Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 18.08.2010.

Ljubav za jednu noc...

...Natali Dizdar-Dan po dan

...Pajdo, slusaj ovo!!!
...slusan Rade!... nego, jesi li ti to mozda prdnija???
…nisan, al' ti sta smrdi!?
…a bogami je!
…hmmm, a da mi nije fermentiralo pivo u duploj porciji cevapa???
…a to je vec posa za patologiju!…nego sta si mi ono tija rec?
…e daaaaa, sicas se ti kako je prije vozija vlak za Zagreb priko Bosne???
…a kako se nebi sica moj Rade, tako sam prije rata najradje putova u Metropolu…lipo uzmes kuset kola i putujes ka' covik.
…eeeee, taj kuset mi je malopri pa' napamet kad sam cita u novine kako ce zeljeznice opet otvorit tu opciju za putovanje.
…a cega si se to sitija moj Rade…siguro kakve akcije, a?
…ma daaaaaa, malo za ne povirovat…al' poslusaj!
…Andjeeeeeeeee, donesi nam dvi ladneeeeeee!!! …zazva sam omiljenu konobaricu cim se primakla sanku, posto sam ima filing da ce nam se sasusit grlo do kraja „puta“.
I dok je Andja otvarala boce, Rade poce pricu...
…i tako ti moj Pajdo iskrsne meni jedne zime prid Bozic neki poslic i ja ti trkomice na kolodvor, rezerviran kuset kola i put pod noge prema Metropoli.



…kako su bili blagdani prid nosom, vidin ja cim sam usa u vlak da ce bit guzve... sta se i obistinilo.
…ae! …normalno! …komentira sam nezainteresirano i laganini „natega“ bocu.
…da, daaaa al' slusaj dalje… cim sam usa u kupe za spavanje, svatija sam da ga dilim sa jednom mladom i zgodnom crnkom od jedno tridesetak godina.
…opaaaaaaaa!!! …sad vec zainteresirano ponovo prihvatim bocu i uskoro je jos jedan dugi gutalj nasa put niz suho grlo.
…da, daaaa moj Pajdo… bilo je uzbudljivo za popizdit! …znas, priko oka sam je odmah odmirija dok je skidala kaput i skuzija da je jako zgodna. Istina da je zimska roba skrivala detalje, ali nesta sta je dobro nije moglo utec mom oku!!!... prica je Rade i zamisljeno gleda u orosenu bocu pive u ruci.
…i sta bi dalje??? …navaljiva sam ka' mutav, zarko zelec saznat kako je bilo, jer po svemu sudeci noc je bila pred njima…duga zimska, a Metropola daaaaleko!
…kreveti su bili na kat, pa sam se djentlmenski ponudija da cu biti gornji, na sta je zgodnica odgovorila:
…pa ako volite bit gornji, nema problema gospodine!… prihvatila je, gledajuci me priko oka sa zagonetnim osmjehom na licu koji je isti tren u meni upalija onu jebeni plamicak.
…uffff, lipo ti ga je uvalila moj Rade, ja nebi lako zaspa sa tom spoznajom i u tom okruzenju.
…e daaaaaaa, k'o da sam ja moga spavat! …nakon sta smo malo neobavezno procakulali, ona je rekla da bi volila leci na sta sam ja prihvatija njenu ideju i uskoro smo oboje bili u krevetima.
…lipi sni gospodine!!! …rekla je i okrenula se na bok dok joj je guza bila taman meni na pogledu odozgo, ka' iz aviona.
…majke ti mile, koji je to bija jebeni pogled!!! …komentira sam situaciju, zamisljajuci ga u svim pozicijama ka' da se meni to dogadja.
…i ???...nije to bilo valjda gotovo??? …upitah ga nestrpljivo.
…nije moj Pajdo! …vrtili smo se mi u krevetima oboje jos dosta vrimena, jer sam čuja kako se i ona doli isto okrece.
…nakon po ure u meni pukne film i odlucim provat napravit nesta konstruktivno da me nebi posli pekla savjest, pa se nagnem priko bande lezaja te njezno i polutiho recem:
…mlada damo! …skuzajte sta Vas smetam, ali vidim da ne spavate, pa bi Vas zamolija da mi dodate onu deku iz ormarica, strasno mi je zima!!!?
…Rade pedercino, otkud ti takva suluda ideja, bog te maza…pa ti nisi normalan!!! …ispalim ja ka' iz topa, na sta on samo dize ruku i da mi mot da sutim, pa nastavi pricu:
…priceka sam malo, a onda zacujem njen polusneni glas:
…znate sta gospodine!? …tiho je pocela
...ajmo se malo igrati, pa da se za ovu noc pravimo…recimo, da smo muz i zena, hmmm…ali samo za ovu noc, jer ionako se necemo vise vidjeti…OK? fino
…jebate led!!! …pa ti si Rade genijalac!!! …ne mogu virovat da ti je to predlozila!? …izletilo je iz mene prije negoli je Rade nastavija pricu.
…MOZE! …JASNO DA MOZE! ….strasno sam joj odgovorija i vec se poceja odgrcat kako bi „sletija“ u prizemlje, kad ona rece:
…dooooobro!.....ONDA SE DIGNI I UZMI TU DEKU SAM, KONJU JEDAN!!!



…a u picku materinu!!! …koji zajeb!!! …izleti iz mene
…ae!!! …reka je i Rade, pa natega bocu.
…i kako je zavrsilo moj Rade to sranje???
…a lipo moj Pajdo, ja sam ti se nakon toga okrenija na drugu stranu i nakon par minuta muka i tisine prdnija ka' KONJ!
...ahaaa, a zato ovdi smrdi!!! ...to bice jos od tada!!!
...ae!!! zubo


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker