...procidi Antisa gledajuc u prazno kroz zamagljene prozore.
…jaaaa!!! …javi se Ive iz kantuna… ali pod jednim uvjetom!?
…aj reci i spasi mi dusu!!! …vec pun nade za osvjezenjem, muca je Antisa ceskajuc se po celi.
…evo ovako cemo Andro, nabroji ti nama sva imena kontinenata i piva je tvoja!!!



…o jeba te, di me nadje…al' znan ja to, znaaaan!
…ajde, ajde pocmi i nema se puno mislit!!!
…A..Afrika, Aaaa…Amerika, A…a….Azija… muca je Andro, inace bivsi lucki radnik sa upitnom „malom maturom“ i prvi penzioner u ekipi.
…oooo super Andro, ide to tebe!!!...
…Evropa!…nabijen je na kurac!...sa gustom u glasu nadoda Andro svoje misljenje o istoj.
…ahaaaaa!!! …daljeeee Andro, nemoj sad o emocijama!!!
Nastade tajac…
…i ???
Tisina…
…koji jos kontinent postoji?... tiho ce Ive.
Muk…
…jeba ga ti Andro, postoji jos jedan kontinent na A !!! …Au…!
…Au…ponavlja Andro
…Aus…Ive nastavlja, a mi svi ka' na iglama..
…Aus…ka' hipnotiziran ce Andro.
…Aust…Ive ponavlja vec prilicno nervozan…
…e znan, sad sam se sitija…!!!
…ae!?



…Austrougarska!!!...ponosno ce Andro. zubo


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 18.02.2011.

...sinko ne budi naivan!

...bambolero

...evala Pajdo, aj' sididnite popit kavu!!!? ...doceka me zvonki glas mog mladog susida cim sam pristupija u moj omiljeni kafic.
...evala i tebi moj Ive, a kavica uvik moze!...oli si poceja radit, pa se ima love, a??? ...upitan ga, sidajuc za stol.
...je, jeeee...imam nesta u planu, a love se uvik nadje ako se znas snac!!! ...vragolasto ce zgodni momak, inace friski diplomac „necega“, jer od kad je pocela ova Bolonja vise nisi inzenjer nego neki prvistupac il' tako nesta.
...ae, imas ti pravo...'ko umije njemu dvije!!! ...filozofski zakljucim i srknem kavicu.
...taman tako, znas moran ti ispricat kako sam se jednom snasa kad sam bija osta svorc, a mora san platit stan i sve ostalo.
...aj pricaj, mozda i meni zatriba!!! ...radoznalo sam komentira sa smeskom i zavalin se u stolicu.
...paaaaa, nisam ima sta za izgubit pa sam na vrata svog stana napisa oglas velikim slovima:

- NA FRANCUSKOM KREVETU - 100 €
- NA KAUCU - 50 €
- NA PODU - 25 €

...opaaaaaa, koja luda ideja...i??? ...ushiceno sam odma poskocija iz stolice ocekujuc sta ce mi pricat.
...ma ludilo brale, nije proslo ni kvarat ure, a meni neko zvoni na vrata!!! ...sa smjeskom je prica vragolasti Ivo.
...neka koka, aaaaa???...meskoljija sam se od znatizelje
...ma je kurac moj Pajdo, dosla neka bakica na vrata!



...bakicaaaaa!!!...zinem ka’ da je gledan prid vratima.
…da, daaaa bakica od nekih 70 godina, smjeska se i pruza mi ruku punu sitnih eura, ka’ da ih je iz kasice prasice izvukla!!!
...i???
...pa sta cu, meni neugodno kad sam promislija sta me ceka, al’ jebat ga lova je lova! ...uzmem novcanice, izbrojin i ono ravno 100 eura!
...hehehehe...oce i baba na francuz moj Ive!!!
...e moj Pajdo, tako sam i ja mislija! ...nasmije se on, pa nastavi!
...rece ona meni sva sritna:

...sinko, ne budi naivan...zelim cetiri puta na podu!!! belj


P.S. ...mudrost dolazi sa godinama!!! lud


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 15.02.2011.

...majstor Zoka!

...Emerson - C"est La Vie

Zovem neki dan majstora Zoku…



…di si Zoka, sta ima???
…paaa nista!
...radis li???
...aha!
…kako ti zena, Zoka???
…doooobro je!
...radi li ona???
...aha!
…a Zoka, kako ti dica???
…ha, dobro su!!!
...rade li oni???
...aha!
…a, di je Zoka onih mojih 100 eura???

..."klik"!

...aloooooooo, Zokaaaaa!?!

…"poslije zvucnog signala ostavite poruku...beeeeeeeeep!!!"



...eeeeee moj Zoka, nabijem te na kurac!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.02.2011.

...Valentinovo dej!

...bilo je to na Valentinovo



…i ne dade meni djava mira, pa jutros cim sam izasa vanka odmah se zaputin do cvicare i kupin zakonitoj veliki buket cvica.
…jebat ga, Valentinovo dej!!!
Kad sam usa u kucu i kad me je vidila sa ruzama, odmah je pocela kukat:
…ajme meni jadna ti san, pokvarila nam se masina za robu, nismo jos platili struju, dite nam se prihladilo, a sad i ti jos poludijaaaaaa!!! cerek



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.02.2011.

...nek vijori bili barjak!!!




...a sad 'ko voli nek izvoli,
...NA NOGE KAD SE PIVA „HIMNA“!!! yes
...ruke gori i pivajmo skupa sa Cocom:




Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane...

U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili...

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilon dili...

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barjak na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više...!!!


More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi.


13. veljače 1911. godine službeno je osnovan hrvatski nogometni klub Hajduk.



U praškom kafiću „U Fleku“, skupina splitskih studenata koji su tamo studirali i to Fabijan Kaliterna, Lucijan Stella, Ivan Šakić i Vjekoslav Ivanišević nakon što su gledali susret tamošnjih "Sparte" i "Slavije" došli su na ideju da osnuju nogometni klub u svom rodnom gradu.
Ime je klubu, na kraju dao profesor splitske gimnazije Josip Barač nakon što su mu spomenuti studenti u ured utrčali naglo poput pobunjenika, tzv. hajduka.
Dozvola za rad i pravila kluba odneseni su vladi na uvid i u konačnici su prihvaćena na današnji dan u veljači 1911 odobrenjem Carskog namjesništva u Zadru i od tada do dan danas HAJDUK ponosno nosi svoje lipo ime.

Govorit o Hajduku, a ne spomenut hajdukovu organiziranu navijačku skupinu TORCIDA je isto ka' ist janjetinu bez soli!



Samo ću u par riči:
Torcida se prvi put okupila na ključnoj utakmici prvenstva protiv "Crvene zvezde" u pretposljednjem kolu, 29. listopada 1950.
20.000 navijača nosilo je "bile" do preokreta i pobjede 2:1, koja im je donijela prvi naslov prvaka nakon 2. svjetskog rata, ostvaren bez ijednog poraza.


...al o tome vise na jesen!!! cerek


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 12.02.2011.

Slika od miljun € !!!

...Without you



...al' glazbica je fino


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 11.02.2011.

Danas je...

...SAILING - R.STEWART


1 1 0 2 2 0 1 1


...palindrom dan! yes


...kliknite na playeric, zatvorite okice i "odleprsajte" uz glazbicu! wink




...lip pozdrav! mah

- 00:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 09.02.2011.

Malo je ostalo...

Bebek-Malo je ostalo


Posteno bi bilo reci
kako zalim sad
protiv moga vina
nisi sanse imala

Sve te grube rijeci
sve te nevjere
previse si srcu primala

Ja te i sad volim
mirne duse kazem ti
s mjesta se ne pomakao
ako lazem ti

A da mi falis
necu priznat nikada
da sve moje tebi pripada



Malo je od mene ostalo
pola me sa tobom nestalo
umjesto da budes moja
da kraj tebe mirno starim
sve sto valja uvijek pokvarim



Sta je to u meni
tako divlje prokleto
sve je dobro iz mog srca
davno oteto

Zivim poslje tebe
slabo nikako
sve je meni tuzno nekako

Malo je od mene ostalo
pola me sa tobom nestalo
umjesto da budes moja
da kraj tebe mirno starim
sve sto valja uvijek pokvarim...


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 05.02.2011.

...jebat muvu!!!

...Jasmin Stavros & Mladen Grdović - Alkohol

…jos ova bacva kume i pritakanje gotovo!!!



…o fala ti boze, popizdit cu vise od ovih musica! …brontula je kum dok smo prali zadnju bacvu.
…o cemu ti to??? …“nevino“ sam ga priupita
…ma jeben ti!!!...vidi ove musice, uzvrtile su se oko mene ka' oko govna!!!
…sta ce ti ono 'ka ???
…daj kume ne zajebaji, zar ne vidis kako su dosadne!?
…a jesi glup, pa sta ne odes kupit onaj sprej za muve???
…eeeee glupane i sta cu onda s njim, pa pritacem vino…ne smim sprejat u konobi???
…paaaaa, onda kume uhvatis musicu ovako livom rukom, izadjes vanka iz konobe pa je onda desnom poprskas sprejom!!!
…e, i ?
…jebat je, onda je pustis i ona lipo crkne!!!



…a bogami Pajdo, ti mene pravo zajebajes, pa ako je uvatim rukom, onda je mogu zgnjecit, mogu je zalipit o zid, mogu je izgrist zubima, mogu je zgazit nogama, mogu je jebat!!! …pjenija je kum

…pa mozes kume, 'ko ti brani!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 02.02.2011.

...zivot u DOMOVINI !

...thompson-duh ratnika

Zivija u kanalizaciji mali crv, zivija i pojma nije ima da neki zive i drugacije...
Jednog lipog dana naleti on na neke stare usrane novine i pocme ih citat.
Cita on i cita, pa onda odjednom zaprepasceno upita svog tatu:
…tataaaa, je li tocno da ima crva koji zive u jabukama?
…sine, naravno da ima! …odgovara tata.
…a tajoooooo, jel' tocno da neki crvi zive i u mesu?
…daaaaa sine, i to je tocno…pametno tatino!!!
…a ima ih i u kolacima, jel' da???
…ima dite moje, ima!!!
…a jebat ga tata, zasto mi onda zivimo u ovim govnima???



…e zato, sine moj...sta je ovo nasa DOMOVINA!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker