Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 22.08.2010.

Ekonomija i sex…

...Azra-Jesi li sama veceras...

Okrica sam bas zadnji list Slobodne, a u stvari je to bija prvi, posto sve novine obicno citan odotraga i dakako na njemu vristi aktualna tema: …rebalans budjeta, recesijska kriza, oporavak, poskupljenje struje, kruva…
Naravno sve sa slovima od po metra, bold i ukosena… toliko koso da samo sta ne padnu ka' i aktualna vlast.
…izmedju tog teksta poznate face i grupice…a kako je pocelo, svi kandidati za „hotelski smjestaj“, a kako nam ministar od turizma trubi da su svi kapaciteti na moru puni, najprije mi se cini da ce oni recimo u Remetincu opet postat aktualani, a bas mi je simpa hotel i cuja sam da nije jako skup!
…ne znam sa koliko je zvjezdica, ali sigurno nista manje nego na zastavi EU-a...svitska je to kvaliteta! belj
…doduse ima nekih nasih turista sta u zadnje vrime pod hitno putuju u inozemstvo, kazu… Amerika je uvik bila dobra destinacija pogotovo kad putuje cila obitelj, samo se pitam zasto toliko zure da predju baru.
…ha, bas me nesto podsjecaju na tifusare iz filma „Bitka na Naretvi“….samo sta ne vicu: „Naprid drugovi, priko vode do slobode“.
…Andjeeeee, dolazi 'vamo!!! …viknija sam niz kafic, a novine sam zavijarija u kantun pusuci ka' ris. burninmad
…sta ti je Pajdo, 'ko tebe tako ljuti zorom??? …Zdravko ce meni, gledajuc me priko ocala.
…ma jebali smo jeza moj doktore ove jeseni!!! ...tribat ce to prezivit, al' nebi ja s'vama o tome!!! …odgovorim mu, znajuc kako od cakule sa njim nema koristi jer nisan se nikad upusta u to sa psihijatrom, a on je to bija u nasem malom mistu.



…zasto nebi??? …“zalipija“ se on odma na temu ka' prilipak.
…pa doktore, to su stvari vezane najvise za ekonomiju, a to je susta suprotnost vasoj profesiji!!! …pokusa sam mu utec iz „zagrljaja“, al' nije se doktor tako lako pridava.
…e varas se moj Pajdo, bas sam nekidan ima pravu lekciju iz ekonomije!!!
…vi imali lekciju??? …cudno sam ga pogleda, racunajuc da psihicima niko ne moze dilit lekcije.
…aha, slusaj ovo!!! …zausti Zdravko, al' priknuh ga nabrzaka taktickim pitanjem:
…a moze li prvo da nam Andja donese pivo, a doktore??? party
…moooooooooze, moze!!! ...nije se on da smesti, a nije ni Andja…ka' da je imala krila od Red bulla.
…znas Pajdo, prosle zime meni ti u ordinaciju dodje jedan muskarac i zena.
…ae!
…pitan ti ja njih da kako im mogu pomoc i u cemu je problem, kad ce tip meni onako drito u facu:
…mozete li Vi doktore da nas gledate dok vodimo ljubav?
…jebate led, pa to je bas cudno…al' kakve to ima veze sa ekonomijom? …komentira sam sa nevjericom ono sta cujem.
…cekaj malo Pajdo i ja sam osta iznenadjen, al' sam pristao!



…vi lipo gledali, a??? fino…cerekao sam se vrtec ladnu bocu u ruci.
…da, daaaaaa!!!...i naplatija im kad su bili gotovi 300 kuna! …cerekao se sad i Zdravko, a ja nisam moga da ne budem znatizeljan.
…i to je bilo sve???
…neeeee, pohvalija sam ja njih kako se dobro seksaju i upitao da li ih jos sta zanima!
…i???
…nista, sve je OK! …rekli su odusevljeno i dodali: …nego, doktore… mozemo li mi doci opet za par dana???
…opaaaaaaa!!!...izletilo je iz mene ka' iz topa.
…reka sam im da moze i oni su dolazili dva-tri puta tjedno, lipo vodili ljubav, placali mi po 300 kuna i onda bi otisli!!! …prica je doktor nekako zamisljeno, a i meni se poceja svaki vrag motat po glavi
…Zdravko bogati, zar to nije malo nastrano ili u najmanju ruku cudno??? …doc se jebavat kod tebe u ordinaciju!? …komentira sam vec glasno i laganini uzbudjeno.
…pa je, imas potpuno pravo!…i ja sam ih takodjer pita da sta zapravo pokusavaju rijesiti u svom odnosu!?
…NISTA!!! …reka je muskarac. …ona je udata i ne mozemo ici kod nje, a ja sam isto tako ozenjen i ne mozemo kod mene!!! …u hotelu soba kosta 500 kuna i rizik je veliki da nas netko vidi kako ulazimo, a kod Vas imamo:
…DOBAR ALIBI
…SVE NAS SKUPA KOSTA 300 KUNA
…MOJU PARTNERICU PALI KAD NAS VI GLEDATE
…I U POVRATU POREZA DOBIJEMO PO 100 KUNA.
…a u picku materinu, tip je genijalac! …procidin kroz zube
…aha, ekonomist!!! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker