Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 05.08.2010.

...4 godisnjica

...Prljavo Kazaliste - Ruza Hrvatska

...za jos uru vrimena je 05.kolovoza 2010. godine i taman cu do ponoc i 05 minuta zavrsit post, kad ih inace objavljujem...
...sad se vi siguro pitate kog' vraga je to vazno i bitno... mozda i nije, ali meni bas lipa tema za post!?!
...ha, bas neki dan kontam i jebate skoro mi za ne povirovat da je prije 4 godine nasta OBADZO!
Prije tocno 4 godine otvorija sam blog sa imenom „Mislim, dakle uzivaj danas...:-)! ...a i dan danas ostajem sa istom mislju da je to pravi zivotni moto i da sam mu da' lipo ime.
...a sta rec za ove 4 godine!!!???
...ha, prosle su dok si reka keks!!!
...malo???
...neeeee, pa jedna cila generacija sridnjoskolaca je za to vrime protutnjala kroz „pakao“ SS obrazovanja i postala „svoj covik“!
...isteka je jedan mandat hrvatske vlade!
...dobili smo novog presjednika drzave!
...neki premijeri nisu docekali svoj mandat do kraja...neki na ovi, a neki na oni nacin!!!
...u tom vrimenu kad je nasta Obi kako vi znate rec, Jaca nije ni u snu kontala, a ni promisljala da ce joj veliki Ivo bit u sjeni i da ce ona jahat „hrvatskog konja“!
...prije 4 godine nije bilo ni svinjske gripe!!!
...Kerum nije bija gradonacelnik, al' zato je Split za inat dobija novu rivu!
...nismo osvojili zlato na EP u rukometu, vec jebeni Francuzi!
...a na AUSWICU (citaj EP u nogometu '08) izjebase nas Turci u zadnjoj minuti, da bi na penale pupusili do kraja.
...popusili smo i na kvalifikacijama za SP u nogometu, pa sad gustamo pivu u kaficu bez kockastih majica na sebi!
...nitko nije zna' tko je Simona Gotovac, a niti kako je opicena Ava Karabatic!
...Zagreb se poceja urusavat u Kupskoj, a u zadnje vrime i u Varsavskoj... uostalom ka' i cila Lipa Nasa ...dokle ce, niko nema pojma....zivi bili, pa vidili!
...napustija nas je Pavarotti i nikad vise takvog tenora, pa Tose...Novkovic... Dino i „Roko“ ...Đekson!
...napustilo nas je tragicno i „12 zigosanih“ na Kornatu... decki, zao mi je...al' previse mi tu „dimi“ i nadam se da ce sve jednog dana izac na svitlo dana.
...dimilo se i od „eruptivne bombe“ za jos jednim popularnim imenom u zadnje vrime kod nas.
...4 godine je jedan olimpijski ciklus, bija litnji ili zimski...u Pekingu su nas je Blanka i Filip spasili sa medaljama isto ka' i Ivica u Vankuveru...dakako svi srebreni, al' takvi smo mi Hrvati...vazno je sudjelovati!
...Dalmatina nam je dosla skoro prid nos, ali „papu“ (citaj Ploce) nije jos vidila, a kad ce... i to jos ne znamo!!!
...zemaljska balota nam se trese, eruptira i ona, a kako je pocelo 'ko zna sta ce sve bit za iducih 4 godine...
...ja sam eto u medjuvrimenu upa' u almost cool blogere ni kriv ni duzan, al' sta je tu je... vjerovatno su se nekome tamo na Blogu svidile moje pizdarije sta pisem ...zamislite, bez plave kuverte!!! yes
...ha, super!...reka bi, mozda nam se ipak posreci i nesto krene u Lipoj nasoj!?
...mozda pored ovih facebooka, twittera, HDZ-a, SDP-a, EU-a ....ipak ima B(L)OGA!? thumbup
...e daaaaaaa, skoro sam zaboravija!!!
...pa danas je i blagdan i praznik!!! ...DUPLI, bar sta se mene tice!
...Gospa Snjezna! ...dernak u mom zavicaju i naravno Dan domovinske zahvalanosti!
...tu je sve jasno ka' dan, pa samo iskreno cestitam!
...BOG I HRVATI! hrvatska



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker